Flesvoeding?

Discussion in 'Voeding' started by ssgerundt, Mar 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

Jul 10, 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Even een vraagje over flesvoeding?

Welk soort gebruiken jullie< hebben jullie ervaring met Friso Kindervoeding?

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Mijn zoontje krijgt Friso. Wat wil je weten?

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman kreeg eerst friso comfort en nu vanwege KMA friso allergy care.
    Friso bevalt me heel goed. In het begin kreeg ze nutrilon, maar daar kon ze niet tegen.

4. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Ik gebruik Similac. Bevalt prima.

5. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

Jul 10, 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik wil ook Friso gaan gebruiken, maar heb er nog geen ervaring mee. Er zijn er ook zoveel soorten....
    Ik heb alleen het een en andere allergie (daarom ook flesvoeding) moet ik dan een speziaale nemen?

6. sweetangel100

Juist als je een allergie hebt is borstvoeding de beste voeding voor je kindje.
    Als je toch FV wil gaan geven kun je een hypoallergene variant nemen, preventief tegen allergieen.

7. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

Jul 10, 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Maar niet als je weer veel medicijne moet slikken naar de bevalling, ook voor mijn asthma en huikoorts.... dus.

8. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Ik gebruik Friso Comfort gemengd met Friso Extra. Ben begonnen met hypo allergeen maar daar reageerde Fynn niet goed op. Hij was erg snel weer hongerig (hypo allergeen is nml licht verteerbaar) en hij had last van spugen. Ik heb zelf als kind veel last gehad van eczeem vandaar dat ik hypo allergeen ben gaan geven. Maar je kunt allergieen toch niet voor 100 procent voorkomen. Bovendien heeft de vader van Fynn nergens last van dus hopelijk heeft ie dat van hem geerfd :D Ik vond het igg belangrijker dat Fynn zich goed voelde door de voeding dan evt een allergie voorkomen met voeding waar hij zich niet lekker door voelde.

9. Bij mijn dochter friso hypoallergeen, ivm allergie.

En bij deze baby gaan we nutrilon hypoallergeen gebruiken, wordt ons aangeraden ivm verhoogde risico op allergie.

10. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik gebruik Friso 1 (normaal). Emme doet het er goed op. Geen krampjes of iets.

11. sweetangel100

Iman kan de nutrilon hypoallergeen niet verdragen.

12. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb bij de meiden Friso gebruikt en nu weer. Kian krijgt de Friso Extra voor hongerige baby's. Als er allergieën voorkomen kun je idd de Friso hypoallergeen gebruiken.

13. Cinderella

Cinderella Bekend lid

Mar 20, 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Ik gebruik Friso 1.

Share This Page