zit met me handen in het haar letterlijk en figuurlijk me haar zit laatste tijd absoluut niet meer heb altijd moeillijk haar gehad maar nu is het wel een toppunt het valt een beetje slap en futloos langs me hoofd wat ik ook probeer ...normaal heb ik te dik haar en staat het alle kanten op en nu zit het als slierten langs me hoofd iemand tips?
wachten tot na de bevalling dan komt dat vast weer goed, haha bij de een is het zoals bij jou en bij de ander net andersom. Ik heb mn haar gewoon afgeknipt, nu zit t weer wat beter haha. Viel bij mij nog slapper dan normaal, nu heb ik ze kort en kan ik er weer wat van maken. Mijn moeder heeft altijd krullen gehad en tijdens de zwangerschap van mij waren ze weg en zijn nooit meer terug gekomen. niet echt tips,,,maar ja
Oh meid hier nog een normaal krullige haar dik en pluis enzo...hahah, en nu is het zo duf, plat als ik het was heb ik 1 dag volume dan is het weer zo vettig En ik weet er ook niets tegen .... Groetjes brenda
ja is niet eerlijk verdeeld hoor mijn tante is ook zwanger en haar haar is opeens heel mooi gaan glanzen en lekker dik..en ik voel me op het moment al niet zo aantrekkelijk krijg een dikke kont even bot gezegt dikke (.)(.) en een dikke buik en dan ook nog verschrikkelijk haar nee ik ga me niet mooier voelen helaas...
Ik heb juist dat normaal gesproken niets te doen is met mijn haar en dat het nu ineens heel mooi glimt en makkelijk te bewerken is, nee ik ben nu meer tevreden dan voor de zwangerschap ik hoop dat het zo na de bevalling nog ff blijft...
Hier hetzelfde! Normaal heb ik vrij makkelijk haar maar sinds de zeg maar 25 weken wilhet echt niet meer...Nu benik er bijna en ishet alleen maar erger geworden..Mijn wenkbrauwen rijzen ook de pan uit Ze zeggen dat als je problemen hebt met haar en uitslag (heb ikook) in het gezicht dat je dan een meid krijgt. Aan gezien het voor ons nog een verrassing is ben ik benieuwd of het klopt!
hier nog een me kop jeukt en is erg droog lijkt wel een woestijn ben al druk in de weer met olieen en vet en noem het maar op maar dan zit het maar een dag en dan is het weer woestijnlook pffff moedeloos word je ervan
hier nog een haha en als ik mijn vriend niet had gehad dan had ik in plaats van een grote bos krullen een kort koppie Ik had last van klitten, grauwe kleur vettigheid etc etc. geen beginnen aan. Ik heb het laatst geverfd, en puntjes eraf en dat heeft het echt stukken verbeterd. het ziet er gezonder uit, voelt beter en ziet er beter uit. door het verfen glanst het weer en is het weer zachter.
Ik heb m'n haar kort laten knippen. Er was echt niks meer mee te beginnen. Het viel heel erg uit en hing futloos langs m'n gezicht. Nu heb ik weer een lekker pittig koppie, wat ik nu heel goed bij kan houden.
Ik heb het ook. Vreselijk! En kort knippen was het stomste dat ik kon doen, want nu kan ik ook al geen 'noodstaart' meer maken. En mijn korte haar wil niets wat ik wil. Wachten maar, en haarbanden of sjaaltjes in het haar...