flevolandse mama's (of toekomstige mama's) kom gezellig kletsen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door pamsie, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    woow ben aan het type en gelijk 4 nieuwe berichten. :)

@ roozjuh: ja hier ook nieuw bed op de lijst van dingen die gehaald moeten worden. hoop alleen Logan zolang mogelijk in zijn ledikantje te houden. anders wordt dat dus geen slapen meer denk ik.
    zie nu al de beelden voor me. nee dankje wacht daar het liefste zolang mogelijk mee.

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hier ook een nieuw bed op de lijst voor de jongste, maar ik twijfel of ik dan niet een hele nieuwe kamer wil en die babykamer weg doe op mp ofzo.

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Of ze allebei een autobed geef. De oudste ligt nu in een peuterbedje namelijk van ikea (vikare).

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Kreeg vanochtend een mailtje van mijn oude teamleider (daar heb ik nog steeds goed contact mee). Zijn vrouw ligt in het AMC. Ze heeft een hersenbloeding gehad.
    Gelukkig is de bloeding wel gestopt. Momenteel wordt ze nog in slaap gehouden.
    De bloeding was aan de kant van de hersenen van de spraak, nog afwachten hoe dat verder gaat.

Vind het zo ontzettend erg!! Heb begin December nog een Parfum Party bij ze gehouden (wat enorm gezellig en geslaagd was).

@ Missym: Het is hier wel in Almere, maar moet zo’n uurtje met de bus. Maar ik hoop dat ik snel mijn rijbewijs heb en dan is het een stuk makkelijker.

@ Roozjuh: Is dat zo? Heb jij Gyino ontmoet? Grappig.
    Ik ben een vriendin van Gyino en haar man. Haar man is al jaren bevriend met mijn man.

@ Gyino: Jammer dat Logan zo slecht heeft geslapen. Hopelijk heb je nog bij kunnen slapen.

@ Bed kopen: Kunnen jullie samen geen bed kopen? Misschien krijgen jullie dan extra korting hahahahaha.

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Jeetje ankie wat kut zeg van die vrouw, ik hoor het de laatste tijd ook zo vaak :(

Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal?
    Ik ben 23!

Samen een bed kopen is wel een goed idee, maar ik koop bijna alles online.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik ben 24.

Massaal bedden kopen? Die verkoper ziet ons al aankomen haha
    Ik wil een eenvoudig bed en dan vorm van een auto op hout er tegen aan vast maken. Hoe leg ik zoiets uit haha

Ankje: Ja tijdje terug alweer. Hadden afgesproken in de BabyDump hehe.

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

veel succes met bedden kopen haha
    mijn man had toen hij klein was een auto bed en toen we hoorden dat we een jongen kregen zei ik meteen ow dan moeten we later zo'n auto bed kopen, nou kreeg me toch een uitleg waarom we juist Geen auto bed moeten kopen haha....

ankje, wat erg van die vrouw, hoop dta het allemaal een beetje goed komt.
    heb in het rev.centrum veel mensen met een hersenbloeding gezien, nou geef mij maar wat aan mijn benen. vindt het zo erg. maar heel soms hebben mensen geluk, ik hoop voor dat het ook zo is.

wat moet ik nou kopen voor mijn schoonzus, heb echt geen idee meer... wil geen douglas bon doen vorig jaar al gedaan. miss oorbellen maar daar heeft ze ookal 100 van haha. ze is best een moeilijk persoon met een bepaalde smaak en voorkeur dus ja ben ten einde raad. heb wel geruild met mijn man. heb nu mijn zwager maar uiteindelijk moet ik toch de kadotjes kopen en verzinnen haha

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    @ Missym: Ik ben 27, en mijn man 30

@ Bed kopen: Whahaha. Allemaal met de buggy en kind de winkel in……we willen graag allemaal een bed kopen. Hihihihi zie het helemaal voor me.

@ Roozjuh: Wat leuk zeg! Wat het gezellig?

@ Sammie: Wanneer is ze jarig en hoe oud wordt ze?

9. AHzondag

nee, voor kerst als lotje.

ik ben trouwens 23

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @Sammie, voor mijn schoonzusje heb ik een mixer gekocht, een kinderkookboekje, en wat babyvoeding dingetjes (koekjes, rijstewafels etc) op een dienblad en klaar. Hebben net een kindje van 11 maandjes.
    Voor mijn schoonmoeder heb ik een dienblad met spaghetti, penne pasta, sauzen, pesto etc gemaakt. Ook lekker simpel dus.
    Misschien heb je er iets aan ;).

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Voor mijn zus trouwens schalen met kaarsen erop (kleinigheidje) en voor mijn moeder amusespullen, lepeltjes en schalen.

12. AHzondag

zou willen dat ik daar wat aan had, het meeste heeft ze al. kan genoeg bedenken voor mijn aanstaande nichtje (ze is ook zwanger) maar voor haar nee hahah
    ach morgen even de stad in en dan kopenw e vast wel wat en anders maar een kado bon is ze net zo blij mee! aangezien ze van dure make-up houdt.
    ik ga volgend jaar maar voorstellen om voor een klein bedrag voor iedereen wat te kopen, kan namelijk genoeg bedenken voor iedereen behalve voor haar haha..
    heb wel een leuk rammeltje in konijn vorm gekocht voor de kleine. had al wat gekocht maar kon me laast niet inhouden en heb het toen maar gegeven... dus voor een kelin prijs je heb je hele leuke baby speelgoed als je zoek!

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    als kado een fotoshoot? je zegt dat ze zwanger is, altijd leuk met een zwangere buik zo'n shoot(mn broer is fotograaf)
    of een bellypaint, schijnt ook leuk te zijn. ofuhh ergens een mal maken van de zwangere buik'

zijn maar wat ideetjes :)

14. AHzondag

geloof dat je zo'n mal bij expo kan kopen dus ga even kijken, wil niet teveel voor het kindje kopen, omdat ik zelf vindt dat wij aanstaande moeders er ook nog zijn haha
    zou het zelf ook niet leuk vinden als ik alleen maar babyspullen kreeg als lootje, dus ja we zullen morgen wel zien in de winkel. vindt het jammer dat mijn man niet iets kan bedenken het is zijn zus!!

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Anders een boek?

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja wij moeders bestaan inderdaad ook nog :) helemaal gelijk in. fotoshoot is ook meer iets voor haar zelf ;) succes met zoeken in de stad. enuhh mannen zijn nooit zo van een kado verzinnen :p ik vraag mijn man al maanden of ie na wilt denken voor kerstkado van onze zoon. tis over 3dagen kerst en hij weet nog steeds niks haha

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Zijn de winkels in de stad (lelystad) vanavond open?

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12