Je kan wel in bad hoor, maar ik dacht dat het alleen niet té heet mocht, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen en badschuim kan geen kwaad, gewoon lekker doen!!!
Ja, je kunt gewoon in bad alleen idd niet te heet want dan stijgt je lichaamstemperatuur teveel en da's niet zo goed. Maar ik neem aan dat je geen kokendheet bad neemt nu
ja maar wat is niet te heet? want in de winter douche ik bijv ook best warm.. en een bad neem ik ook best warm. maar dat kan dus niet?
'Niet te heet' is volgens mij 'lichaamstemperatuur'. Hete douche kan minder kwaad zolang je daar niet te lang onder staat ('niet te lang' is dan iets van tien minuten ). Het gaat er, voor zover ik het begrepen heb, puur om dat je lichaamstemperatuur niet te lang te hoog is, da's alles.
lichaamstempratuur vindt ik nog vrij koud, ze zeggen toch ook zelfs de vk neem een lekker warm bad dat ontspant
Ik denk dat het geen kwaad kan zo lang je je goed voelt. Ik denk dat je het vanzelf voelt als het te warm is, als je lichaamstemperatuur te veel stijgt krijgt je het vanzelf benauwd in bad, lijkt mij. Tenminste, dat heb ik wel als ik wel eens een te warm bad neem. Ik zou er niet te lang in blijven liggen.
je lichaam geeft zelf wel aan wanneer het te warm is voor je, gewoon lekker in bad bij een temperatuur waarbij je lekker ontspant, veel plezier!
Ik ga zeker de laatste weken vaak ik bad. Ik heb soms last van mijn onderrug en dan is een bad echt lekker! Idd niet te heet maken. Pim
jah ik heb er over gelezen in mijn zwangerschapsdagboek dat wanneer je te heet water gebruikt zoals boven de 37 graden las ik stijgt je lichaamstemperatuur te snel en kun je flauwvallen geldt ook voor de douche, daar gaat het eigenlijk om maar voor de rest kun je heerlijk badderen en/douchen in lekker warm water en schuim natuurlijk..
Als jij je er lekker bij voelt zal het wel niet te heet zijn, voel je vanzelf. Ik lig vaak en lang in bad, met een goed boek. Mijn VK zei dat dat juist prima en ontspannend is. Maak wel mijn bad met Dettol schoon, weet niet of dat nodig is (vast niet) maar dan weet ik zeker dat ik er geen infectie of wat dan ook van kan krijgen.
Ik heb ook wel eens zwangere vrouwen in de sauna gezien, dat is volgens mij nog veel heter dan een bad.
je kunt echt geen infectie ervan krijgen hoor...er zit een vlies om je kindje en het vruchtwater. Ze zeggen niet voor niets dat je pas wanneer je vliezen gebroken zijn kans hebt op infectiegevaar...dus dan zou je niet meer mogen vrijen (alsof iemand daar dan nog zin in zou hebben!!)