hallo, mijn dochtertje van 9 dagen oud drinkt nu ongeveer 110cc (flesvoeding) elke dag kon ik er 10cc bij doen, want dat gaat prima naar binnen, en als ik dat niet deed had ze ook echt tekort. Nu kwam ze gisteren nog om de 3 uur voor een voeding en sinds vandaag is dat 3,5 of 4 uur. Ik lees overal dat veel baby's die ouder zijn als haar maar 60cc krijgen, krijgt mijn meid dan niet teveel ? volgens de kraamhulp was dit prima en moest ik haar laten drinken wat ze op kon, maar kan dat geen kwaad ? ze weegt nu ongeveer 3300 gr
Hoi, Zit je nu op 7 flessen van 110cc of 6. 6 flessen van 110cc is prima hoor, ik zou nu even niet meer ophogen. Geef je 7 flessen is het wat aan de ruime kant, maar als je meisje het er goed op doet lekker doorgaan zo. Ilja
dankjewel ! het zijn 7 flessen, maar ze begint al langere tijden ertussen te doen, eerst kwam ze om de 3 uur en nu s kwam ze vanacht om de 4 uur. dus ik denk dat we snel op 6 flessen zitten. ze heeft wel veel last van dat het omhoog komt en ze het zuur heeft, is dat normaal ? ik geef er nutrilon hypo-allergeen
Hoi, Mooi dat de tijd er tussen wat langer wordt. Wat de reden van het hoog komen is kan ik zo niet zeggen. Er kunnen verschillende redenen voor zijn. Als ze er echt veel last van heeft misschien even een deskundige raadplegen. Ilja