Als je het idee hebt dat je alleen maar aan het voeden bent de hele dag, zou je het inderdaad ook kunnen gaan combineren. Als je echt wilt stoppen, kun je het op die manier ook makkelijk afbouwen. Succes!
en dan had ik nog een vraagje: krijgen fleskinderen elke dag ontlasting? want Gyano heeft maar 2 poepluiers in de week groetjes van Ramona
Volgens mij wel. Maar met borstvoeding is met heel normaal hoor als je baby niet elke dag een poepluier heeft. 1x per week is meer dan voldoende (ik wou dat Eva dat weer had, heeft ze een tijdje gehad, maar nu soms wel 2x per dag )
dat is heel verschillend meid, Levy die had om de 2-3 dgn een poepluier, Demi 2x soms 3x op een dag, en Zoë heeft 1x per dag een poepluier, en heel soms 1 dag niet en dan in de loop van de volgende ochtend pas weer.... gr.smoekie
Normaal gesproken moeten kinderen met kunstvoeding elke dag poepen. Doen ze dat niet, dan moet je altijd even met een arts overleggen. (Sommige kinderen poepen uit gewoonte maar om de dag, maar bij kunstvoeding kan het ook op problemen duiden, daarom moet je het altijd laten nakijken). Met borstvoeding is in principe eens in de 2 weken poepen al genoeg, omdat moedermelk vrijwel geheel opgenomen kan worden als borsten en kind goed op elkaar ingesteld zijn.