Onze lieve drukke hardhandige zoontje gooit alles van zijn tafelblad af. Nu ben ik op zoek naar een echt leuk speeltje voor op het blad van de kinderstoel met zuignapjes. Ik ben al bij Intertoys en Bart Smit geweest maar ze hadden niks meer en ik kreeg een verhaal dat de zuignapjes niet meer mogen in verband met de weekmakers erin ?!?!? Kan me bijna niet voorstellen. Heeft iemand wel een tip voor me en waar ik het wel nog kan kopen. Alvast bedankt!
ik heb toen ook zo'n ding gekocht met 3 van die dingen eraan wat je kon ronddraaien na 1x plakte dat ding niet meer
Ik had er eentje gekregen van Fisher Price, met een schildpadje en een visje. Die bleef altijd wel goed plakken.
Ik heb er ook 1, in Tsjechië gekocht dus daar heb je niets aan maar ik wilde alleen maar even meegeven dat die dingen best gevaarlijk kunnen zijn! Dochterlief zat er flink aan te trekken, laat de zuignap opeens los en kreeg ze dat ding vol in d'r gezicht Mss een speeltje vastmaken aan zijn truitje met zo'n fopspeenkoordje ofzo?
Ik heb er ook pas nog 1 gekocht, bij de prenatal. Plakt super en bevalt heeeeel goed, haha, hij kan rammen wat ie wil, maar het blijft bijna altijd zitten! Zo grappig om hem ermee bezig te zien.
soort molentje, papegaai,, aapje en vlinder, nou die blijft echt niet goed plakken, die van mij trekt hem er zo af, of slaat zonder al te veel kracht hem van tafel af
Die met dat aapje, papegaai en vlindertje heeft Danique ook. Heeft ook weinig tot nooit geplakt. Alleen op het blad van de bumbo bleef die wel goed zitten. Ze heeft er ook 1 van tiny love en zelfde verhaal, plakte niet op tafel of kinderstoel. (maar ja nu heb ik toch problemen met zuignapdingen, want ook een zuignap bordje blijft niet zitten)
Ik heb dezelfde met aapje, papagaai en vlinder... en wat een ideaal ding! Hij blijft heel stevig zitten en Jayro is er gek op. Hij is er nooit zomaar van af gekomen. Nu gebruik ik hem op onze tijdelijk plastic kinderstoel van de Ikea, misschien dat het op hout enzo minder goed gaat?
Wij hadden er 1 van Chicco geloof ik. Een vogeltje in een vliegtuig. Nou die plakte dus ook niet, viel elke keer weer van tafel af. Nu hebben we al een tijdje een badboekje met zuignap op het blad geplakt. Dat gaat wel goed, hoewel hij er nu de laatste tijd niet meer naar omkijkt....
ik had hem juist expres voor de ikea stoel gekocht (vakantie) maar ook daar werkte het niet, nu is onze uk wel erg sterk, maar zelfs met de minste kracht haal je hem er zo af