Hallo! Mn derde kindje kan elk moment geboren worden! Ik ga weer met volle moed met de borstvoeding beginnen, kan niet wachten! Bij mn eerste zoontje ging de borstvoeding niet goed helaas. Maar heel kort gedaan. Bij mn 2e zoontje ging het als een speer, maar doordat ik heel erg afviel en hierdoor geen energie meer had, helaas gestopt.... Nu wil ik zoooooo graag dat het gewoon goed gaat, aan de productie lag het de vorige keer niet, maar aan mijn erge afvallen en hierdoor geen energie meer hebben. Dit wil ik zo graag deze keer voorkomen! Tips om niet extreem snel en veel af te vallen en hoe houd ik mijn energie op pijl? (weeg nu 62 kilo, voordat ik zwanger werd 48 kilo) Groetjes Makkie
hoi fijn dat je weer gemotiveerd bent om BV te gaan geven. Ik denk dat het in jouw geval slim is om naar een dietiste te gaan om advies te vragen. Het zou jammer zijn als je door te veel afvallen geen energie meer hebt of geen BV meer kunt geven. Meestal kun je er met energierijk eten wel tegenaan eten, soms heb je verrijkte voeding nodig. In elk geval zijn verse noten een goede leverancier van veel gezonde calorieën, gezonde vetten en veel vitamines en mineralen. Als je geen tijd meer hebt om naar een diëtist te gaan kun je ook een e-consult aanvragen via: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding Succes! Mirjam