Papfles uitspugen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door stelpie, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stelpie

stelpie Actief lid

22 jun 2013
    277
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi! Wij geven sinds een paar weken, maandje of 2 denk ik, een papfles sochtends. Alleen ongeveer 1 op de 10 x spuugt ze d'r hele fles weer uit, direct nadat ze hem heeft gedronken. Ze drinkt wel redelijk snel, maar dat doet ze ook met d'r gewone flesjes en die spuugt ze niet uit. Een speen kleiner krijgt ze weer niets uit (difrax s fles met L speen voor pap en we gebruiken een m speen voor haar gewone melk).

Nu heeft ze ook sinds 2 weken dat ze overdag niet meer zoveel Weel eten. Haar fruithapje gaat niet op, haar groentehap gaat niet op en haar flesjes ook niet. Alleen de boterh smiddags gaat vaal redelijk goed. Dan vind ik het dus zo zielig dat ze ook nog eens haar papfles sochtends eruit gooit.

Is er iemand die dit herkent? En/of hebben jullie tips? Het is niet elke keer maar wel 1 op de 10 keer. Zittend of liggend voeden maakt niets uit. Ze stopt wel zelf met drinken voordat het gebeurt (de laatste keren spuugde ze het namelijk al uit voor ze d'r fles op had. Wat kan dit zijn?

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Mogelijk valt het te zwaar op haar maagje?

3. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Misschien ipv de papfles een normale fles geven?

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Of gewoon pap met een lepel? Ze is bijna 9 maanden toch?

5. stelpie

stelpie Actief lid

22 jun 2013
    277
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ze is bijna 10 maanden. Ja pap met een lepel heb ik overwogen maar ze is heel erg gehecht aan d'r flesje sochtends. Ze wil ook direct uit bed haar flesje.

Misschien dat het idd zwaar valt, maar dan zal ze pap uit bord ook uitspugen misschien?

Anders dacht ik om toch maar gewone melk met een boterham te geven. Moet ik dan minder melk geven?

Kan het zijn dat ze reageert op de Bambix ontbijtgranen? Of kan het te maken hebben met dat ze reflux heeft gehad? Al spuugt ze d'r andere flesjes noet uit..

Bedankt voor het meedenken!

6. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Pap is niet verplicht hè, heb mijn oudste ook nooit pap gegeven maar idd gewoon een boterham met een flesje melk.

7. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Je kan kijken wag er gebeurd zonder pap, dus alleen melk of idd een boterham met melk.
    De hoeveelheid is dan even kijken wat ze wil, ik zou wel een kleinere fles doen.

Deel Deze Pagina