Oud en nieuw ! Leuk ?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by piri piri, Dec 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Eigenlijk voor de ervaren moeders....Hoe hebben jullie oud en nieuw ervaren?
    Kleine word natuurlijk wakker van alle herrie...maar dan ?
    Ik vind t eigenlijk wel leuk...denk dat ik voor de ramen laat zien wat vuurwerk is, maar hoop niet dat ze er erg van van de leg zal raken.......;)

2. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

May 25, 2008
    1,881
    448
    83
    Hier slapen ze tot nu toe overal doorheen. En de volgende morgen gewoon weer op tijd wakker : ) Al zou ik wel willen uitslapen : )

3. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

Mar 6, 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Mijn beide dochters zijn tot nu toe nooit wakker geworden van het geknal, ondanks dat de buren flink hun best doen hihi. We wachten dit jaar maar weer af. Als ze wel wakker worden dan krijgen ze wat te drinken oid en gaan we even vuurwerk kijken, maar ik verwacht het eigenlijk niet.

4. theeleut

theeleut Actief lid

Aug 19, 2008
    314
    2
    18
    uuuhhhmmm, dochterlief slaapt er eigenlijk altijd doorheen... dit is eigenlijk pas het eerste jaar dat ik twijfel of ik haar zou wakker maken om naar het vuurwerk te kijken (ze is nu 3,5). Maar als ik haar wakker maak is de kans erg groot dat ze niet meer gaat slapen, aangezien het geknal ook wel even doorgaat... ( momenteel zijn alle geluiden een beetje eng ) en hoe laat ik haar ook op bed leg, ze wordt toch altijd tussen 7 en 8 wakker... Dus de kans is groot dat ze de dag daarna erg chagerijnig is absoluut niet even een dutje wilt doen, en als ze dan uiteindelijk rond 16:00 in slaapt valt wilt ze 's avonds weer niet slapen... dus ik denk eigenlijk dat ik haar maar lekker laat liggen.;)

Heel verassend sliep mijn zoon er vorig jaar ook doorheen (terwijl hij meestal vrij licht slaapt en van elk geluidje wakker wordt)

Zelf zou ik als ze er niet van wakker wordt gewoon laten liggen, dan is ze op 1 januari ook niet echt van slag als je misschien nog langs familie moet.

5. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,189
    24
    38
    zeeland
    De oudste was 4 maanden en de jongste 2 maanden bij hun eerste
    oud en nieuw.
    En allebei hebben ze door alle kabaal heen geslapen.

Toen de oudste net 1 was is ze gewoon op tijd naar bed gegaan
    maar werd ze rond half 12 wakker.
    Ze is toen ook op gebleven en is om 12 uur gezellig mee naar buiten geweest.
    Rond 1 uur weer op bed gelegd en gelijk gaan slapen.

Vorig jaar zoals gezegd heeft de jongste er niks van mee gekregen.
    De oudste is de hele avond opgebleven,is om 12 uur mee naar buiten gegaan en toen we rond 2 uur binnen waren is ze ook gelijk weer gaan slapen.

Moet zeggen dat de oudste heel makkelijk is en weinig slaap nodig heeft.

Dit jaar zijn we ook thuis en gaat de jongste gewoon op tijd naar bed.
    Is ze rond 12 uur wakker dan mag ze mee naar het vuurwerk kijken en anders blijft ze gewoon op bed.
    De oudste zal wel mee naar buiten gaan.

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    De oudste heeft tot nu toe overal doorheen geslapen, terwijl er toch zwaar (bijna legaal:cool:) vuurwerk voor ons huis word afgestoken. 1 keer werd ze even wakker, keek om zich heen, en draaide weer om en sliep verder. Tja..... die knal was zo hard dat mijn dubbelglas in de kozijnen bewoog:$

Voor mijn zoontje word het de eerste keer.

Ik zie wel hoe het dit jaar gaat lopen. Mochten de kinderen wakker worden, komen ze even naar beneden, vuurwerk bekijken, en daarna weer naar bed.

7. Sunlover

Sunlover Bekend lid

Jan 26, 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is zoonlief er vorig jaar ook doorheen geslapen. Dit jaar zien we wel weer!

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    mijn dochter heeft er gewoon doorheen geslapen, ik ga er nu eingelijk ook weer vanuit. is dat niet zo dan mag ze even beneden door het raam vuurwerk kijken.. en dan maar hopen dat ze weer wil slapen haha.

ik ga ervan uit dat zoontje er doorheen slaapt, hij is nog zo klein, snurkt overal doorheen

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze zoon is nu 2,5 en heeft tot nu toe oud en nieuw altijd doorgeslapen (zelfs toen we in oostenrijk waren vorig jaar) En voor dit jaar ... Ik hoop het wel want als hij wakker wordt zou hij enorm in paniek raken denk ik want van de week ging hij naar bed en zei hij: "mama er komt geen boem boem he?" Dus er borrelt een klein beetje angst voor vuurwerk denk ik.

Tja en of onze kleine meid erdoor heen slaapt dat gaan we zien :)

10. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,625
    113
    Ons zoontje heeft vorig jaar overal doorheen geslapen, en het leek wel een oorlogszone, zoveel herrie. Hopelijk dit jaar weer!

11. lolly

lolly Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    3,475
    0
    0
    Onze oudste zoon (maart 2008) heeft tot nu toe elk jaar er dwars doorheen geslapen.

Dit jaar twijfel ik of ik hem niet toch wakker moet maken. Op school zal er wel overgesproken worden natuurlijk. ;) nog maar even over denken.

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Hier slapen ze door alle herrie heen. De oudste heeft vorig jaar helemaal niets meegekregen van het vuurwerk.

Ben benieuwd hoe het dit jaar is, helaas zit ik in de nachtdienst, werk ik zorg.

13. dina88

dina88 Fanatiek lid

Nov 7, 2008
    2,360
    235
    63
    Female
    Arnhem
    John werd vorig jaar tegen half 12 histerisch wakker en wou zeker niet naar buiten kijken, hij heeft die nacht ook bij ons geslapen, dat maakte hem een beetje rustig, ben benieuwd hoe het dit jaar zal gaan

14. Helise

Helise Fanatiek lid

Mar 4, 2012
    1,785
    0
    36
    Mijn zoon werd vorige jaar rond 00.30 wakker, mee naar beneden genomen en lekker bij ons gehad, dat vond ie wel prima ;) later weer op bed gedaan en hij is heerlijk weer gaan slapen!

15. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    Dochterlief werd vorig jaar ook wakker. Ze heeft toen lekker bij ons beneden gezeten. Toen het eenmaal weer rustig was heeft wat gedronken en weer naar bed gegaan. Ik verwacht dat ze dit jaar ook wel weer wakker wordt maar we wachten het gewoon af.

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

Volgens mij slapen de meeste kindjes er gewoon doorheen, Die van mij vorig jaar ook

Dit jaar twijfel ik of ik dr wakker zal maken. Op zich kan ze goed ff wakker zijn en daarna weer verder slapen en ik denk dat ze het erg leuk vind om te zien!

17. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier heeft hij er vorig jaar ook door heen geslapen, en wij zitten toch in een regio met veel illegaal (knal)vuurwerk :p

18. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ook hier slapen ze er door heen! afgelopen oud en nieuw werd de oudste wakker, even mee genomen naar beneden en daar vuurwerk gezien na 10 minuten vroeg ie mag ik weer naar bed wil slapen :)

19. tuc

tuc Niet meer actief

onze dochter is nu 4, heeft tot nu toe alle jaren er doorheen geslapen. Ik ben heel benieuwd hoe het dit jaar gaat. Als ze wakker wordt mag ze eruit om te kijken en anders laat ik haar gewoon liggen.

20. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Ik ben heel benieuwd hoe het hier zal gaan. Vrienden met kindjes komen en blijven ook allemaal slapen. Elk stel met baby op een kamer. Ze zijn in de leeftijd van net 1, bijna 1 en 9 maanden. Hoop dat alle kindjes goed door zullen slapen en anders is het feest met baby's beneden hahaha... Hou er al rekening mee dat er niet veel geslapen zal worden. Dan kan het alleen maar meevallen.

Share This Page