flesvoeding

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door puck24, 31 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puck24

puck24 Niet meer actief

Bij mijn zoontje heb ik borstvoeding geprobeerd. Hij wilde niet graag drinken dus ik ben gestopt ik vond er ook geen lol aanzitten daardoor.
    Nu zie ik er eigenlijk heel erg tegenop om borstvoeding te gaan geven. Eigenlijk heel diep in mn hart zou ik graag gelijk beginnen met een fles. Nu ben ik me weer aan het orrienteren op voeding. Ik zou graag beginnen met kruidvatvoeding standaard. Kan iemand mij er meer over vertellen? Bevalt het goed, klontjes, smaak oid.

Alvast heel erg bedankt.

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Het is goede voeding en een stuk goedkoper! Veel baby's kunnen makkelijker poepen door deze voeding. Ik vond het goed, alleen Thijs vond het niet lekker, helaas... Gewoon proberen!

3. thewiz

thewiz Actief lid

27 jun 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Die van mij vondt het ook niet lekker. Die van mij vond het huismerk van AH wel lekker. En het is lekker goedkoop. Bijna de helft minder dan een duur merk. En je bent wat kwijt aan kunstvoeding! Vooral in het begin. Denk ook aan de fles die je nodig hebt voor in de toekomst als je ook pap wilt gaan geven. Dan heb je een grotere speen nodig.

Succes!

Deel Deze Pagina