Hallo allemaal, Het zal ook weer eens weekend zijn, lijkt wel of er dan altijd wat aparts aan de hand is.. Ik waag het eerst hier even en anders bel ik straks de Vk wel (waarom voelt dat bellen in het weekend enz altijd zo bezwaarlijk) Ik ben 24 weken en 3 dagen zwanger en heb sinds eergisteren last van misselijkheid.. Nog niet overgeven, maar zit er tegen aan.. Ik kan wel met moeite wat eten en drinken, heb geen koorts, geen diarree. Heb er sinds vannacht maagpijn bij gekregen. Ik voel de beeb wel goed bewegen. Ik heb normaal altijd een bloeddruk aan de lage kant gehad.. Heb nu niks om te meten, maar heb geen hoofdpijn.. Ben wel duizelig met opstaan, maar dat heb ik ook al vanaf het begin omdat de bloeddruk en glucose waarden laag bij me zijn. Waar ik natuurlijk bang voor ben is dat het zw vergiftiging is, maar besef me ook goed dat ik alleen misselijk ben en maagpijn heb.... Kunnen dat ook tekenen zijn? Ook zo gek omdat ik mijn hele zwangerschap deze misselijkheid niet gekend heb.. Dankjewel voor jullie tijd!
Ik dacht dat 24 weken nog wel erg vroeg was voor zwangerschapsvergiftiging, maar ik heb daar zelf geen ervaring mee, dus weet het niet zeker. Eerlijk gezegd klinken je klachten erg als maagzuur wat juist wel vaak op je termijn erger wordt doordat je buik zo hard groeit en je maag meer in de verdrukking komt. Bij twijfel natuurlijk gewoon bellen he, dat zeggen ze tenminste altijd bij mij, ik heb ook al twee keer in het weekend gebeld vanwege wee achtige klachten (voor de 37 weken, nu bel ik niet als ik voorweeen heb, hoop gewoon dat ze doorzetten), dus snap de drempel wel hoor.
Dankjewel voor je antwoord! Had toch contact op genomen met de Vk.. Mocht meteen komen en daarna doorgestuurd naar zkh.. Alles nagekeken.. Gelukkig alles goed, alleen mijn maag blijft een gevoelig punt bij hormonen en nu dus ook bij zwangerschap.. Heb 40 Mg Omeprazol gekregen en hopen dat het gaat werken.. Ben iig gerustgesteld wat betreft mijn beeb.. Alleen de zwangerschap blijft zo een beetje vol kwaaltjes zitten, hopen dat de Omeprazol goed werk doet.. Heb hier veel goeie ervaringen op het forum gelezen.