flevolandse mama's (of toekomstige mama's) kom gezellig kletsen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door pamsie, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @ankje: zo zo nou dat doe ik je al helemaal niet na!! ja het weer is echt verschrikkelijk. fijn dat jonna nog even doorsliep na een speen en een knuffel

@sammie: fijn dat het gezellig is.

@gyino: oke dat lijkt me wel interessant werk. lijkt me idd raar als je Logan zich straks verder ziet ontwikkelen terwijl hun zo blijven.
    fijn dat Logan nog wel even geslapen had.

@hier: ook lekker een niks doen dag met al die sneeuw!! en vanavond ga we lekker samen gourmetten :D

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wij gaan als het goed is naar de film, maar ben bang voor de sneeuw hedt onmogelijk maakt.

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    sam, mag hopen dat je naar almere bios gaat :p lelystad sux met die rot zalen

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @Roozjuh: idd lelystad is echt een piep bios.

maar met die sneeuw en wat er nog verwacht wordt zou ik het er niet op wagen naar almere te gaan.

naar welke film wilde/ga je sammie?

5. AHzondag

ik ga altijd naar almere
    we zijn naar de eetclub geweest
    het weer gaat geloof ik wel meevallen

6. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    goedemorgen dames,

hier is vannacht weer een flink pak sneeuw gevallen.
    alles sporen die in de tuin waren zijn weer helemaal weg.

ik heb gisteren de griep gekregen, heerlijk zo'n begin van de vakantie.
    roy heeft denken we gisteren iets verkeers gegeten en is de hele ochtend al aan het rennen naar de wc.
    vannochtend mocht ik in me bedje blijven ivm de koorst en zou roy voor logan zorgen.
    maar toen hing hij ineens boven de pot. arme logan wist niet wat hem overkwam.
    hij stond bij zijn papa en zei " papa au" zo lief.

nou ja kan allemaal maar hopen dat we allebei snel zijn opgeknapt. want wil wel gezellig de kerst kunnen vieren met lekker eten.

fijne dag alle.

7. AHzondag

misschien een buikgriep?
    beterschap.

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    beterschap.

Kom net terug van die geweldig grote kerstmarkt... NOT! Echt lelystad weer hoor. 3/4de van de stad is dicht, staan 8kraampjes en tis uitgestorven. en gok dat gemeente ook een vrije dag aant houden is want sneeuwschuiven doen ze niet aan op zondag geloof ik. net met kinderwagen de stad in gegaan. normaal 15min lopen maar ben nu minimaal half uur onderweg geweest.... kom je daar en tis gewoon uitgestorven! nooit meer dat ik nog naar zo'n lelystadse 'kerstmarkt' ga pfff Ben kapot. veeeel te veel sneeuw.

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Het is dikke pret hier!
    Shanti en Dave gingen samen met Jonna in bad. Wat een plezier! Toen Jonna eruit ging gingen de remmen los! Dat werd dweilen….hihihi.
    Ook gisterenavond in bed was het giegelen en lachen. Ze gingen met z’n 2en in een 1,5 persoons luchtbed slapen. Natuurlijk werd er amper geslapen. Ze gingen pas om 12 uur slapen toen wij ook naar bed gingen.

Vanochtend wel lekker uitgeslapen. De 2 doerakjes waren al om 7 uur wakker, maar gingen lekker in bed DS-en.
    Jonna werd pas om half 9 wakker!

Lekker met z’n allen ontbeten. Daarna nog even lekker stoeien.
    Jonna keek haar ogen uit! Zo geweldig om te zien. Ook probeert ze zich er tussen te mengen, zo leuk.

Nu zitten ze heerlijk op de DS samen. Jonna zal zo wel wakker worden en dan gaan we lekker naar buiten met de slee.

Ben er nu helemaal van overtuigt dat ik nog wil gaan voor een 2e. Jeroen wilt het ook graag.
    Maar eerst een baan voor mij en een beetje ritme. Daarna zien we wel.

O ja, Jeroen en ik gingen gisteren nog even wat dingen halen in de stad. We reden naar de rotonde, en we zagen al van ver dat er een auto voor ons moest stoppen om voorrang te verlenen. Ook zagen wij dat het spiegel (maar dan ook echt als een spiegel) glad was.
    Jeroen liet zijn gas al los en wilde langzaam afremmen, maar de auto ging nog net zo hard vooruit.
    De auto voor ons kon ook vooruit, maar ging niet…..dus botsing!
    Pffff. Het was flink schrikken, maar wonder boven wonder hadden wij geen schade alleen de nummerplaat lag op de grond. De auto voor ons had wel schade, maar dat maakte hem helemaal niks uit en reed weer weg (zo goed dat het ging). Hij zal wel niet verzekerd zijn

We zijn ook even met z’n 5en wezen sleeën.
    Shanti en Dave op de slee en Jonna er tussen…..en ik maar trekken. Geweldig vonden ze ze het. Ook Jonna keek haar ogen uit. Je ziet haar echt kijken en opnemen hoe het allemaal gaat en moet. Zo mooi om te zien.
    Shanti en Dave zijn ook een groot voorbeeld voor Jonna.

Ook zijn shanti en Dave van een berg af gegleden. Dave met de slee en Shanti gewoon op haar kont. Wat hadden we een plezier.
    Maar ja, op een gegeven moment werd het ook goud. Shanti had een skibroek aan, maar Dave had een spijkerbroek, die was dus helemaal doorweekt.

Gauw naar huis en thuis een beker warme chocolade melk.

@ Gyino: Ik ben al een paar keer in Emmeloord geweest, maar nog niet in het donker. Ook ben ik nog nooit op de snelweg geweest in het donker.
    Wordt dus spannen morgen.

Ow jeetje. Allebei ziek. Hopelijk is het een ééndags griepje.
    Beterschap.

@ Pamsie: Ow lekker gourmetten. Was het een geslaagd avondje?

@ Sammie: Ben je gisteren nog naar de film geweest? En welke film?

@ Roozjuh: Jammer dat de kerstmarkt zo tegen viel zeg.
    Ook Almere kan er wat van hoor. Dan denk je dat er heel wat is en staat, maar puntje bij paaltje stelt het niks voor.

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @sammie: groot gelijk wij gaan ook altijd naar almere. leuk de eetclub, nog niet gezien.

@gyino: jeetje zeg gaat lekker bij jullie. beterschap!!

@roozjuh: nou dat is dan ook een keer en nooit weer:( balen dat het tegen viel.

@ankje: haha ik heb met een big smile je verhaal zitten lezen. waar een heerlijkheid al die kids in huis.
    wat schrikken van die botsing zeg! gelukkig dat jullie geen schade hadden. alleen raar dat die andere man gewoon weg ging. :S

ja onze avond was zeer geslaagd.

@hier: vandaag lekker weer niks gedaan. ik had geen zin om er met die sneeuw uit te gaan.

11. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ sammie: zou kunnen maar ik denk dat hij gewoon te veel m&m's heeft gegeten gisteravond. dat heeft hij wel
    vaker is soms net een vrouw die 1x per maand behoefde heeft aan chocolade :)

@roozjuh: stel je gerust Almere is niet veel beter. ook hier 8 kraampjes. de bobslee zag er wel leuk uit.
    aja het kan in almere he?

@ ankje: klinkt erg gezellig allemaal. en van die botsing gelukkig reed hij door.
    wordt inderdaad spannend vond het de eerste keer met sneeuw best eng maar denk dat dat ook komt omdat ik een botsing heb gehad met dit soort weer toen ik 14 was. maar gaat je helemaal lukken hoor.

hier: vandaag lekker aanmodderen. roy is met logan nog even op de slee weg geweest. zo kon ik
    tussen de middag nog even slapen.
    gelukkig heeft roy geen last meer gehad van zijn buik.
    nu lekker op de bank hangen en vroeg naar bed.

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Pffff, rust in de tent.
    Het was ontzettend gezellig, en we hebben nog een grote (soort van) sneeuwpop gemaakt met de hulp van een emmer.

Jeroen en ik hebben het er vandaag weer over gehad. We gaan voor een tweede. Alleen gaan we er serieus over praten als ik een baan heb en daar een tijdje werk (een maand of 3 ofzo). Dan kunnen we ook daadwerkelijk kijken wanneer ik weer ga stoppen met de pil.

Jonna is helemaal door het dolle heen vanavond. Ze is overal heen aan het kruipen en met dingen aan het gooien, en lachen!!
    Ook met papa gestoeid (zal vanavond een filmpje plaatsen). Wat een gegiegel!!

@ Pamsie: Jaaaa! Het was één groot plezier!
    Fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad!

@ Gyino: Dus toch iets verkeerds gegeten?

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
  14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Goedemorgen!

Hier een slecht weekend gehad, heb de hele zaterdag boven de wc pot gehangen en nu nog misselijk! Maar ja, afsluitweek, dus ik moet wel werken.

Zit nu half gaar op kantoor dus.

Alles bijgelezen, maar even geen energie om te reageren.

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @ankje: wat lief die filmpjes! Lotte zat mee te kijken en zat zelfs helemaal enthousiast mee te wiebelen:p

@missym: bah balen zeg! beterschap, en ziek is ziek he! week afsluiting of niet.

16. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ik ben geslaagd voor het skipakje!! Het was de laatste nog in haar maat (86/92) en ook nog in het rood gelukkig.
    Wel haal ik nog een maar groter voor de zekerheid. Ook heb ik een pyjama en sokken gekocht.

Ik ben ook gebeld door het uitzendbureau. Ik mag op gesprek komen!!!
    Morgen om 11 uur heb ik een sollicitatie gesprek. Yeah!!! Ben zo blij!

Heb ook nog een kerstcadeau gekocht voor Jonna. Een bouwtafeltje. Ze kan daarop met blokken bouwen. Nu is het wel vanaf 18 maanden, maar dan heeft ze er nog wat aan. Weet ook bijna wel zeker dat ze dat niet zou krijgen van de familie, ben anders bang dat ik iets koop wat hun ook hebben gekocht.

@ Missym: Beterschap lieverd.

@ Pamsie: Hahaha, dat is grappig. Ze spelen ze toch met elkaar hahahaha.

17. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Jah hoor! Zul je zien….wordt ik uitgenodigd voor een gesprek.
    Belt er nog iemand voor een andere sollicitatie. Pfffff
    De 2e belt bij woensdag terug. Dan kijk ik of ik nog op gesprek kom vanwege het gesprek dat ik morgen heb.

18. AHzondag

fijn dat je op gesprek mag komen ankje!

hier eigenlijk vrij weinig te melden. heb sinds een paar dagen echt heel veel last van mijn rug en buik dus denk dat de kleine druk aan het groeien is, anders zijn het me banden die uitrekken!

wat is jullie ervaring met een dekentje in de ledikant of hebben jullie al meteen slaapzakken gebruikt?

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Jonna had vanochtend niet meer geslapen. Deed haar om 12 uur in bed en toen heeft ze tot half 2 geslapen. Tot half 3 gespeeld in bed.
    Toen ik boven kwam lagen de knuffels (die normaal in haar bed liggen) door de hele kamer, hahaha. Deugniet.

Ben nog even aan het neuzen op internet voor een leuk kleinigheidje voor opa’s en oma’s voor de kerst.
    Zat te denken aan een muismat of een mok met een foto van Jonna.
    Jullie nog ideeën wat niet duur is?

@ Sammie: Wij hebben vanaf het begin een deken gebruikt (Jonna is geboren in Januari).
    De deken heb ik in de ledikant voor de helft opgemaakt. De rest lag onder het matras.
    Ook lag ze in een slaapzakje. De lengte maakt niet zoveel uit voor zo’n kleintje. Het gaat om het gat waar de armen door heen gaan.
    Wij hebben in het begin een veiligheidspelt gebruikt en zo hebben we het gat kleiner gemaakt zodat ze daar niet uit kan met haar armen.
    Misschien dat je het al wist hoor, maar ze kunnen stikken in een slaapzak omdat ze hun armen naar binnen kunnen trekken en dan in de slaapzak kunnen zakken.
    Maar als ze de armen niet terug kunnen trekken, dan gebeurt dat niet.
    Misschien heb je hier wat aan?

20. AHzondag

ja ik heb wel gelezen dat het vaak pas aangeraden wordt van 6 maanden. was wel van plan om de eerste tijd een deken met een laken te gebruiken en dan als hij gaat draaien een slaapzakje. ach wel zullen wel zien hpe het loopt. eerst maar de 29ste bevestiging krijgen of het echt een jochie is..

Deel Deze Pagina