ik had altijd begrepen dat het vooral gaat om het hoofdje waardoor ze in de slaapzak zakken. en kunnen stikken. maar wat goed dat je twee gesprekken hebt. en fijn dat je een leuk kado voor jonna hebt gevonden
@Missy: he gatver ook al in de lappenmand. beterschap wel een paar dagen rust nemen hoor anders zit je met kerst nog. en dat is minder gezellig. @ ankej: oooh spannend een gesprek. de kaarsjes hebben hier al de hele ochtend gebrand dus daar zat ook wel iets voor jou bij. hopelijk wortd je aangenomen. * ik heb via lijstje.nl een verjaardagslijstje en een kerstlijstje voor logan gemaakt. daar kan je dan precies op zetten wat je wilt en dan kan iemand anders het afstrepen als die dat gaat kopen. zo weet je dat men niet het zelfde gaat kopen als een ander. opa's en oma's hier vonden het wel een uitkomst. misschien een idee voor Jonna haar verjaardag. @ Sammie: wat ik begrepen heb is dat een deken (verendeken) in een ledikantje niet meer gebruikt mag worden. dit ivm de wiegendood. ik heb een laken (zo'n oudewetse oma ding) gebruikt ook gebruikt ik een puckababy gebruikt om in te bakeren. Logan vond dat erg fijn en sliep daar goed in. nu gebruik ik een laken en een trappenzak. die trappenzak is echt nodig want hij kruipt steeds onder zijn lakens vandaan maar klimt anders ook uit bed. hier: nou wij zitten nu met zijn alle in de lappen mand. Logan heeft het gisteren op het KDV heel goed gedaan maar bij ophalen vond ik hem als zo warm aanvoelen. roy had zoiets van dat komt omdat het hier warm is. maar zelf na het avond eten was hij nog warm. 39 graden zijn we mooi weer klaar mee. hele nacht bij ons in bed gelegen want menneer was helemaal aan het shaken. erg zielig. ik was redelijk opgeknapt maar ben nu ook weer koortsig en heb een hoofd vol snot. hopelijk knappen we met zijn alle op voor de kerst. en logan voor vrijdag want dan moet hij echt even naar het kdv want wij moeten dan echt boodschappen doen. krijg dan ons salaris dus kan niks doen tot dan. zei net al tegen roy. volgend jaar beginnen we alvast in mei met cadeautjes te kopen voor de maand december. zeker als we dan ook sint vieren. dan kunnen we het een beetje uitsmeren hopelijk scheeld dat een hoop. klinkt misschien gek maar denk echt dat ik dat ga doen. zo ga nu snel me bedje in logan slaapt nu en ik wil ook nog even liggen. fijne dag dames.
Gyino, mijn moeder deed ook het hele jaar door inkopen voor de sint en kerst. verstopte het altijd heel goed. kan best hoor. schild heel veel geld in 1 maand. we hebben idd een katoenen deken omdat een donse deken niet meer mag (dekbed) wegens wiegen dood. vindt het wel apart dat babywinkels ze wel verkopen. wij moeten ook nog kerst inkopen doen, dan de boodachappen he. heb er zo geen zin met al die duwende mensen in de supermarkt, stel je voor je zal even moeten wachten haha heb al een kado voor mijn zwanger gekocht, komt vandaag binnen alleen nog voor schoonzus wat uitzoeken. wij doen lotjes en nu hebben we hun net als vorig jaar. manlief voelt zich ook niet lekker, straks maar even het laten stomen, misschien knap hij een beetje op.
[FONT="]Nou heb het gesprek achter de rug. Wat was ik zenuwachtig zeg![/FONT] [FONT="]Maar het gesprek is super gelopen!!! De bedrijfsleider was ook een gezellige man en het gesprek verliep soepel. Ook kwam een vrouw er later bij (zou mijn naaste collega kunnen zijn). Zij heeft mij verteld wat de functie precies inhoud en heeft me ook een rondleiding gegeven.[/FONT] [FONT="]Zij werkte altijd 40 uur, maar heeft nu een dochter van bijna 3 en werkt daarom 24 uur. Als ik wordt aangenomen dan werken we dus 1 dag samen en de andere dagen om en om.[/FONT] [FONT="]Ook een spontane dame, heeft een beetje dezelfde instelling als is (voor zover je het kunt beoordelen natuurlijk).[/FONT] [FONT="]Ook gaven ze mij de indruk dat mijn CV goed bij hun vacature paste.[/FONT] [FONT="]Ze zochten iemand in en korte periode, dus ik zal vast en zeker snel wat horen. Spannend!!![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]O ja! Jullie weten dat Jonna al flink aan het stappen is en zelfs soms 1 of 2 stapjes los doet. [/FONT][FONT="] Kom ik terug van het sollicitatiegesprek...hoor ik van mijn vader dat ze rustig 2 meter heeft gelopen!! Ben ik dag in dag uit thuis....ben ik even een uurtje weg.....doet ze dit!! Nou ja!!!! Maar ben wel super trots!!![/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@Pamsie:[/FONT][FONT="] Moet je eens voor de gein proberen.[/FONT] [FONT="]Je trekt een blous of trui aan waar jij makkelijk met je hoofd doorheen kan gaan. Doe je armen door de mouwen. Ga eens op bed liggen en glij naar beneden. Je zult voelen dat het blijft haken bij je boven armen.[/FONT] [FONT="]Jonna heeft nu ook een slaapzakje aan waar ze makkelijk met haar hoofd doorheen kan, maar haar armen niet.[/FONT] [FONT="]Maar goed, zo heeft iederen zijn eigen mening en ideeën.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Gyino:[/FONT][FONT="] Das een goeie! Ga eens kijken.[/FONT] [FONT="]Beterschap lieverd.[/FONT]
[FONT="]Ik heb de baan!!!![/FONT] [FONT="]Het duimen heeft geholpen!!![/FONT] [FONT="]Het uitzendbureau en het bedrijf zijn nog wel in onderhandeling over hoe en wat, maar ze willen me hebben!!![/FONT] [FONT="]Ze vonden mijn CV al helemaal te gek, maar ja .persoonlijk kan toch net anders zijn. Maar ook persoonlijk vonden ze me wel in het team passen!! Jahoe!!![/FONT] [FONT="]Im zo Happy!!!! We gaan goed de kerst in!![/FONT]
gefeliciteerd ankje!! wat fijn wat ga je daar zoal doen? wel fijn dat het toch partime is geworden, zoals jezelf wilde.
Nou zeker! Moet alleen nog even zien of we het zo redden of dat ik nog een dagje bij moet werken. Ik ga werken als mederwerker inkoop/magazijn. Helmaar mijn ding!
@ Sammie: ja wachten dat is inderdaad iets wat mensen niet goed kunnen. we hebben al wel vlees bestelt bij de keurslager dus hoeven het alleen maar op te halen. was vorig jaar ook zo gebeurt. moet alleen nog even bedenken wat we gaan kopen voor Logan. we zaten te denken aan de woesel en pip stoel. en misschien wat boekjes, hij is nu echt heerlijk zelf aan het "lezen". @ ankje: zoals al gesmst ben helemaal blij voor je. heerlijk zo het nieuwe jaar ingaan.
[FONT="]@Gyino:[/FONT][FONT="] Ze hebben bij de bartsmit ook een leuke duplo tafel met stoel! Leuk om op te bouwen. [/FONT] [FONT="]Ik heb er ook 1 gekocht voor Jonna. Er was ook nog een wat grotere. Koste zon 20 euro.[/FONT] [FONT="][/FONT] [FONT="]http://www.bartsmit.com/abrick-bouwtafel-met-krukje[/FONT] [FONT="][/FONT] [FONT="]http://www.bartsmit.com/speeltafel-met-2-krukjes [/FONT]
Jonna heeft heerlijk aan 1 stuk door geslapen. Van 19:00 tot 7:00. Ik zou vandaag naar een ex-collega gaan. We proberen al een paar keer af te spreken, maar iedere keer komt er iets tussen. Gisteren kreeg ik te horen dat haar schoonmoeder in het zh ligt. Dus denk niet dat het door gaat vandaag. Ik wacht het af.
@Ankie: Wow Ankie wat leuk!! Is het dicht in de buurt? En wat voor functie is het? @Gyino: je kan in januari (als het salaris het toelaat) al cadeau's kopen voor volgend jaar, alle kerstartikelen etc zijn dan namelijk vet in de aanbieding. Hier inmiddels weer aan het werk, gister maar liefst 14uur geslapen, nu wel weer oke. Heb voor iedereen de cadeautjes inmiddels binnen, ben helemaal blij, want ik heb niet veel uitgegeven en toch super cadeau's (al zeg ik het zelf haha).
vanuit hier weinig te melden. Wat gyino zei over extra vroeg aan kerstkadotjes denken doen wij hier volgend jaar ook. Wij hebben dit jaar geen kadotje voor onze knul. Volgend jaar willen we een nieuw bed voor hem kopen Sparen dus haha
eeeh oja? haha wanneer dan? ik zou het echt niet weten. heb 1 iemand ooit van dit forum ontmoet en dat is gyino
haha niet erg alleen maar leuk om mensen van t forum te ontmoeten toch. vooral als ze uit dezelfde stad komen
@ankje: bedankt voor de tip. vervelend voor je collega. @ Missy: ja ga dat volgend jaar...2012 doen nu moet we met het salaris kerstspullen kopen en januarie doorkomen. dus das plan voor jaar er op. maar is wel beter denk ik om het wat uit te spreiden. hier: vannacht heeft Logan redelijk geslapen. 2x wakker geweest en om 5.30 was het echt over. nu slaapt meneer weer. hopelijk even een paar uurtjes dan kan ik ook even me ogen dicht doen. fijne dag dames.