Ze hebben gelukkig niks kunnen vinden van een infectie ofzo. ze houden nu alles heel goed in de gaten en doen nu vaker temperaturen en bloedafnemen. nu is het helemaal iedere dag telt
Gelukkid dat ze niks hebben kunnen vinden nu! Laat die kleine nog maar lekker even veilig bij mama in de buik zitten!
Pfff spannend zo zeg... Enige wat mist is het trom geroffel zo ongeveer. Laat die kleine nog maar ff zitten daar en weg met die verhoging... is al spannend genoeg zonder je daar druk over te moeten maken als je zo ligt lijkt me. Sterkte!
hoeveel weken is ze nu? in je banner staat 31, dus dan is het 33? pfft, hoop dat kleintje nog even blijft zitten!
Ze is nu 33 weken en 2 dagen. Hopelijk is het allemaal gezakt of gelijk gebleven heb er niet echt lekker van kunnen slapen bang voor het telefoontje. Maar tot nu toe erg stil meestal belt ze om stipt 8 uur.
Hey meis, Hoe is het nou met je zus? Het is een beetje stil geweest, hopelijk gaat alles wel goed? Liefs xxx, Debby
Hoi hoi, Het gaat allemaal nog goed. de verhoging was een dag later weg de kleine meid maakt het nog goed in mama's buik gelukkig.
Nou meid, ik ben blij dat te horen. Ik hoop dat ze het nog even uit kan zitten tot week 37 of zo, alles wat langer is is meegenomen. Maar je moet het denk ik van dag tot dag bekijken, en iedere dag die je extra hebt is natuurlijk mooi meegenomen. Ik denk aan je zus, en hoop dat alles goed komt! Jullie ook veel sterkte en succes! Liefs xxx, Debby
Hallo Dames, Hier even een update. Nou ja zoveel spannends is er nog niet te vertellen. De kleine groeid nog lekker in de buik van me zus en ze maken het allebei hartstikke goed. De oorzaak van de verhoging is gevonden de termometer van die zuster was kapot dus paniek voor helemaal niks. Ze blijft nog wel aan de weeenremmers omdat me nichtje het zo goed doet in de buik dat ze zoiets hebben van lekker blijven zitten en proberen het echt te rekken tot de 36 37 weken. Me zus is lekker aan het aankomen want tja 0,0 beweging en alleen in je bed mogen liggen schiet niet echt op voor de kilo's maar alles voor het kleine baby mensje. Als het goed is is er vanaf volgende week ook internet op de kamers van de patiente dus dan zal ze jullie allemaal heel erg gaan lastig vallen want ze verveeld zich echt helemaal dood daar.
Fijn dat alles goed gaat met de beeb! Wat ongeloofelijk STOM zeg van die thermometer!Hoop paniek voor niks, lekker stressen.
Gelukkig gaat nog steeds alles goed met de baby. Ik snap heel goed dat ze zich dood verveeld ik zou helemaal gek worden denk ik,wens haar maar veel sterkte!
heb net alles zitten doorlezen..., wat spannend allemaal! En oooww, wat een schrik toen ik las dat ze verhoging had. Stomme thermometer zeg. Dat de kleine nog maar even blijft zitten.