Hallo, Mijn dochter is nu 19 dagen oud. En krijgt gewoon borstvoeding. Nu wil ik langzaam beginnen met het overstappen op flesvoeding. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? En welke voeding is aan te raden? Flessen heb ik tijdens de zwangerschap al gekocht, de difrax S-fles met een medium speen, zijn deze wel meteen te gebruiken? Alvast bedankt, Maaike
Wat wil je straks gaan doen. Eerst één voeding vervangen, ga je moedermelk per fles geven. Wil graag wat meer info...ook vanaf wanneer je dit wilt gaan doen. Ilja
Hallo, Ik wil volledig overgaan op flesvoeding, zodat ik na mijn 10 weken zwangerschapsverlof geen borstvoeding meer hoef te geven. graag wil ik wat meer info over hoe ik dit het beste aan kan pakken, welke flesvoeding beter is (nutrilon/friso) Zodat mijn dochter zo min mogenlijk last heeft van de overgang van borstvoeding naar flesvoeding.
Over het afbouwen verwijs ik je door naar onze lactatiekundige. welke flesvoeding beter is, dat is echt een gevoelskwestie. Waar je wel op kan letten is wel / geen hypoallergeen. Als er exceem, allergieen in de familie voorkomen kan je beter HA gaan gebruiken. Zo verklein je de kans. Ilja