Hongerige baby.

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door MamaVanBritt, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanBritt

MamaVanBritt Nieuw lid

30 jan 2012
    1
    0
    0
    NULL
    Ijmuiden
    Ik heb een vraag, mijn baby is 7 weken. en drinkt 150 ml maar kom naar 3 uur alweer. tewijl ze om de 4 uur zou moeten krijgen. ik wil overstappen naar nutrilon forte. maar moet je dat eerst mengen of niet?

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Verplaatst naar 'flesvoeding'.

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Wij hebben hetzelfde gehad maar dan met friso. Bij ons was het al voldoende bij iedere gewone voeding een schep te vervangen door een schep voor hongerige baby's. Wil je de hele voeding vervangen zou ik eerst om de voeding een shepje toevoegen, dan bij iedere voeding en dan weer per voeding opbouwen. Je hebt namelijk veel kan op krampjes en verstopping anders... Succes! Lastig he hongerige kindjes ;)

4. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    hier precies hetzelfde (ik heb gisteren eendelfde topic geopend:D).
    Mijn zoon is 6 weken en ook altijd honger!
    Ik heb eerst gemengd 120 water 2 standaard en 2 forte...als dit niet werkt probeer ik eerst meer water in de fles te doen, dit zou ook helpen om een "voller" gevoel te krijgen. Aldus een oude bekende die kinderarts is! succes ermee!

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Onze kleine zit ook op 150/5 en wij gebruiken ook forte, omdat meneer anders om de 2 uur een fles wil.

Wij doen 3 standaard en 2 forte en de laatste fles van 23u dan doen we 2 standaard en 3 forte en ons manneke slaapt dan tot een uur of 6...

O... er zit trouwens gemiddeld 4uur tussen de fles, soms zit er eens 3,5 uur tussen of 4,5 uur!

6. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ik gebruik voledig extra van friso ben begonnen met 1 schep vervangen en iedere dag een schepje meer extra en een minder standaard nu drinkt hij met 10 weken 5x 200cc e mopperd soms nog maar red 4 uur en s'nachts nu 8 uur.

Deel Deze Pagina