flesvoedingskindjes zijn hongeriger (stelling)

Discussie in 'Voeding' gestart door kwebbel86, 14 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    neehoor.. alleen de eerste 10 minuten (per borst).. daarna vind hij het gewoon gezellig vooral denk ik.. maar hij haalt er dan nog wel af en toe een slokje uit.... ik kan dat opzich ook altijd wel horen.

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.194
    10.793
    113
    Bietjes, gaan jullie die zelf schoonmaken en koken of voorgekookt? Ik neem voor onszelf weleens voorgekookte bietjes die ik zo snijd en in de salade of overschoten mik, maar voor dochter staat het voorverpakte me tegen, en echt lekkere verse bieten zijn zo moeilijk te krijgen!

Als t eten maar aan de lepel plakt, komt ze hier ook al een tijd best ver - ze steekt een lepeltje graag in haar mond :)

3. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier eerste twee maanden bv en toen over op fv.
    J. Is totaal niet hongerig....ze drinkt "maar" 4x 150/5.
    Em heeft hier genoeg aan soms laat ze overdag 6 a 7 u tussen een voeding.

Wij zijn begonnen met fruit introduceren en dit vind ze super..ze hapt goed naar de lepel enzo.
    Ook groente gaat nu steeds beter !

4. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Hier ook happen naar de lepel, vooral bij de combi peer/meloen (vers) :D

5. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Wij hebben een biologisch groentepakket met iedere week biologische groenten van het seizoen en daar zitten ook geregeld bietjes in dus ik maak ze inderdaad vers. Eerst koken en dan kan je (met handschoenen aan) heel makkelijk de schil eraf halen.

6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.194
    10.793
    113
    In Amerika haalde ik in de herfst verse bietjes van de farmers market, het is niet dat ik t teveel werk vind ofzo... Maar de gemiddelde supermarkt- of groenteboerbiet kan niet tippen aan de standaard die in mijn kindertijd is gezet: zelf gerooid in opa's tuin :)

Deel Deze Pagina