Goede morgen allemaal! Ik heb heerlijk geslapen. Jonna liet zich in de avond nog wel een paar keer horen, maar sliep al snel weer. Ze werd om 7 uur wakker. Jonna kon papa nog even snel zien, voordat papa ging werken. Vandaag zal ik weinig online zijn. Ik ga met mijn stiefmoeder even shoppen. Niet voor kerstcadeaus maar zomaar even. Daarna gaan we naar mijn vaders huis, daar gaan we ook lekker grilplaten. Gisteren avond kreeg ik nog een mailtje van mijn ex-teamleider over zijn vrouw. Het gevaar is nog niet geweken. Ze zijn gisteren begonnen met bloedverdunners om eventuele bloedproppen te verkomen. Maar het risico dat er weer een bloeding komt is ook groot. Spannende nacht voor hun. Ook heeft hij en zijn kinderen wat bedacht. Er zijn heel veel mensen die met hun meeleven en zich machteloos voelen. Hij heeft iedereen gevraagd om vanavond om 20:00 een nummer van Paul de Leeuw blijf bij mij te draaien, hij zal dat ook doen in het zh bij zijn vrouw. Ik ben vanavond bij mijn vader, maar zal ook zeker het nummer draaien. Kreeg wel weer een brok in mijn keel hoor. Iedereen een fijne kerst toegewenst!
Hallo allemaal! Fijne 1e kerst dag! Gisteren ben ik met mijn stiefmoeder lekker de stad in geweest. Het was trouwens voor het eerst dat ik zo iets met mijn stiefmoeder heb gedaan. Jonna was ook ontzettend lief, ze is met ons de hele middag de stad in geweest zonder veel gemopper. Ben echt zo trots op haar! Jeroen en mijn vader moesten werken en die kwam tussen 5 en half 6. Toen heeft Jonna nog een cadeautje gekregen (een knuffel) en een slee! Ook wij kregen een cadeautje, wat we helemaal niet verwacht hadden. We kregen een TomTom!! Mijn god zeg! Stelletje gekken. Maar wel ontzettend lief en leuk! Jonna was om half 7 helemaal kappot. We hebben haar zonder fles (had net haar groente hap op) in bed gelegd, en toen we naar huis gingen, thuis nog een fles erin. Vandaag gaan we naar mijn schoonouders. Ik moet alleen nog een kerstspel in elkaar flansen, dus daar ga ik nu even aan beginnen. O ja! Het uitzendbureau heeft gebeld. Ik ga hetzelfde verdienen als dat ze al zeiden, en ik ga 6 maanden via het uitzendbureau werken. Ik start de eerste week van Januari. Hij zei maanden, maar vroeg of dat echt maandag was of dinsdag. Want ik had afgesproken dat ik dinsdag, woensdag en vrijdag zou werken. Daar kwam hij nog even op terug. Ook vertelde hij mij nog eens dat de manager en personeel erg uitkeken om met mij te werken. Ze vonden het gesprek super leuk en gezellig. Vind het erg leuk om dat te horen, en kan ook niet wachten dat ik eindelijk mag werken! Over de vrouw van mijn ex-teamleider: Ze ligt nog steeds kritiek in het zh. Met de bloedverdunners is het tot zo ver ik weet goed gegaan (kreeg gisteren ochtend nog een mailtje). Maar ze reageert nog nergens op. Het is ook nog steeds afwachten wat voor schade die hersenbloeding heeft gemaakt. Jeroen is gisteren ook gebeld door het zh. Hij mag 4 jan. de prik halen voor zijn rug. Het is een heftige prik en hij mag ook niet rijden. Ook wordt er gezegd dat hij zeker de eerste week niet mag werken. Doet zijn werk zo lullig!!! Wordt er gevraagd of hij de 2e dag wel kan komen werken. Zijn ze doof ofzo!!! Grrrr. Jeroen staat altijd voor ze klaar en doet ontzettend veel voor ze. Hij meld zich ook niet ziek door zijn rug, maar laat het nu wel onderzoeken. Hij wordt niet eens gesteund!
zo gaat dat met bazen. toen ik in het rev.centrum zat begon mijn werkgever ookal over op welk termijn ik weer terug kwam lag er net 2 weken, kon niks! ben ook nooit meer terug gegaan, het werk was gewoon onhaalbaar voor mij. maar laat ze lekker zweten, een week thuis is een week thuis, dokter zegt het niet voor niks. hele fijne kerstdag. voor mij is het kerstavond pas, want manlief is gewoon werken arme ik haha ben gewoon wat aan het rommelen en ga strakjes het kerstdiner maken.
even tijdens het wachten op het eten. nog even snel het forum bekijken. logan ligt al op bed. hij heeft de hele dag niet geslapen en was al erg moe. dus helaas dit jaar gaat het feestmaal aan hem voorbij. maar de dag was wel erg leuk en gezellig. hij heeft zich heel lief en netjes gedragen. @ sammie: ik les bij Jan ter Beek. normaal nooit problemen, kan een keer gebeuren. @Roozjuh: Logan wordt ook altijd door mij op bed gelegt. als roy het doet is Logan ook altijd roemorig. dus het zou best wel kunnen hoor. @ankje: balen dat jeroen toch echt een hernia heeft. maar wel gelukkig dat het misschien met alleen een prik geholpen kan worden. laten we hopen dat dit helpt. * ooh wat erg voor je ex-teamleider. en zeker nu met deze tijd. ik kreeg ook kippenvel toen ik het las van het lied. hoop dat ze snel wat horen. ook als is het dan slecht nieuws, klinkt misschien wat cru omdat te zeggen. maar onzekerheid is helemaal erg. ** ooh wat zijn het toch ook lijers bij jeroen zijn werk. hij gaat niet hoor al moet ik hem persoonlijk aan het bed vast binden. heb nog wel wat bondage materialen op zolder liggen. dames een hele fijne kerst als nog. geniet van elkaar die er zijn en die in de maak zijn.
Goede morgen allemaal! Fijne 2e kerst dag! We hebben gisteren weer een kerstspel gespeeld bij mijn schoonouders. Dat was erg gezellig. Jonna heeft een leuke wiebelende pinguïn gekregen met ballen erin en maakt ook muziek. Van ons heeft ze een tafel gekregen waarop ze kan bouwen met duplo. Ook heeft ze een pyjama gekregen en 2 houten puzzels. Jonna was wel ontzettend moe en ook heel erg verkouden. Ze heeft voor de 3e keer nog haar slaapje gedaan. Toen ze wakker was zat ze ook heerlijk bij ons aan tafel (wij gingen gourmetten). Ze was het hele eten lekker zoet met 3 stokbroodjes. Lekker ding! Jonna ging om half 8 naar bed. Ben ook flink beet genomen door mijn zwager. We kregen een toetje van mijn schoonvader. Daar lag een stukje ijs met een rolkoekje waar je slagroom in kan doen. Je voelt het misschien al aankomen . Hij richtte die rol naar mij en hield het voor zijn mond. Ik dacht, dat doet hij niet. Nou dus WEL! Zo in mijn gezicht. Lag helemaal in een deuk! Had het slagroom van mijn gezicht gehaald en hem er helemaal onder gesmeerd. Daar stonden we dan met zn tweeën. Wat een lol. Het was half 1 toen we bij mijn schoonouders weg gingen. We hebben het erg gezellig gehad. Vandaag zouden we lekker thuis blijven, maar er was nog zo veel vlees over van gisteren. We gaan einde de middag weer naar mijn schoonouders om lekker te gourmetten ..wat een luxe. Jullie een fijne dag vandaag! @ Sammie: Zo ben ik ook weg gegaan bij mijn oude werkgever. @ Gyino: Nee, Jeroen mag van mij ook niet gaan. Hij moest van mij die week ook thuis blijven. Gisteren ook een heel gesprek gehad met zijn ouders, en zij zijn het ook met mij eens. Jeroen moet een voor zichzelf op komen. Geloof nu ook wel dat hij dat gaat doen. Wat hebben jullie gedaan met 1e kerst dag?
Goede morgen! Ik hoop dat jullie allemaal lekker hebben geslapen, en voor diegene die ziek zijn een beetje zijn opgeknapt. Jonna was gisteren avond rond 10 uur helemaal overstuur. We zijn toen ook maar naar huis gegaan. Ook thuis weer helemaal overstuur, denk dat ze erg last had van haar verkoudheid. Ook had Jonna haar laatste fles niet leeg gedronken (is niks voor haar) ze liet 130cc staan! Ook at ze weinig brood. Teken dat ze dus niet lekker is. Toen we thuis waren nog lekker een fles erin en toen in bed gelegd. Ze is toen lekker in slaap gevallen en werd pas om 8 uur wakker. Vandaag is ze wel vrolijk (maar dat is ze eigenlijk altijd), maar twijfel of ik naar mijn ex-collega (waar ik al 5x mee heb geprobeerd af te spreken) zal gaan. Zij heeft een paar keer af moeten bellen, en wil eigenlijk nu niet afbellen. Jonna gaat straks nog even naar bed en zie het daarna wel.
@ ankje: klinkt als een geslaagde kerst bij jullie. balen dat Jonna zo verkouden is. Logan komt er ook maar niet vanaf. maar weet nog wel van afgelopen jaar dat hij dat ook had met de winter maanden en zodra het lente werd het beter ging. heb nu wel van davitamon vitamines gehaald. want vond zijn koorst te lang duren, 5 dagen. hopelijk bouwd hij daar een beetje weerstand mee op. het si wel vanaf 1 jaar maar dat is Jonna ook over 2 weken dus misschien is het ook iets voor haar. * blij dat jeroen een beetje verstandig is geworden en naar jullie luisterd. snap mannen soms niet hoor die zijn zo loyaal aan hun baas. ze kunnen en mogen hem hier niet op ontslaan dus waarom niet die week nemen. nou we horen wel als we iets kunnen betekenen he. hier: jammer de kerst dagen zitten er weer op. heb enorm genoten van Logan en de rest van de familie. Logan is 1ste kerstnacht bij mijn ouders blijven slapen en de 2de bij mijn schoonouders. hij had bij mijn ouders maar een half uur geslapen overdag en rede het avondeten niet. toen wij om 22 uur naar huis wilde sliep hij nog zo heerlijk dat we hem maar hebben laten liggen. ook 2de kerstdag had hij weinig geslapen. heeft nog wel even aan tafel met ons gezeten. maar was ook toen te moe. dus hebben we hem ook maar laten liggen. voor ons wel even lekker want na een zeer zware week van elke nacht vaak en veel wakker konden wij nu 2 ochtenden uitslapen. ook een heerlijk kerst kado. veder is Logan goed verwend met van alles. nu op naar oud en nieuw en dan weer gewoon doen. dames ik ga het eten voor vanavond al vast voorbereiden. we gaan lekker met de pannetjes eten hopelijk red hij het dit keer wel
wij zijn ook flink verwend weer met kerst, heb eindelijk een broodrooster haha... we hebben allemaal leuke kleertjes gehad en nog veel meer! vanavond gaan we weer goutmetten bij mijn schoonzus, zij had nog heel veel over en wij hebben nog allemaal hapjes over dus lekker makkelijk haha. schoonpa gaat voor oud en nieuw zelf oliebollen bakken, hij heeft er weer zin in haha.. fijn dat jullie kerst ook leuk was en dat we maar nog even mogen genieten van oud en nieuw.
Jonna is wat huilerig vandaag. Mijn ex-collega heeft weer afgebeld. Ben vandaag gewoon thuis. Vind het wel erg jammer, maar voor Jonna is het wel goed. Ze is erg snotterig en hangerig. Ook wordt ze snel boos als iets niet lukt. Jeroen is net weg naar zijn werk. @ Gyino: Wat bedoel je met si? Kom er even niet op. Jullie hebben zeker een lekker kerstkado gehad zeg! Heerlijk uitslapen! @ Sammie: Ow wat vervelend dat jullie vanavond weer gaan gourmetten zeg! Hahahaha. Eetse vanavond.
Hoe zijn de kerstdagen bij jullie gegaan? hier 3dagen gourmet, kan geen vlees meer zien!! Manlief wilt vrijdag weer gourmetten met oudjaars avond. krijg al kots neigingen als ik er al aan denk maar vooruit, we hadden nog veel vlees over dat de vriezer is in gegaan dus vrijdag maar weer gourmetten... Verder geen kadotjes gedaan met kerst. zoonlief heeft dus ook niks gehad. waren beetje blut. We voelden ons beetje 'schuldig' dus hebben vandaag alsnog iets leuks gehaald in de stad voor hem. Ark van Noah met allemaal diertjes met geluiden. hij vind m prachtig.
haha roozjuh die heeft logan ook gehad van opa en oma. na 4 uur vonden we nog steeds nieuwe geluidjes. hihi.
Even een update van Jeroens zijn hernia. Jeroen krijgt volgende week dinsdag (mijn eerste werkdag) zijn injectie in de rug. Het schijnt een heftige injectie te zijn die verdovend werkt en ontstekingsremmend. Het is de bedoeling dat de pijn weg gaat, maar er is ook een kans dat de pijn aan blijft houden of zelfs erger wordt. Als het de pijn aan blijft houden of erger wordt, dan moet Jeroen waarschijnlijk toch geopereerd worden. Zoals wij het op internet lezen, mag Jeroen 1 a 2 weken niet tillen, bukken of sporten (dat laatste deed hij toch niet). Dus dat wordt even in de ziektewet. Jonna gaat wel naar de oppas als ik ga werken, om hem een beetje te ontlasten. Afwachten dus. @ Gyino: Oooooh!!! @ Roozjuh: Ik ben Jonna met sinterklaas ook vergeten. Voelde me echt klote!! Maar we hebben het met kerst ingehaald hoor.
hey meiden hoe was jullie kerst!! hier een beetje knudde. op zich wel gezellig hoor maar me werk was weer eens laat met salaris. en vervolgens blijkt dat ze niet alles uitbetaald hebben dus daar kon ik weer achteraan. en nu gaan ze het pas in januari betalen terwijl het hun fout is.:S grrr maar goed las als dat de meeste van jullie het leuk hebben gehad.
rot zeg! hoop dat je ondanks alles wel een beetje leuke kerst heb gehad! wij hebben gisteren de 3d4d echo gezien van mijn schoonzus. was wel grappig om te zien. de kleine lijkt heel erg op haar vriend nu.
@ pamsie: ooh wat balen zeg van je salaris. dat zou toch eigelijk niet moeten kunnen. kun je niet voor zoiets naar je vakbond gaan? of zo? zeker als het vaker gebeurd. @ sammie: leuk is dat het zo'n 3d echo. heb er ook 1 toen gedaan. en nadat logan geboren was herkende we heb er echt in. was net of we hem al gezien hadden heel appart. hier: vandaag lekker naar de kapper geweest. Logan was bij het KDV dus had de hele dag om te tutten. daarna begonnen met de studeerkamer want daar was een bom in ontploft. ben aardig opgeschoten ga van de week weer een deel doen. 's middags heb ik bij me schoonmoeder lekker gefrubbeld met vilt. ze wilde graag eens een seizoentafel poppetje maken dus hebben nu een sneeuwpopje gemaakt. denk dat ik iemand aan een nieuwe verslavende hobby heb geholpen zo nu lekker bed. slaapse allemaal.
Goede morgen! Jeroen heeft zich gisteren middag ziek gemeld. Hij had enorm last van zijn rug. Zo erg heeft hij het nog niet gehad, zei hij. Ga vandaag de neuroloog even bellen, want Jeroen vertelde mij dat hij zondag een knak voelde in zijn rug en sinds dien heeft hij erg veel last. Gisteren middag ben ik naar het uitzendbureau geweest. Omdat ze me willen inwerken de eerste maand werk ik op maandag, dinsdag en donderdag ipv dinsdag, woensdag en vrijdag. Natuurlijk logisch, heb daar helemaal niet aan gedacht. Maar goed, moet ook de oppas veranderen de eerste 3 weken (4e week gaan we een weekje naar frankrijk). En waar ik al bang voor was is dat mijn schoonmoeder weer de moeilijkste was. Zij werkte dinsdag en donderdag halve dagen (maakt schoon bij mensen thuis). Mijn stief moeder kon week 2 en 3 dinsdag niet (als ze weer ging werken) dus mijn moeder bood al aan om dan 2 dagen in de week op te passen. Vroeg aan mijn sm of ze dan de maandag wilde oppassen dan was het opgelost. Maar nee, ze moest en zal een uurtje sporten met de buurvrouw. Natuurlijk is het haar goed recht, maar ze is de afgelopen weken ook niet geweest. En nu ging het maar om 2 weken. Jeroen was ook behoorlijk boos. Jonna is nu bijna 1 jaar en ze heeft maar 1 dagje bij mijn sm geweest (zonder ons dus) omdat ik toen even ging werken na mijn zw.verlof. Jonna heeft ook nog nooit bij mijn sm geslapen. Jeroen voelt zich echt heel erg klote hieronder. Mijn familie staat te springen om Jonna, er wordt zelfs aangeboden om weer een keertje Jonna uit logeren te brengen zodat wij wat leuks kunnen gaan doen met zn 2en. Maar goed. De eerste 4 weken past mijn sm dus niet op. Tot nu toe passen mijn moeder en stiefmoeder op. Moet nog de 2 maandagen regelen. Gisteren middag heb ik Jonnas kerstkado omgeruild. Ze had een bouwtafel voor de blokken gekregen, maar de duplo blokken paste er niet op (hadden mij verteld dat het wel kon). Heb nu een kip die eieren legt. Die eieren zijn soort sambaballen. Die maken een herrie!!! Hahahaha. Jonna helemaal happy. Ook heb ik een spelletje gehaald voor de ps3. Jeroen kon voor zijn kerstpakket via de site een kado uitkiezen, hij heeft toen een free recordshop kaart gekozen. Daar stond 45 euro op! We hebben nu het spel monopoly voor de ps3. Wat gaaf zeg! Sorry voor mij lange en zeurend berichtje. Ga nu even bij lezen. @ Pamsie: Dat is niet leuk zeg dat ze zo laat betalen. En wellicht niet eens alles. En dan is het ook nog een feestmaand en dus een drukke, dure maand. @ Sammie: Wat leuk zeg!!! Ik vond de 3D en 4D echo ook zo leuk om te zien. @ Gyino: Heerlijk zon dag voor jezelf!
@sammie: ohh leuk is dat hoor 3d/4d echo, gaan jullie dat zelf ook nog doen?? ik vind het echt een aanrader. @gyino: heerlijk hoor even een dag voor jezelf. @ankje: bah vervelend dat jeroen zo'n last heeft van zijn rug! hopelijk is het snel wat beter. leuk een die kip voor jonna! en voor jullie monopoly. leuk he! dat iedereen maar wilt oppassen. bij ons is de familie ook zo. @hier: vandaag met Lotte naar de dokter geweest. ze heeft een beginnende longontsteking :S dus antibiotica mee gekregen. en nu maar hopen dat het over gaat.
pamsie, ik weet het nog niet, vindt het opzich wel leuk maar erg duur. mijn man wil het liever niet omdat hij het dan geen verraasing meer vind op wie de kleine lijkt.