Ik weet niet zeker of ik het in het juiste topic/onderwerp gezet heb, maar ik wil straks flesvoeding gaan geven. Vanaf wanneer haal je dit in huis? Met hoeveel weken is het handig om te hebben? Zo rond de 37 weken? Of zeg ik nou iets geks Bedankt!
Je kan het in huis halen wanneer je zelf wilt Ik heb het dit keer ook rond de 37 weken in huis gehaald. Bij mijn dochter had ik helemaal niets in huis en toen ze bijgevoed moest worden omdat de borstvoeding niet op gang kwam, moest VL dus op stel en sprong wat halen. Ongeopend is het gewoon houdbaar tot de tht datum, geopend volgens mij 4 weken. Dus lekker in huis halen wanneer jij dat wilt
Ik had bij zoon een klein doosje met sticks voeding gekocht omdat ik bv wou geven. Die had ik met een week of 36 in huis. Voor deze dame heb ik weer plannen voor bv, maar haal voor de zekerheid vast een hele pot in huis omdat ik niet bereid ben tot het naadje te gaan voor de bv en dan makkelijk over wil kunnen. Ik haal het met 35/36 in huis.
Daar is toch geen regel voor? De voeding is ongeopend erg lang (doorgaans > 1 jaar) houdbaar. Dus gewoon halen wanneer je wil.
Haha, ik vind je vraag wel grappig! Al haal je het nu al, wat maakt het uit wanneer je het haalt?! Je moet de pot alleen niet open maken, als je dat wel doet moet je het pas met 40 weken halen. Als je het maar in huis hebt voordat je kind het 1e flesje moet!
Ik heb het een paar weken geleden gehaald. Als je de pot dicht laat maakt het niet uit wanneer je het in huis hebt toch? Vergeet je dan geen fles te kopen?
Ik heb het ook al een tijdje in huis. Waarom? Omdat ik het dan van mn lijstje kon afvinken Ik hou van dingen afvinken...hahaha
Goede vraag, ik had ook geen idee! Dus Thanks ik koop het maar zodra we klaar zijn met verhuizen dan zal ik een week of 34 zijn denk ik ! Hoef ik het in ieder geval niet ook nog mee te verhuizen straks