Goede morgen! Gisteren geen tijd gehad om online te komen. Gisteren ochtend hebben we een afscheid gehad bij de gastouder. Jonna was weer lief aan het spelen met de andere kindjes. Later kreeg Jonna een canvas doek met allemaal afdrukken van handjes. Van ieder kindje een afdruk. Ook kreeg Jonna 2 tekeningen die gemaakt zijn door wat oudere kinderen. De gastouders woont bij mij om de hoek, en zei ook dat ik best een keertje op donderdag langs mag komen zodat Jonna lekker kan spelen met de kinderen. Er is ook 1 gehandicapt kindje bij (hij is 2, maar een gedrag van 10 maanden). Hij is helemaal weg van Jonna, hij vond het ook helemaal niet leuk dat Jonna weg ging. Pfffff, vond het toen wel heel moeilijk om weg te gaan. Ga gauw maar weer een keertje terug om te spelen. Ook gisteren contact gehad met het uitzendbureau. Ze gaan me vandaag pas voorstellen. Haar mannelijke collega heeft met het bedrijf afgesproken dat ze 2 a 3 kandidaten voorstellen vandaag. Maar ze hadden mijn naam al eerder laten vallen, en dat ze vonden dat ik er het best bij paste. Hopelijk vind het bedrijf dat hetzelfde. Nog even afwachten dus. Gisteren middag met Jonna naar de Makro geweest met mijn vader en stiefmoeder en mijn stiefbroer. Wat een lol. Was erg gezellig en Jonna heeft zich goed gedragen. Wilde wel vaak bij opa op de arm, maar dat vond opa alleen maar leuk. Gisteren avond laat (22:00) gingen mijn vader en ik de honden uitlaten. Ik had toen het idee om rondje om het meer te lopen (7,5 km). Dat deden we. We hebben heerlijk gebabbeld en 1,5 uur later waren we weer terug. Heb dat best gemist met mijn vader. Wat heel gezellig. Vandaag heeft Jeroen een kerstfeest van zijn werk. Het begint om 18:00, maar werkt vanaf 15:00. Nu hebben ze gezegd dat hij vandaag niet hoeft te werken!! Dus dat is heerlijk! Jonna was om half 8 wakker en ik ben lekker met haar naar beneden gegaan. Jeroen ligt nog lekker te slapen. Gisteren mocht ik lekker blijven liggen. Ga er straks ook lekker bij kruipen. O ja! Mijn vader gaat vandaag een slee kopen (in de aanbieding bij de intratuin) voor Jonna!!! Helemaal happy. Jonna had ik om 9 uur op bed gelegd en heeft nog een uurtje geslapen. Jeroen is er toen uit gegaan, ik mocht nog even lekker blijven liggen. Nou ja .even .ik heb geslapen tot half 12! Dat is wel heeeel lang geleden dat ik tot zo lang heb uitgeslapen. Zelf toen Jonna uit logeren was is het me niet gelukt. @ Roozjuh: Jammer is dat he, dat je vrienden daardoor kunt verliezen. Gezellig dat je hier mee kletst!
Zo he! Kijk net op Sneeuwradar - Sneeuw buienradar - Waar valt er momenteel sneeuw in Nederland - BuienRadar.NL en er komt me een sneeuwbui aan!
Wow dat ziet er goed uit (ughe ughe) kan straks dus helemaal nergens meer heen. laatste grote sneeuwbui kon de kinderwagen het niet meer aan. zat me toch rot te duwen. voelde me een bodybuilder na 10meter
wat doen jullie zoal op een dag als het dus zo vreselijk sneeuwt? zoonlief wilt geen handschoenen aan en krijgt dus van die vuur rode handjes (zo zielig ) maar ben redelijk inspiratieloos geworden wat btreft mn zoontje bezig te houden. alhoewel hij zichzelf prima kan vermaken hoor. maar kwil zelf wat doen
@ pamsie: aah wat een mooie meid heb je. @ sammei: wat leuk een jongen. geniet ervan. @ ankje: ooh wat super. en 24 uur is beter dan niks. hopelijk heb je al wat gehoord. ff snel veder lezen. * vervelend dat je je niet lekker voelt. en jonna ook. misschien een sprongetje voor haar. volgens mij zat die ook rond 10 a 11 maanden. en nee hoor is helemaal niet gemeen om te zeggen. heb ik ook vaak en dan ben ik maar 2 dagen alleen met Logan. mama's hebben ook soms tijd voor hun zelf nodig, zegt mijn moeder altijd. en dat is niet alleen goed voor de moeder maar ook voor het kind, volgens haar. dus dat nemen we dan maar in dank aan. toch? @ roojuh: he meid. van jou kom ik ook niet vanaf he. hihi. leuke banner heb je. heerlijk manneke die damian van je. Hier: zit hier lekker stiekem achter me laptop me tijd vol te maken. heb geen kids meer in de middag en mijn lokaaltje ligt een beetje afgelegen dus geen last van collega's die komen kijken. veder een mooi uitzicht op het steeds witter worden bos achter de school. ga maar wat eerder weg dan kan ik eerst langs huis om alles af te zetten en dan weer terug om Logan op te halen. ooh wat ben ik blij als ik straks mijn rijbewijs heb. nog 4 lessen en dan me tussentijdse. ben er best zenuwachtig voor. het ging gisteren ook helemaal mis. maar dat kwam omdat ik super moe was. Logan spookt weer hele nachten en overdag slaapt hij ook nauwelijks. hij is zo verkouden en benauwd. ook heeft hij weer veel last van exceem. gelukkig werkt te puf goed. zo ga nog even wat doen. lessen voorbereiden. na de kerst gaan we maskers maken of met klei werken. heb er allebei wel zin in. nu 2 periodes plak werk gemaakt dus nu tijd voor wat actie en ruimtelijk te gaan werken.
nou ga zo Logan op halen bij het KDV. ga maar met de slee wat de bussen liggen stil en er ligt 15 cm sneeuw. wel super leuk.
haha, ik wil me hondje in de sneeuw zetten, maar mijn man denkt dat we haar dan niet meer vinden haha, ze is heel klein nou zou vanavond mijn schoonouders en schoonzus te eten krijgen, maar ben bang dat het een latertje gaat worden haha iedereen is al onderweg en staan vast in de file!
sammie: haha lachen toch. kijken wat je hond er van vind. hier staat de hond met neus tegen deur aan gedrukt, wachtend tot ze de sneeuw in mag. net al een uur buiten egspeelt en vond dat wel ff genoeg. Zoonlief kon haast niet lopen, die bleef maar vallen door de hoge sneeuw. letterlijk tot aan zn knieen
ja ik vind het wel lachen, maar denk dat zij het niet leuk zal vinden. onze grote hond is wel echt gek op sneeuw die zal straks wel weer gek doen.. waar woon je in lelystad?
Het heeft hier nu ook flink gesneeuwd zeg! Jeroen is toch naar het kerstfeest gegaan van zijn werk. Vind het maar niks dat hij nu weg is in dit gladde weer. Gaat straks weer flink sneeuwen zag ik al. Ow. Jeroen belde al dat hij goed en heel was aangekomen. Hij zou ook bellen als hij naar huis kwam. @ Gyino: Ooooh, stiekem internetten!!! Spannend joh die tussentijdse toets. Bij mij is nog geen datum bekend, maar zal ik maandag wel horen. Maandag ga ik weer 3 uur rijden naar Emmeloord.
@ankje: pff sneu he afscheid moeten nemen. maar snel gaan spelen idd. zo zo sportief 7,5 km lopen! ik moet ook maar eens een slee aangaan schaffen want er ligt me een pak. @gyino: thanks! vervelend dat logan zo benauwd is. op welke school geef je les? nog een beetje gelukt met logan op halen?
@sammie: ohh sneu, wat voor hondje hebben jullie? @hier: lekker een vrije dag gehad vandaag. zou vanavond kerstborrel hebben maar die is vanwege het weer afgelast. dus lekker een binnen blijf dagje!
Goede morgen. Vannacht om 4 uur was Jonna even wakker geworden, maar gelukkig nadat ik haar een speen gaf en wat knuffels ging ze weer lekker slapen. En wel tot half 9! @ Pamsie: Het was gisteren ook overal een gaos. Een vriend van mij rijdt vrachtwagen, en die heeft over een stukje dat hij normaal in 3 kwartier doet nu in 4 uur gedaan! Mijn vader en ik willen misschien ook de barchemse 4-daagse lopen. 4x 20km.
nou gisteren ging het eten gelukkig gewoon door! alleen schoonpa was laat. was wel gezellig. ik woon in de kempenaar.
@honden in de sneeuw: hier in de buurt ook veel honden die helemaal wilt worden. een collega van mij gaat altijd 2 uur wandelen met haar hond. kreeg gisteren een leuke foto van hun via de mail, hond helemaal onder de sneeuw. @anke: oef 3 uur rijden. ik ben het na 2 uur vaak wel beu hoor. ik rij vaak van 16.00 tot 18.00 en in de spits en donker is best vermoeiend moet ik zeggen. maar wel weer fijn dat je gaat. ben benieuwd wanneer jij mag. @pamsie: ik werk op een voortgezet speciaal onderwijs. de leerlingen van mij zijn zml en mytyl leerlingen. zware downers en autisten. mytyl zijn leerlingen die een lichamelijke beperking hebben en vaak daarnaast nog een geestelijke. op vrijdag doe ik beelende vorming en 2 andere dagen sta ik als assisstent in de klas EMG. EMG staat voor ernstig meervoudig gehandicapten. zij hebben de zelfde leeftijds ontwikkeling als logan nu heeft. dat is best wel raar hoor. zeker als ik weet dat logan over 6 mnd hun voorbij is. hier: vannacht even een klein dramatje met logan maar na neusspray en een liedje ging meneer weer heerlijk slapen tot 6.30. nog even buiten gelopen met logan maar hij vond het niet echt iets. gisteren op de slee was wel erg leuk. hij heeft hard zitten lachen. vandaag lekker niks doen. ligt ook te veel sneeuw om naar de markt te gaan. fijen dag dames