Ons ventje krijgt nu sinds een week of twee, 5 flessen van 170cc. Deze gaan helemaal op en is hij lekker tevreden. Maar soms dan lijkt het net alsof hij nog meer wil, wordt dan een beetje kwaad als de fles leeg is. Vooral de eerste fles en halverwege de dag. Ik zit nu op 850cc over de hele dag. De volgende stap is 200cc. Kan ik nu alweer gaan ophogen? En dan bijv. alleen 2 flessen per dag meer geven? Als ik ze allemaal meer geef, dan zit hij aan een liter en dat mag nog niet. Hebben meer moeders een paar flessen op een dag verhoogt? En mag dat 'zomaar'? Groetjes!
Je kunt gerust een paar flessen ophogen ipv allemaal hoor! Ik heb dat ook gedaan voor Bas naar 5x200 cc ging, hij had idd ook soms wel en soms net niet genoeg aan 170 cc. Hij kreeg toen halverwege de dag 200 cc ipv 170 cc en de laatste fles ook 200 cc. Gewoon doen dus, je merkt het vanzelf aan je zoontje als het teveel is of niet goed valt! Als hij het opdrinkt en er geen last van krijgt, heeft hij het gewoon nodig!
Hier verhoog ik ook per fles. Eerst was het 5x 170ml, toen al snel de laatste naar 200ml. Na een paar weken de 3e fles ook, weer een week later de 2e en het duurt nu niet lang meer voordat de 1e ook 200 ml wordt.