Hallo, Sorry dat ik dit onderste stukje voor de derde keer plaats. Ik zal er nu mee stoppen. Slechts wanhopig. Nee, niet omdat ik op het allerlaatste moment bezig ben, maar omdat ik geen moeders ken die recent nog bezig zijn geweest met flesvoeding. Het zit namelijk zo: ik heb een project en het gaat over een flessenwarmer. Zelf ben ik geen moeder en pas nooit op. Ik heb dus geen idee of dit een handig apparaat is. Het doel van het project is om er achter te komen hoeveel mensen een flessenwarmer gebruiken en hoe dit bevalt. Ook zou ik graag weten wat voor type flessenwarmer er wordt gebruikt en wat de plus en minpunten hiervan zijn. Alle overige informatie over flessenwarmers is ook hartstikke welkom! Ik hoop dat er moeders/ouders bereid zijn mij te helpen, want dat zou geweldig wezen. Alvast bedankt!
Ik heb ze in het verleden gebruikt. We hadden er eentje voor in de auto die hebben wel altijd onderweg gebruikt en deze was van prenatal. Thuis hadden we een Avent. Deze gebruikte ik alleen om voeding nog wat bij te warmen. Verder eigenlijk nooit. Nadeel van die dingen vind k dat het zolang duurt. Ik heb eigenlijk alle voeding opgewarmd in de magnetron. Gaat een stuk sneler.
Ik heb nog een paar kleine vraagjes... Die jullie in de auto gebruikte, verwarmde die wel naar jullie wensen? En over die Avent. Dat nawarmen, was dat omdat het wel eens voorkwam dat zodra het flesje uit de magnetron kwam, niet geheel warm was? Of was het om andere reden? En als laatste Hoelang duurde het opwarmen? Als een fleswarmer sneller een fles zou opwarmen, zouden jullie dan wel over zijn gestapt naar een fleswamer?
Nee, wel gedaan is het verleden toen ik mijn gekolfde borstvoeding gaf. Flesvoeding altijd opgewarmd in magnetron (nou ja het water voor de FV dan). Nu is het gewoon niet handig en snel genoeg. Ik heb die van avent gebruikt. Was ik wel tevreden over trouwens. Warmde voor de BV redelijke snel genoeg op vond ik.
Nooit gebruikt, magnetron gaat echt sneller en makkelijker. Mag ik trouwens vragen waar het project vandaan komt? Vind het wel apart...hihi...
Nooit gebruikt, magnetron is makkelijker en anders gewoon kokend en koud water mengen. Afgekolfde BV warmde ik altijd met een bakje heet water op, zo had de kraamverzorgster het voor gedaan. Vond het dus gewoon zonde van mijn geld om zo'n ding aan te schaffen.
Ik doe de studie Human Technology en daar draait het om wat de gebruikers willen en wat de fabrikant kan. Die twee moet ik bij elkaar gooien om tot één goed product te komen. Het accent ligt alleen sterk op de gebruiker, gezien deze het belangrijkst is. Project gaat dus over de flessenwarmer. Ik moet dus weten wat men zoal vindt van de flessenwarmer, maar ik moet ook daadwerkelijk met mensen praten. Face to face. Ze moeten onder andere laten zien hoe het werkt, zodat ik kan zien wat er gebeurt. Het gaat me dan om de interactie tussen het product en de gebruiker. Uiteindelijk moet ik een 'advies' geven. Ik heb het tussen aanhalingstekens gezet omdat we voor deze periode geen bedrijf hebben kunnen vinden. Maar het gaat dus uiteindelijk om het advies en nieuwe concepten ontwikkelen Hoop dat het goed uitgelegd is.
Interessant zeg! Klinkt erg leuk, misschien handig om dan een wensenlijstje neer te leggen Een flessenwarmer die snel opwarmt, maar niet te warm wordt Iets wat oplaadbaar is, zodat je hem mee kunt nemen Klein genoeg om mee te nemen, maar groot genoeg voor de gangbare flessen en potjes Denk dat de meeste mensen (waaronder ik) de magnetron gebruiken omdat ze die al in huis hebben en die snel opwarmt. Je hoeft dan dus niet 10 minuten met een huilend kind te wachten tot de fles klaar is. Ben benieuwd wat het uiteindelijke advies wordt, zet je het hier neer? groetjes Rosa
ik heb ook in het begin een flessenverwarmer gebruikt maar zoals mijn collega mammas al aangaven als het tijd is om je kindje te voeden wil een kind niet 7 a 8 minuten wachten, dat is een heeeelllleeee lange tijd als je beebje krijst dat ie eten wil, de magnetron is 37 seconden en klaar is klara! Dus het grootste "probleem" is de opwarmtijd! succes met je project Henriette
Ik ga het hier zeker plaatsen. Het is wel zo leuk om te laten zien wat ik met jullie informatie heb gedaan. Dat idee van het wensenlijstje is een goed idee. Dus bij deze voor degene die nog willen reageren: Wat voor wensen zien jullie het liefst bij de flessenwarmer ter verbetering? Of, wat zijn de grootste 'problemen' die jullie ervaren met de flessenwarmer. Iedereen die tot nu toe heeft gereageerd: heel erg bedankt, jullie hebben al enorm veel geholpen!
Ik heb hem ook alleen gebruikt toen ik nog bv gaf en een flesje afgekolfde warm moest hebben. En net als de andere mama's, duurt het mij veel te lang! Gewoon in de magnetron en idd 37 sec later is het warm. Als je evne niet heb opgelet en het flesje er te lang in hebt laten zitten, kun je aanlengen met koudwater of even opnieuw beginnen. En ik zal het strax ook zo doen met de potjes, gewoon in de magnetron. Of heet water uit de kraan en t daarin zetten. Das ook een nadeel van de flessenwarmers, je doet er koud water in, dat moet warm worden, en dan duurt t nog eeuwen voor je flesje/potje warm is. Ik weet niet of andere moeders er al warm water in deden?
Nee want het gaat bij de flessenwarmer om de geleidelijke verwarming van je product. Daarom moet er geen heet water in doen. Vooral niet bij BV
Ik heb nee gestemd, ik gebruik er geen, gebruik de magnetron. Net als wat de anderen zeggen duurt een flessenwarmer me te lang!
Ik heb een vraag aan de mensen die in de pol aangegeven wel de flessenwarmer te gebruiken: Kunt u mij uitleggen waarom u deze gebruikt? Ik heb namelijk redelijk wat reacties waarin mensen uitleggen waarom ze een flessenwarmer niet gebruikt, maar slechts één reactie van iemand die de flessenwarmer wel gebruikt. Jullie zouden mij hier heel erg mee helpen. Alvast bedankt!
Meest onnodige ding wat ik ooit heb aangeschaft. ik had er eentje van de hema. daar pasten de Tommee Tippee flessen die we gebruikten niet eens in, een ook de grote avent flessen die we nu hebben niet....
ik heb heel vaak de flessenwarmer gebruikt (avent) ik gebuikte hem voor de afgekolfde melk, heb hem toch wel een maand of 7 gebruikt. aanzetten, flesje erin en als het lampje weer uitging dan was ie klaar. hij beviel prima, vond dat hij snel op temperatuur was.. natuurlijk is de magnetron sneller, maar ik kon best een minuutje langer wachten en bij de magnetron moet je toch oppassen dat de melk niet te heet wordt
Ik heb ja aangeklikt. We gebruiken de flessenwarmer al een aantal maanden en het bevalt prima. Het is er een van Avent. Eerst warmden we water op in de magnetron, dat is inderdaad wel sneller, maar ik vond het niet perse makkelijker. Nu gaat eerst het flesje in de flessenwarmer en dan de luier van de kleine vervangen. Tegen de tijd dat dat gebeurd is, is de fles klaar. Werkt prima voor ons. Wel valt op dat er een aardig verschil in tijd inzit als je een fles opwarmt waarbij je voor de stand 200 kiest (de hoeveelheid in het flesje) en de stand 230. Bij deze laatste duurt het ineens opvallend een stuk langer. Ik zou een wat compactere flessenwarmer wel prettig vinden, eentje die je makkelijk kunt meenemen als je weggaat.