Hallo, Mijn zoontje krijgt overdag 5 flessen van 180 cc met 6 schepjes. Normaal gesproken heeft hij daar genoeg aan en slaapt na de laatste voeding van 22.30 uur tot meestal 6 a 7 uur. Nu komt hij al 2 nachten om 05.00 en heeft dan echt honger, hij hapt zowat mijn wang leeg. Ik heb geprobeerd hem maar 60 cc te geven, maar dan is het brullen. Dus weer 60 cc erbij gedaan en meneertje was toen tevreden. Nu mijn vraag, hij krijgt dan dus 5 flessen van 180 cc en daarna nog 1 van 120 cc?! Is dit wel goed? Ik weet namelijk niet hoe ik hem anders stil moet krijgen 's nachts omdat hij gewoon echt honger heeft. Hij zit trouwens wel middenin zijn sprongetje ( 17 weken ), kan dat er iets mee te maken hebben? En...ik heb Nutrix gekocht want hij is bijna 4 maanden, in welke fles kan je dat het beste doen...in de laatste of moet je het in alle flessen doen? Liefs Marianne
Het zou met de sprong te maken kunnen hebben, maar zekerheid kan ik je daarover niet geven. Als ik jou was zou ik de nutrix in de laatste fles doen. Misschien dat hij dan weer doorslaapt. Ilja
Oke dank je voor je antwoord. Maar mag ik nu al met Nutrix beginnen of pas als hij echt 4 maanden is? En je kan de Nutrix dan gewoon toevoegen aan de fles nietwaar?