Zoals jullie hebben gelezen na 2dagen Intensive care wou me borstvoeding niet meer opgang komen omdat me lichaam echter moest herstellen was ik verplicht over te stappen op flesvoeding. Maar nu is me vraag of er mensen zijn met ervaring met flesvoeding, want mijn dochter komt rond kleine 2 uur a 3 uur om voeding vragen, nog niet echt een regelmaat dus. Maar hierdoor durf ik eigenlijk niet echt met haar weg te gaan omdat ik bang ben midden in de stad ofzo dat ze om voeding vraagt. Met borstvoeding kan je zo aanleggen met flesvoeding?>? Kan iemand mij helpen a.u.b. voel me zo opgesloten thuis, an als ik weg ben snel snel en ben binnen een uur weer thuis..
Mijn dochter heeft alleen maar flesvoeding gehad. Ik had altijd een thermosfles bij me. Het flesje vulde ik met koud water. En de voeding in potjes meenemen. Kan je gewoon de fles geven hoor...
Inderdaad, zo doe ik het ook als ik op stap ga. 's Ochtens kook ik water voor in de thermosfles en dan tegen de tijd dat je het nodig hebt heeft het de goede temparatuur. Fles mee, poeder mee en lekker gaan!
Ben het helemaal met de dames eens. En anders kun je ook bij een eetgelegenheid gaan zitten en vragen of je even de magnetron mag gebruiken voor opwarmen. Dat vinden de meesten geen enkel probleem! Succes!
pcies zo doe ik het ook dus thermos mee en poeder en gaan met die banaan bijne elk koffie punt heeft wel een magnetron dus kan je ook koud water meenemen zelfs maar laat je niet opsluiten hoor met flesvoeding helemaal niet nodig veel uitdeurs plezier
hoihoi Zo doe ik het ook en in een thermofles blijft het de hele dag warm als je gekookt water meeneemt . Dus gewoon lekker eruit gaan hoor . yvonne