flevolandse mama's (of toekomstige mama's) kom gezellig kletsen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door pamsie, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ankje: ooh wat een gezeur met je sm. kan me voorstellen dat jeroen zich er best klote ondervoeld. helaas moet ik
    zelf 's maandags werken anders had ze hier heen gekunt.
    was je sm trouwens niet degene die vond dat je fulltime moest sollisiteren? als je een fulltime baan had gehad dan
    kon ze helemaal niet sporten. heb je eindelijk een baan is het weer niet goed.
    * oeh een knap in je rug kan niet echt goed zijn. heb je al iets van de neuroloog gehoord?

@pamsie: ohjee beginnende longontsteking dat is niet niks.
    hoe gaat het nu met haar?

hier:
    gisternacht heeft logan 2 keer zijn hele bedje onder gespugt. 's ochtends was er niks aan de hand en heeft hij
    gewoon goed gegeten. denk dat er iets verkeerts is gevallen.
    vannacht maar even wakker geweest en heeft tot 7.15 lekker geslapen. een unicum voor hem dus daat hebben we gebruik
    van gemaakt.
    nu ligt hij alweer lekker op bed.
    daarnet even bij mijn ouders geweest, mijn oma is in oktober overleden en zou vandaag jarig zijn.
    mijn vader heeft het er best moeilijk mee dus even een kopje koffie wezen drinken.
    veder lekker nisk doen vandaag.

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Hallootjes!

Heb het hier druk druk druk.

Gisteren zijn Jeroen en ik samen met Jonna nog even naar bed gegaan. Heerlijk nog 2,5 uur geslapen.
    Jeroen heeft nog erg veel last van zijn rug, maar wilde eerst wel gaan werken. Ik was het daar helemaal niet mee eens. Hij kan Jonna amper tillen.
    Hij heeft zijn werk gebeld en ook zijn collega zei dat hij beter thuis kon blijven. Dus hij is deze week thuis.
    De rest van de middag was voor ons een ouderwets spelletjes-dag. We zaten de hele dag monopoly op de ps3 te spelen. Jonna die speelde ook heerlijk met haar speelgoed.

Gisteren avond om 8 uur lag Jonna in bed. Wel iets later dan normaal, maar ze sliep einde de middag ook. Ze was heel erg moe.

Vanochtend ook een beetje ongerust wakker geworden, want Jonna lag om half 9 nog te slapen. Wel lekker natuurlijk, maar dat gebeurt bijna nooit.

Net vuurwerk, drank en eten in huis voor morgen in huis gehaald.
    Het was weer een giller met drank. Ik ben gek op canij peach, maar die was weer eens uitverkocht bij de C1000. Heb gevraagd of ze misschien achter nog wat hadden staan. Vertelde de meneer mij dat hij een doos appart moest houden voor iemand, maar die is niet meer komen opdagen, dus ik mocht het meenemen. Heb dus alsnog 6 flessen!!!
    Lopen we naar de kassa. Ze zag de 2 kratten bier, en beaamde dat.
    Had al 1 fles canij op de band gezet en wilde zeggen dat ik daar 6 flessen van had. Maar ze viel me gelijk in de rede en zei dat ze het allemaal al had gezien.
    Nou prima! We lopen na het afrekenen weg en ja hoor….1 fles canij afgerekend.
    Ga zeker aan haar denken morgen hahahahaha.

Het rijden met verging Jeroen redelijk. Hij mocht van mij niet tillen, maar Jeroen is soms een beetje eigenwijs ;). Hij tilde de kratten bier…..jaaaah daaag! Dus niet he. Hier ermee hahahahaha.
    Heb het ontzettend met hem te doen, en voel me ook echt machteloos. Ik hoop echt dat die prik werkt.

Jonna ligt nu lekker te slapen (heeft vanochtend niet geslapen), daarna gaan we naar een vriend van ons. Hij is gisteren geopereerd aan zijn arm.
    Morgen om 10 uur ga ik weer rijden!

@ Pamsie: Jeetje! Wat naar van die longontsteking zeg. Hopelijk is het snel over met de ab.

@ Gyino: Ja dat klopt. Mijn sm wilde idd dat ik anders full-time ging solliciteren.
    Ik snap haar soms niet hoor. Maar vind het vooral vervelend voor Jeroen. Het is zijn moeder en ook zijn dochter.
    Ik hoef allen de eerste maand op maandag, dinsdag en donderdag te werken.
    Daarna werk ik op dinsdag, woensdag en vrijdag. Ben dus donderdag vrij en kunnen we alsnog wat leuks doen met onze kleintjes.

Ach, arme Logan. Dan schrik je toch iedere keer he als ze hun bedje hebben onder gespuugd. Gelukkig voelt hij zich wel goed.
    Een rare dag voor jullie en vader dus. Sterkte.

3. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ ankje: mannen echt ze zijn soms een beetje hard leers.
    * even een rare vraag maar heb je al vervoer van en naar het ziekenhuis? roy is op dinsdag ochtend vrij.
    misschien dat hij jullie wel niet terug ken brengen maar wellicht heen. hou het even in je achterhoofd.
    ** ooh geweldig zo wil ik ook wel boodschappen doen. moet ze je maar niet in de rede vallen toch?
    drink er maar een op haar morgen.
    *** daar hou ik je aan. gaan we een keer naar ballorig of straks met onze rijbewijzen naar het strand.
    als de mannen moet werken hahahahah.

hier:
    Logan heeft 's middags heerlijk geslapen. zo lekker dat hij erg druk was en niet te houden binnen.
    kwam met zijn laarsjes aanzetten. "laas, laas, aan".
    nou dat is duidelijk dacht ik zo. we zijn lekker met zijn 3tjes naar ballorig geweest.
    roy had nog een berg huiswerk en lessen die hij moest voorbereiden dus hij heeft daar lekker kunnen werken.
    en ik en Logan hebben de klimrekken onveilig gemaakt.
    Hij is in het gedeelte van de grote kinderen geweest. en trots dat hij was. hij voelde zich helemaal stoer.
    over de touwen heen door de dichte glijbaan. en mama maar overal achteraan.
    na 3 uur spelen was hij helemaal moe.
    thuis lekker gegeten in bad en naar bed. hij heeft het niet eens tot half zeven gered.

ik ben begonnen om bij snapfish een digitaal fotoalbum te maken.
    van logan's eerste jaar heb ik een gewoon plakboek gemaakt. maar dat is zoveel werk.
    we hebben zoveel foto's van hem.
    bij de hema kun je ook wel fotoalbums maken maar daar gaan de boeken tot 30 a 40 pagina's deze kan tot 130.
    dus wil nu een boek maken van hem van juli 2010 tot juli 2011.
    ben al aardig op weg heb nu in een keer 6 maanden te doen. maar wil het straks elke maand 1 invullen dan is het
    tenminsten niet zoveel achter elkaar.

fijen avond dames

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

soms snap ik mensen niet
    eerst klagen dat de auto te duur rijdt en te groot is, veel te duur in wegenbelasting ga zo maar door. er moet dus een kleinere komen en dan liefst diesel. oke snap ik wel en logisch want woon werk verkeer is goedkoper dan. nu gaan ze morgen ineens auto's kijken en je raad het al, het is een station een bezine en het os voor woon werk verkeer... ligt het nou aan mij of snap ik dit niet:(
    het gaat om schoonzus en zwager.

wij moeten helaas een grotere auto, baal er heel erg van. ben echt verliefd op onze auto en mijn man ook.
    maar ja met een kleine erbij is de onze gewoon te klein. dus nu gaan we kijken voor seat altea xl ook een hele mooie auto.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    laurette: leuke middag gehad dus bij ballorig! Wil met Damian ook weer gaan maar kan er niet komen met de fiets, veel te glad.

Net de stad in geweest ff snel. Hond hier is zó bang dat ik maar kalmerings pilletjes heb gehaald voor haar. Leuk joh, vuurwerk :x
    Ze zit helemaal te trillen en hyperventileren. Net dus Sanal Relax gegeven en nu maar hopen dat het gaat werken.

Verbaas me trouwens elke keer weer over hoe veel Damian eigenlijk al snapt. Is dat raar? Als hij in de kast zit waar hij niet mag komen, dan zeg ik rustig 'Damian, nee dat mag niet. doe maar deurtje dicht' en dan doet ie netjes het deurtje dicht en pakt zn speelgoed. Of als er iets leuks op tv is dan gaat ie tegen de tvkast aanstaan zo dicht mogelijk bij de tv. en als ik dan zeg 'kom maar bij mama zitten, samen tv kijken' dan gaat ie heel lief naast me zitten met zn knuffeltje en dan die pret oogjes... om te smelten! Vanmiddag moest ik ff boven de was doen, dus ik zeg beneden tegen hem dat we ff naar boven gaan. Hij staat op, loopt naar de deur, doet m open (op kiertje stond ie) en klimt dan de trap op(als ik erbij ben)

:D

6. AHzondag

schattig, stad was idd mega druk even iets bij de hema halen hebben een kwartier in de rij gestaan, omdat mevrouw cassiere gewoon zo langzaam was een rij tot achteraan in de winkel

7. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ sammie: tja soms moet je denk ik niet proberen mensen te snappen.
    dat is beter voor je gemoedsrust.
    * ik zou ook wel een iets grotere auto willen. wij hebben nu een 10 jaar oude suziki swift 3 deurs.
    hij is super klein maar we zijn er mee op vakantie naar frankrijk geweest.
    maar mocht er ooit een 2de komen kan het echt niet meer.

@ roozjuh: ja het is zeker veel wat ze allemaal al snappen. leuk he.

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Het was een gebroken nacht. Jonna werd om half 2 wakker en huilde. Na 2,5 uur telkens een speen te hebben gegeven (waarna ze telken even 15 min. in slaap valt) hebben we haar maar een extra flesje gegeven.
    Ze was klaar wakker en ging nog even bij ons op bed spelen.
    Om 5 uur legde ik haar op bed en viel ze eindelijk in slaap. Ze werd wel pas weer om half 9 wakker.

Straks lekker gevulde eieren maken voor vanavond en ik moet nog even een paar boodschapjes halen.

Zou mij benieuwen hoe Jonna reageert vanavond. We gaan haar tussen half 12 en kwart voor 12 wel even uit bed halen.

@ Gyino: Jeroen’s vader gaat met hem mee dinsdag. Ik kan niet, want ik moet werken.
    Had graag mee gewild, maar wil niet in mijn eerste week al gelijk vrij vragen.
    Wel erg lief aangeboden.

Lijkt me ontzettend leuk! Gaan we doen.

Leuk zeg zo’n fotoboek. Ik heb voor Jonna haar eerste half jaar fotoboek gemaakt. Had hetzelfde probleem (te veel foto’s), dus doe het eerste jaar in 2 delen.

@ Roozjuh: Arm beest zeg. Wij hadden vroeger ook een hond die helemaal panisch was.
    Door de stress kon hij ineens de deur open krijgen en rende (toen wij buiten stonden vuurwerk te kijken) zo de straat op als een dolle.
    Dat was echt eng, maar is gelukkig wel goed afgelopen.
    Sterkte met jullie hond vandaag.

9. AHzondag

roozjuh, mijn schoonmoeder heeft ook zo'n hond die bang en die geeft hem ook pilletjes en dan gaat hij gewoon slapen, vorig jaar werd hij pas om 12uur de volgende dag wakker haha..

onze honden schrikken er niet van. grote kijk in huis wel op als hij een knal hoort, maar buiten boeid het hem eigenlijk niet. de kleine lijkt het niet eens te horen ahaha

ik probeer het ook niet meer te snappen, laat mensen lekker gaan, maar wil gewoon niet dat ze een overhaaste beslissing gaat nemen en weer spijt krijgt.

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @sammie: nee dat is wel waar het is vrij prijzig!

@gyino: vervelend dat Logan zijn bed twee keer ondergespuugd had.

@ankje: vervelend dat jeroen nog zo'n last heeft van zijn rug. maar goed dat hij nog even thuis gebleven is. wat een muts dan bij de kassa van c1000

@gyino: leuk een jaar fotoalbum maken. ik moet er ook nog aan beginnen.

@sammie: nee dat snap ik ook niet. van die auto van je schoonzus en zwager:S

@roozjuh: mooi is dat he! hoeveel ze snappen. hoe klein ze ook zijn. hier ook een hond met angst voor vuurwerk:S arm beest.

@ankje: vervelend van je gebroken nacht! zelf ook nog even kunnen slapen nadat jonna weer sliep?

@hier: Lotte heeft nog steeds last van haar beginnende longontsteking maar het lijkt beter te gaan.
    met dank aan de ab.
    verder druk gehad deze week. maar ik ben weer helemaal bij. ;)

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    meiden,

ik wens jullie een gelukkig, knallend, spetterend, warm,gezond en liefdevol 2011!!!
    en dat we nog maar heel veel lief en leed mogen delen hier op het forum!!

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Een gelukkig nieuwjaar!!! Dat het een geweldig en gezond jaar mag worden met veel leuke gebeurtenissen.

We hebben een ontzettende gezellige dag gehad gisteren. Jonna ging om 7 uur naar bed, maar we hebben haar om half 12 weer wakker gemaakt. Dat was nieuw voor haar, maar vond het wel best.
    Het vuurwerk vond ze erg mooi. Ik stond buiten met haar in mijn armen, en we keken onze ogen uit. We wisten niet waar we kijken moesten zo veel vuurwerk.
    Jeroen stak ook vuurwerk af en dat was ook ontzettend mooi.

Ik werd wel even erg emotioneel.
    Ik was zo ontzettend blij dat we het verschrikkelijke kut jaar nu kunnen afsluiten (natuurlijk niet de geboorte van Jonna).
    Ik begin maandag met mijn nieuwe baan, dus het jaar begint voor ons goed. Nu ook nog hopen dat het met Jeroen’s rug ook beter gaat.

Om 1 uur heb ik Jonna weer op bed gelegd en na een schreeuw sliep ze tot half 9.

Jeroen was klaar wakker en ik mocht blijven liggen.
    Ben er om half 11 uit gegaan en lekker een appelflap met een glasje bowl als ontbijt (standaard op nieuwjaarsdag).

Straks even langs onze ouders.
    Fijn dag vandaag!

@ Pamsie: Aaah, een longontsteking. Bah.
    Hopelijk gaat het snel over met de ab.

13. AHzondag

hier ook erg gezellige avond gehad.
    mooi vuurwerk afgestoken en ook heel veel mooi vuurwerk om ons heen gezien. vooral het ilegale is erg mooi, je ziet echt wel het verschil.

wij hebben ons laaste jaar samen afgesloten, oke we zijn nog wel even samen natuurlijk maar dit jaar veranderd alles.
    we hopen ook dat we het gedoe met mijn ouders binnenkort kunnen achter laten en ik weer met mijn zussen kan gaan praten.
    ach we zullen zien, met een nieuwjaar is helaas niet alles opgelost.

iedereen een gelukkig nieuwjaar en maak er wat moois van!

14. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ankje: balen dat Jonna zo slecht geslapen heeft.
    * leuke als ze hun ogen uit kijken met vuurwerk.
    wij hadden Logan laten liggen hij is uit zichzelf om 00.15 wakker geworden.
    ** inderdaad goed dat je het jaar hebt kunnen afsluiten. nu een mooi jaar met alleen goede en mooie gebeurtenissen.

hier:
    als eerste een super geweldig nieuw jaar toegwenst aan iedereen.
    wees blij met wat je hebt en mag ontvangen.
    veder ging oud en nieuwjaars nacht goed.

Logan is even op geweest.
    "boem, mooi" is steeds wat hij zei als er vuurwerk was te zien.
    na een uurtje op te hebben gezeten heeft hij heerlijk uit geslapen tot 8 uur.

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @ankje: wat heerlijk dat jonna, weer snel sliep. en even emo worden hoort er bij hoor!! lekker ff laten gaan. en nu weer knallend het nieuw jaar in.

@sammie: het komt vast goed met je ouders en zussen ;) hou hoop he! en de laatste jaarwisseling met z'n tweetjes ;) op naar de komst van jullie kindje!

@gyino: haha geweldig "boem mooi"

@hier: pfff helemaal op!! werd echt met een kater wakker!! lekker rustig aan gedaan vandaag!

16. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    We zijn lekker even op visite geweest bij mijn schoonouder en daarna zijn we langs mijn vader en stiefmoeder gegaan.
    We hebben bij mijn vader gegeten en Jonna heeft weer want nieuws geleerd.
    Ze geeft spullen terug wat ze eigenlijk niet had mogen pakken! Geweldig!

We hebben een lekker avondje tv kijken ingeplant.

@ Sammie: Hoezo jullie laatste jaar samen? Gaan jullie uit elkaar ofzo?
    Hoop dat dit jaar heel veel duidelijkheid komt en dat jij ook normaal met je zussen om de tafel kunnen zitten.

@ Pamsie: Hihihi. Beetje te veel gedronken? Hahaha

17. AHzondag

nee, we gaan niet uit elkaar we zijn net getrouwd!
    dit jaar krijgen we de kleine erbij dus vandaar

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ben er weer bij :)

@Ankie, veel plezier op je eerste werkdag!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    iedereen nog gelukkig nieuwjaar!

Wij gaan vanmiddag lekker zwemmen dus mijn jaar begint al goed haha. is alweer een tijd geleden. hopen dat het niet zo druk is in de koploper straks

20. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ ankje: vertel vertel hoe is je eerste dag geweest? ben erg benieuwd.

hier:
    ik heb de hele dag al last van de darmen. denk dat het vele snoepen van de afgelopen weken hun tol eisen.
    vandaag ook weer begonnen. zo'n eerste dag na de vakantie vind ik toch altijd wel zwaar.
    kids die weer moeten wennen aan de regels en het ritme.
    maar goed de kop is er af.

Logan is afgelopen nacht een uur wakker geweest. niet echt huilen maar steeds even ene klein kikje en dan weer
    3 min of zo stil.
    zo ging het ruim een half uur door. na een half uur ging hij echt huilen. even wat water geven en weer terug het bed
    in. dacht dat hij sliep maar na een kwatier ofzo ging het weer al eerst.
    na een uur was ik het zat en heb hem een pap fles gegeven. op schoot wilde hij niet drinken maar wel de fles vasthouden
    en mee in bed. toen ik zelf in bed lag hoorde ik hem drinken.
    heb hem 's ochtends gewoon moeten wakker maken anders had hij zo door geslapen.

Deel Deze Pagina