Sorry dat ik al een paar dagen niet ben geweest. Ben na zon werkdag zo moe. Ben het totaal niet meer gewend he hahahaha. Ik heb het wel reuze naar mijn zin daar. Ben helemaal Happy. Jeroen heeft dinsdag zijn injectie gehad en dat is hem reuze mee gevallen. De pijn is wel iets minder geworden, maar niet weg. We moeten het nog 2 weken aankijken, en dan moeten we terug naar de neuroloog. Dan kijken we hoe nu verder. Jonna gaat hard ineens! Ze doet nu al soms 5 a 6 stappen los! Ook doet ze het steeds vaker uit haar zelf. Zal mij benieuwen hoe ze het doet op haar verjaardag. @ Missym: Wat leuk zeg nieuwe bedden! Lijkt mij ook een moeilijke keus hoor. Het is toch het eerste bedje. @ Pinkprecious: Hey nog een Almeerder! Gezellig. Leuk dat je hier mee komt kletsen. En nog gefeliciteerd met je mooie jongen! Was de bevalling goed gegaan? @ Gyino: Gefeliciteerd met je TT-toest!! Nu ook zo rijden in je examen he. Ik ben ook druk met lessen. Moest alleen vandaag bellen om een afspraak in te plannen voor de TT en de examen ..maar vergeten. @ Joekie: Welkom! Ik zit wel op twitter maar doe er eigenlijk niks mee. Snap er geen bal van.
Ankje, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt!! Dat maakt werken een stuk makkelijker! Jammer van twitter Het is zo leuk!!
nou heb de kleine de hele week echt duidelijk gevoelt en nu is hij alweer 3dagen heel rustig, pff begon het net zo leuk te vinden...
Ankje: Twitter is zo makkeijk! Als je op google "gebruiksaanwijzing twitter" intikt krijg je'm zo (in het NL) Sammie: Jammer dat hij nu zo rustig is!! Komt vast weer terug!!
@ ankje: heb je al gesproken over de telefoon. maar wat super dat jonna al zo goed stapt. heelrijk hoor. mag je haar straks achter na rennen. dan begint de pret echt hihi. * kan me vorostellen dat je moe bent na zo'n werkdag. nou heb ik gewoon na me zwangerschap gewerkt. maar ook ik ben nog steeds super moe. allebei vragen gewoon zoveel energie van je. dus helemaal logische. lekker in bad gaan en vroeg naar bed dat is het enige wat helpt. @ sammie: he vervelend dat je je kleine niet zoveel heb gevoeld deze week. hier: vandaag heerlijk met me zusje wezen stappen. lekker kleding gekocht en tut spullen, nagellak kettingen enz. ook heb ik weer mijn gaatjes laten doorschieten. heb zulke leuke oorbellen gezien maar ja mijn gaatjes waren dicht gegroeit. dus nu eerst 6 weken knopjes maar daar kom ik wel door heen. Logan is bij roy geweest heel de dag en de mannen hebben zich erg vermaakt. nu lekker tv kijken. jeempie we hebben Logan een half uur geleden op bed gelegt. want hij had maar een uurtje geslapen vanmiddag en was helemaal op. maar hij ligt nu nog te kletsen in zijn bedje. als hij morgen ochtend de tijd van nu inhaald vind ik het best. heerlijk een beetje uitslapen
@gyino: gefeliciteerd!! wat heerlijk dat je je ttt gehaald hebt. al een datum voor het afrijden?? @nieuwe meiden: welkom gezellig dat jullie mee kletsen. @missym: leuk een nieuw bed!! hoe bevalt ie?? @sammie: jammer dat je de kleine wat minder voelt. maar dat komt vast snel terug. @ankje: fijn dat je werk leuk is. en fijn dat het jeroen allemaal is mee gevallen. knap zeg dat jonna al zo goed stapt. @twitter: daat snap ik ook geen bal van. @gyino: gezellig een dagje shoppen @hier: razend druk. maar goed dat is de tijd van het jaar. morgen hebben we een brunch met de hele schoonfamilie dus dat wordt wel weer gezellig.
@ Sammie: Hahaha, wacht maar. Straks voel je de kleine iedere dag, dacht en nacht. Maar wat een heerlijk gevoel he? Ik mis het ook zo ontzettend. @ Joekie: Jeej! Ook in het NL!!! Hahahahaha. Nee hoor, geintje. Moet daar maar eens de tijd voor nemen denk ik. @ Gyino: Heerlijk zon dagje shoppen met je zusje. Hoe is het met haar eigenlijk? Vanavond visite gehad van 2 vrienden van ons. We hebben heerlijk gegeten (ze bleven hier eten). Jonna was eerst heel verlegen (dat was ook nieuw voor ons), maar al snel liep ze ook naar ze toe. Jonna heeft vandaag trouwens weer flink los gelopen!!! Ze loopt nu meer als dat ze kruipt. Hier echt een trotse moeder en vader hoor!! We hebben vanavond lekker the voice (sing off) gekeken en daarna Popstars. Jonna werd rond 11 uur wakker en ik kon dus naar boven. Vrienden ging ook naar huis. Heb een tijdje met Jonna gezeten, en na 15 min. vielen eindelijk haar ogen dicht. Zo nu en dan horen we haar nog even mopperen en huilen, maar volgens mij doet ze dat ook in haar beginnende slaapje. Wel zielig hoor wil haar het liefst uit bed halen en lekker bij me nemen. Morgen een rustig dagje op de planning.
Het is ons gelukt hoor! We hebben Jonna kunnen filmen toen ze los liep!! YouTube - 06-01-2011 - Jonna's eerste stapjes los!
hoi hi mag ik me ook melden ? ben joyce bijan 29 en woon in dronten samen met martijn bijna 28 We zijn bezig voor ons eerste wondertje , Aangezien ik SLe heb word het even spannend hoe alles gaat lopen . we zullen zien
oke, en wat houdt dat in? ben een klein beetje nieuwsgierig hier de kleine gevoelt gisteren. we lagen met de hand op de buik en toen voelde we ineens wat hardst
oef ja jeetje , uhm Google het maar haha dat is makkelijker . je hebt verschillende soorten erin , als je het leest snap je het ik heb gelukkig niet de organen en nieren stuk , maar twee cva's gehad , en heb twee heupprotheses en 1 knie . Wat leuk om de kleine te voelen , ik heb laatst die van me zus gevoeld haha grappig weer
Sammie haha ja dank je wel , hoe lang zijn jullie ervoor bezig geweest dan ? als je leest wat mijn ziekte inhoud , weet je ook dat het bij mij allemaal iets ingewikkelder ligt hihi maar goed we houden moed ! joekie en roozjuh bedankt voor het welkom heten ! Zijn er hier veel uit dronten ? ik ben er vanavond weer ga nu eerst even een bosrit maken met me knol haha heerlijkdat de grond weer gedooid is
wij zijn een jaar bezig geweest. is volgens de meest normaal, maar denk als je een kindje wil dat elke maand dat het niet lukt, je eigenlijk te lang is.
Hier 3 maanden bij de 1e en 1 maand bij de 2e bezig geweest. Echt veel geluk dus. Welkom trouwens Whaa even ego We hebben Vangelis ingeschreven op een schooltje!! Hij start 4 september al!!! WOW! Wat gaat het snel!! Ben ff helemaal in shock van mijn kleintje zo groot, maar ook zo leuk. Het is montesorrionderwijs en het klikte gewoon met de school en de directie, gewoon onwijsleuk!