Flesweigeren voorkomen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vame, 8 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Wat bij mij meteen opvalt aan je verhaal is dat je 2de kindje een heftigere start heeft gehad, een spoedkeizersnede is ook voor je baby een grote impact en heeft veel gevolgen maanden later nog waar we niet altijd bij stilstaan.

Mijn zoon kwam met een geplande KS door stuit en we hebben sinds dag 1 gesukkeld met borstvoeding. Pas na 2 weken liep dit vrij vlot maar eens ik over moest naar fles begon de ellende van voor af aan.
    Na 6 maand hebben wij de tip gekregen om naar een osteopaat te gaan en die werd bijna half kwaad omdat we zo lang hadden gewacht om te komen o_O
    Tja wisten wij veel..
    Na de eerste behandeling al kregen wij een compleet ander kind mee naar huis dat rustig dronk en sliep.
    Hij had een nek en heup blokkade waarschijnlijk door het bruusk uitnemen bij de keizersnede en door stuit.

Onze 2de kan er elk moment komen en onze afspraak bij de osteopaat staat al geboekt binnen een maand.

Ik zeg natuurlijk niet dat dat een wondermiddel is voor elk kind en iedere situatie, maar in sommige gevallen kan het echt dé oplossing zijn :)

Deel Deze Pagina