nu het weer zomer wordt ben ik mijn vormeloze voedingsbh's wel eenbeetje zat. ik had daarom van de week maar weer eens een gewone beugelbh uit de kast gehaald van voor de zwangerschap. Opzich past die gewoon maar toch kreeg ik er pijn van in mijn borst. Welke bh's dragen jullie? Welke bevallen je heel goed? .. Ik vind het van de zomer ook wel weer van belang dat ze je borsten een beetje mooi vormen..
Ik ben naar de borstvoedingswinkel gegaan en heb er een stuk of 10 gepast denk ik. Ik kwam uit op een beugelvoedingsbeha van Mammae. Die zat het allermooiste en is ook nog mooi om te zien. Prijzig maar ik ben er echt ontzettend blij mee want het maakt veel verschil onder kleding als ik een goed ondersteunende beha aan heb (heb best grote borsten nu) Bijkomend voordeel dat ik handsfree kan kolven op het werk met mijn dubbelzijdige elektrische kolf omdat de schelpen vast blijven zitten onder de flapjes.
Hier ook een grote maat 80 F. Ik heb een paar mamea bh's maar loop altijd te klooien met de sluiting in het midden. Heel stom maar ik vind de voedingsbhs van d'r wibra het fijnste! Ze hebben ze alleen in wit en zwart en zonder beugel en niet voorgevormd maar ze geven mij genoeg steun!! Daarnaast blijft de kolf ook mooi op de plaats, doe eerst de kolf "erop" en doe dan gewoon de bh weer dicht. Ideaal en geloof ik maar iets van 7 ofzo!
Ik vind de mammae bh's heel erg mooi en heb er goede verhalen voer gehoord! Ze zijn wel prijzig dus moet je geluk hebben met aanbiedingen of het er voor over hebben . Heb er zelf nog geen ervaring mee dus kan je er niet veel over vertellen, maar wil tegen die tijd wel graag die beha's denk ik.
Ik heb beugelbh's van noppies, padded dus mooie vorm. ben er tevreden over, ze zien er mooi uit en handig met voeden. Gekocht bij Prenatal rond de 25 euro geloof ik, vond het het geld wel waard
Hier ook een bh van mamamae, volgens mij was het iets van een 79 euro je kan er dan ook nog 4 bijpassende borstcompressen bij kopen die wasbaar zijn. Je voedt echt discreet en het is een mooie bh dus als mama voel je je ook goed. Ik ben supertevreden. Ze hebben ze ook in grote maten.
Ik weet er wel een in Amsterdam, dus mocht je een keer deze kant uit komen.... (Wethouder Frankeweg). Online winkels zijn er ook: cupoftwo.nl en lingerievoortwee.nl waren mijn favorieten. Fijne beha's vond ik die van Hotmilk. De maatvoering is wat anders dan we hier gewend zijn, dus daar moet je op letten. Maar er zijn ook een heleboel andere merken die prachtige voedingsbeha's maken. Ik kon nooit kopen bij de 'gewone' winkels, omdat ik toen ik nog BV gaf cup F had.
Ik ben ook nog op zoek naar een mooie. Vindt de basic voedingsbh's van h&m het fijnst. Een witte en zwarte in 1 set. Noppies zit hier niet fijn, mijn borsten staan iets naar buiten en Noppies doet daar niks tegen en ziet er dan niet uit. Padded bh van Prenatal vond ik ook geen succes. Hotmilk vind ik ook erg mooi, misschien dat ik die een keer ga bestellen.
Die van hotmlik lijken mij ook wel wat. Maar volgens mij zit daar geen beugel in. Ik ben beugelbh' s gewend en heb een grote cup (F). Geeft dat wel genoeg ondersteuning dan, zonder beugel?
Hier cup 80F en draag de bh's van hotmilk zonder beugel.Er een Alijn in waardoor je borsten niet gaan hangen. Dus geeft het zelfde effect als met beugel
Hier een 80f of 75g en hier ook hotmilk zonder beugel, heb best wel hangborsten, maar gaat nog prima met deze beha's. Vind die ik heb alleen verder niet heel lekker zitten, dus binnenkort een paar nieuwe bestellen.