flesvoeding vragen

Discussion in 'Flesvoeding' started by Madelin, Jan 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Madelin

Madelin Lid

Jun 7, 2012
    59
    0
    0
    Dierenambulance
    Provincie Groningen
    jaa,, die van mij zit me vanaf het moment dat ik haar vertelde dat ik geen bv wil geven alleen maar afkeurend aan te kijken.. ik mag toch zelf wel fv bepalen wat er met mijn kind gebeurd.. en hoe ik het opvoedt.

ik ben blij dat er genoeg moeders zijn die het zelfde denken als mij!!

2. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

Feb 1, 2011
    770
    0
    0
    Tegen mij zeiden ze dat er nog wel medicijnen zijn om de melkproductie af te remmen, maar dat er zoveel bijwerkingen aanzitten dat het beter is om gewoon door de stuwing heen te gaan. Doet even zeer, maar geeft minder ellende als de bijwerkingen. Dit is de info die ik heb gehad.

3. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

Dec 2, 2012
    814
    0
    16
    Oke, dank je wel. Ik vroeg het me gewoon af ;)

Bij dochter was ik wel begonnen met bv, maar het beviel ons allebei niet... Ik voelde me er absoluut niet prettig bij (van te voren stond het me al tegen, maar om het een kans te geven, toch geprobeerd), en dochter wilde niet goed pakken. Ondanks hulp van een lactatiekundige. Toen ze de 3e dag in het ziekenhuis begon uit te drogen, vond ik het mooi geweest, en ben geswitched naar fv. Allemaal weer happy :D

Nu bij de 2e wil ik er niet eens meer aan beginnen. Hier (nog) geen vervelende reacties gehad.

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
  5. Averlhach

Averlhach VIP lid

Mar 26, 2011
    8,809
    1,014
    113
    Female
    Drenthe
    Hoe weet je dan welke ervan het beste is? Hoeveel je kindje van wat nodig heeft?

Bij de eerste begonnen met bv, veel problemen en tegenslagen om erna over te stappen op fv. Dus nu direct fv. Als ik uitleg waarom ik fv ga geven reageren de meeste wel begrijpend, maar gevoelsmatig moet ik mij telkens verdedigen. :)

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Dat zie je niet, maar je kunt met elkaar vergelijken en eigenlijk zit er in elke soort ongeveer hetzelfde. De hoeveelheid die je kindje ervan nodig heb, staat op het pak.

Share This Page