mijn meisje is 9 maanden en eet inmiddels haar groente en fruit goed, zelfs brood begint ze te snappen. alleen nu zijn we aan het oefenen met een tuitbeker en ander drinken dan opvolgmelk, niks lukt, ze laat het gewoon uit haar mondje lopen, we hebben alles geprobeerd, tuitbeker, flesje, rietbeker, lauwe thee, water, diksap. niks lukt, ook op het kinderdagverblijf zeiden ze dat ze niks anders wil drinken, daar doet ze hetzelfde als thuis. een vies gezicht trekken en uit haar mondje laten lopen . ze krijgt naast haar groente, fruit, brood en liga 3 keer 210/7 opvolgmelk, dus nu nog genoeg vocht maar als we een fles kunnen laten vallen dan wordt het een probleem. mag ik ook iets anders aanbieden? bijvoorbeeld, appelsap of een beetje suiker in de thee? kijken of ze het dan wel drinkt? en wat is het beste? blijven proberen en aanbieden of het eerst een tijdje laten rusten en dan na 2 weken weer proberen? ik dring niks op overigens, ik geef haar een paar slokjes en als ze niet wil dan stop ik meteen.
Hallo Shaylen, Je kindje mag zeker ook appelsap, of een fruitdrank voor kindjes. Er zijn ook fruitsmoothies voor kindjes, deze zijn lekker dik. Groeten eveline