intertoys heeft wel extra koopavond vandaag: intertoys filialen op plaatsnaam hema ook zie ik op de site
hmm zou wel handig zijn als ze open zouden zijn. moet morgen nog zoveel doen, dan heb ik niet eens eters met kerst haha morgen middag komen ze naar mijn traplift kijken, dat ding is echt eng nu. hij is al zo oud, kraakt aan alle kanten en heb het idee dat ik naar benenden kan vallen met stoel en al. dus jah hoelaat die dan komt kan tussen 12 en 6 zijn erg handig :s
@ Sammie: Je schoonzusje zwanger? Dan kun je ook een buikgips pakket kopen. Als ze een grote buik heeft kan ze die gipsen. Dat heb ik ook gedaan! Groot succes!
jah, ga ervoor kijken morgen. ach het is maar een kadotje. dus als het niet leuks is het haar probleem haha. bewaar altijd de bonnen
Na zit de hele dag op vakantieveilingen, wil wat leuks doen voor weinig, maar ik vind dit echt oplichting. zie topic in de lounge, heb gelijk een email gestuurd aso!
ik zag je topic over dat restaurant. heel raar! maar denk dat het geen oplichting is. heb meerdere keren daar geboden en ook gewonnen. met manlief naar een Sister Act optreden geweest voor maar 15,-
@ missy: zo'n auto bed is inderdaad erg gaaf. zag van de week bij huizenjacht een brandweerauto-bed. die vind ik echt stoer. en weet zeker dat Logan hem ook gaaf gaat vinden. hij zit nu namelijk al te zwingen in zijn stoel als hij een brandweer of ambulante voorbij hoort komen. (wonen naast de busbaan dus dat is regelmatig) @ankje: ooh dat is rond uit k*t. hopelijk komt ze er een beetje goed uit. kan me voorstellen dat je het erg vind. nooit leuk zoiets. @leeftijd: ik ben 28 jaar. @roozjuh: onze humpies waren toen nog echt heel klein was vorig jaar augustes of september. was wel ontzettend mooi weer dat weet ik wel nog. @missy: leuk idee zo die schalen in een thema. hier: logan was de hele middag koorts vrij. hij is om 18.45 gaan slapen. hij moest en zo vandaag 2 koeien van de boereij mee naar bed nemen. dus daar werd dan ook even mee gespeeld in het donker. ik vind het best als je maar rustig bent en niet huilt. mijn oma zegt altijd "slaap je niet dan rust je toch". ben erg benieuwd hoe het vannacht gaat. zou vandaag gaan auto rijden zit ik helemaal klaar. kwam ze niet. ik na 20 minuten bellen. blijk ik bij haar niet op de lijst te staan. naar rijschool gebeld. was er een ttt gepland op mijn tijd en waren ze even mij vergeten af te bellen. handig. nou ja me lessen zijn wel weer in gepland dus dat gescheeld. nu morgen ochtend rijden. hopelijk valt er niet al te veel sneeuw vannacht en morgen ochtend. fijne avond dames
gyino: ja is alweer langer dan een jaar geleden. wat vliegt de tijd he. en was zeker heerlijk weertje! volgens mij uiteindelijk niks gekocht bij babydump haha Hier op t moment ligt zoonlief net in zn bedje. denk 20min. en hij krijst de hele boel bij elkaar. apart want dat doet hij zelden. eigenlijk alleen als ie ziek is, dichte neus, hoge koorts. maar er is nu helemaal niks aan de hand... Maybe omdat papa er nu niet bij was? die legt m normaal élke avond in bed alleen nu moet ie overwerken. zou dat de oorzaak zijn? heb m al een warme fles melk gegeven, hij had niet zo gek veel gegeten vanavond. dus honger/dorst is het niet.... ik wacht nog even af, manlief zou elk moment thuis komen als t goed is
Morgen om half 9 moet Jeroen bij de neuroloog zijn. Jeroen loopt nu al bijna 2 jaar met rug klachten en het wordt alleen maar erger. Hij is al een tijdje onder behandeling geweest bij een manuele therapeut, maar ook dat helpt niet. De huisarts denkt nu ook dat het een hernia is. Meestal kunnen ze het verhelpen met een therapeut, maar dat is bij Jeroen niet het geval. Morgen ook gelijk een CTG-scan, we krijgen ook gelijk de uitslag. Jeroen begint nu wel een beetje zenuwachtig te worden, hij is bang voor de uitslag. Arme schat. Maar Jonna en ik gaan mee, dus hij kan lekker Jonna knuffelen tijdens het wachten. @ Sammie: Ik had het dacht ik bij xenos gekocht of bij cadeau cateau (hier in het stadshart). Ze zal het vast leuk vinden. @ Missym: Ik snap niet echt wat je bedoeld met vakantieveilingen. Ik heb daar zelf ook diverse malen wat geboden en gewonnen, is altijd goed gegaan. @ Gyino: Fijn dat Logan geen koorts meer heeft. Hopelijk blijft dat morgen ook zo. Mijn ouders zeiden dat ook tegen mij. Je ligt in bed en je bent niet moe, maar je rust toch. Balen van je rijschool zeg. Lekker gepland weer. Ik ga volgende week even kijken. Ik wil met deze gladheid s avonds niet rijden. @ Roozjuh: Denk idd dat hij papa gemist heeft.
Ankje: Succes met jeroen en het onderzoek. ik heb al 10jaar rugklachten en sinds 2maanden weten ze pas wat er aan de hand is. jaren lang dus verkeerde therapie gehad wat het alleen maar erger maakte. nu eindelijk hulp die ook werkt, kost alleen wat centen maar daar heb ik t voor over. ben in 2jaar tijd van paracetamol naar morfine gegaan tegen de pijn. werd alleen maar erger en erger. Succes en hoop dat ze weten wat de oorzaak is, en belangrijkste; wat de oplossing is ego: paps is thuis, geknuffeld met de kleine. die heeft nog paar minuten gehuild erna maar hoor m nu gelukkig niet meer
hey meiden, het is heel druk op het moment bij mij thuis enzo dus ik heb weinig tijd voor zp. @ankje: super dat je de baan hebt. suc6 met jeroen en het onderzoek. @missym: IK HEB JE GEZIEN VANAVOND ik twijfelde dus vandaar dat ik niks zei, maar eigenlijk weet ik wel zeker dat ik je kids herkende. ik stond achter je bij de c1000 @gyino: fijn dat logan geen koorts meer heeft.
Jeetje zeg! Nou dat is ook wat. Ik hoop dat het zo niet gaat bij Jeroen hoor. Idd....oplossing is het belangrijkste. Hij miste papa!! Aaaah, wat lief. Paps helemaal trots natuurlijk
De oudste is bij me schoonmoeder, de jongste bij mijn moeder en ik zat de hele avond op de bank. Dus dat kan niet
Er was gister een bieding, waarin 1 persoon achter elkaar bood. Normaal gaat deze eruit voor ong. 50 euro. Hij bood 50 - 75 - 100 - 150 - 200 - 249. De bieding ervoor was 15 en tussen zijn biedingen had niemand geboden! Er gaat een heleboel wel goed, maar af en toe bieden de bedrijven zelf om de prijs omhoog te krijgen (dus de eigenaar van het restaurant etc). Dit is dus gewoon oplichting!
Hier gaat het verder goed. Laatste werkdag van 2010, dus dat is super. Ik moet zo met een collega naar de AH, wat boodschapjes doen voor de borrel. Hij zou eerst zijn frituurpan meenemen, maar die heeft het gister ineens begeven... Nu twijfel ik was voor hapjes, we hebben geen gasstel oid op kantoor.
Pff. Wat een dag. Wij waren rond half 9 in het ziekenhuis en waren om 1 uur weer terug. Jonna heeft zich voorbeeldig gedragen. Ook heeft ze even geslapen in de buggy. Jeroen heeft een MRI gehad en hij heeft idd een hernia. Er zit een zenuw beknelt, maar nog niet zo erg om een operatie te ondergaan. Hij krijgt eerst een prik in zijn rug zodat de zenuw wat slapper wordt en hopelijk gaat de pijn weg. Maar het kan ook erger worden, als dat het geval is dan moet Jeroen alsnog een operatie ondergaan. We worden nog terug gebeld over wanneer Jeroen de prik moet halen. Jeroen is er goed onder gelukkig, als vond het de MRI maar niks. Hij werd daarna ook wel een beetje misselijk, maar gelukkig trok het snel weg. Hij moet vooral in beweging blijven, maar als hij erg last heeft van zijn rug dan moet hij wel rustig doen met tillen. Vanavond hem maar even lekker verwennen met een massage. Ik werd in de middag gebeld door het uitzendbureau. Ze belde mij om nog even mede te delen dat het bedrijf mij erg graag wilde. Dus de slag om de arm die ik nog even moest houden mag ik nu weg laten hahahaha. Morgen gaat hij bellen met de manager (waar ik ook een gesprek mee heb gehad) om te praten over salaris. Dat laatste vind ik een beetje raar, want er werd mij al een salaris door gegeven. Ik wacht het nog af, en kijken hoe het uit komt. Ik neem aan dat ze niet zomaar iets zeggen? Zal wellicht morgen ook gebeld worden. @ Missym: Nou dat zou ik dan ook zeker denken van vakantieveilingen ja. Wat erg eigenlijk he.