Heb de foto's gezien op hyves, leuk! Binnenkort een bakkie doen? De bedden bevallen goed, de jongste heeft vandaag zijn middagslaapje erin gedaan hoorde ik net, gelukkig!
je zou toch haast je kindren niet meer naar een peuterspeelzaal of school durven sturen tegenwoordig met al die nare ontucht zaken bah zeg . Tijd gaat indd snel mijn zus haar kleine groeit ook zo enorm hard ! Vangelis wat een aparte naam haha ik dacht dat je wou zeggen dat je je voor vangelis een concert ofzo had ingeschreven haha moest er even aan wennen , maar dat heb je vast al 100 x gehoord ! Wel lekker dat alles bij jullie vlot en goed is gegaan ! zullen er vele jaloers op zijn. We hebben geduld zijn allang blij dat we het mogen proberen
@ ankje: jaaa ze liep los. nou dat duurt echt niet lang meer. @ jocye: hoi wees welkom. @ sammie: heerlijk dat je de kleine weer hebt gevoeld. @ missy: ooh wat spannend. moet er nog aan denken dat wij dat straks hier ook moeten gaan doen. montoesorri is goed onderwijs. maar het inderdaad belangrijkd at het klikt met jullie en de school, directie. hier: zondag zijn we met ankje, jonna en jeroen naar ballorig geweest. was echt super leuk. Jonna en Logan verschillen een half jaartje en dat zie je goed hoeveel ze leren in die tijd. het gaat echt hard 2 keer met je ogen knipperen en het is alweer voorbij. Logan heeft zich heerlijk vermaakt met overal weer in en tussen klimmen. in de ballen bak ging hij zich verstoppen onder de ballen. we hebben ruim 3 uur gespeeld daar. thuis lekker gegeten en in bad. daarna was meneer zo moe dat hij zowaar een hele nacht heeft doorgeslapen. dat ik nog eens mag mee maken dat ik wakker wordt door de wekker zeer bijzonder zo nu nog even school werk en tv hangen. fijne avond dames
gyino: jeej eindelijk heeft ie doorgeslapen! Hopen dat ie dat erin blijft houden. heb je die wekker toch niet voor niks
ja ballorig is ook erg leuk paradijs voor de kinderen , hoor ik vaker , kortom gewoon lekker moe maken met allerlei indrukken en dan worden ze vanzelf wel een keertje moe haha .
Hi allemaal!! Hier ook een mamma uit Flevoland! Heb 1 dochtertje van 17 maanden een vriend en woon sinds vorig jaar december in de polder Hopelijk tot veel gezelligheid
hoi angel wees welkom. gezellig dat je mee klets. waar in de polder ben je terecht gekomen? hopelijk was het een goede zachte landing hier een drukke avond al achter de rug nu lekker ontspannen en bank hangen.
Heb weer 2 dagen werken achter de rug. Jonna hangt momenteel erg aan me. Dat vind ik stiekem wel heel erg leuk hoor. We lagen gisteren om half 9 al in bed. Dat gebeurt ons eigenlijk nooit! Maar ik was zo ontzettend moe. Jeroen had ook een heerlijk niet dekbed gekocht (4 seizoenen voor 35 euro!). Deze is wat groter als dat we hadden. Deze is 240x220. Heerlijk! Was dus zo vertrokken. Vannacht om 3 uur wat Jonna klaar wakker. Ik haalde haar uit bed en zette haar even bij ons op bed. Wat een lol had ze zeg! Klom over het hele bed en giegelde. Wij waren natuurlijk ook klaar wakker, maar vonden het met zon lachebekkie niet erg. We hebben een uurtje beneden gezeten en daarna hebben we geslapen tot 9 uur. Vanmiddag komt mijn moeder. We gaan weer naar Ballorig. Jonnen (en wij ook) vind het erg leuk. Ik ben alleen wel bang dat ik weer verkouden ga worden. Mijn neusholte doet verschrikkelijk veel zeer, dat is meestal een teken dat ik verkouden en misschien ook grieperig ga worden. Ben er net eindelijk 2 weken vanaf! Pfff. Ook balen, want we vieren Jonnas verjaardag zaterdag. Hopelijk valt het nog mee. @ Joyce: Welkom!! Ik duim met jullie mee dat je snel zwanger mag worden. @ Sammie: Heerlijk he dat gevoel van je kleintje in je buik. Ik kon daar ook zo van genieten! @ Wanneer zwanger?: Ik stopte in November 2008 met de pil en werd in januari 2009 zwanger. Kreeg helaas in maart een miskraam. Maar een maand later was ik weer zwanger en daar is onze meid van geworden! @ Missym: Wat spannend in September zeg!! Wat gaat het hard dan he. @ Gyino: Waar Ballorig wel niet goed voor is he? Ook hier was Jonna na een dagje Ballorig helemaal uitgeteld. @ Twisted Angel: Welkom!
@Ankje wij hebben ook een enorm dik dekbed erop , maar is nu wel erg warm hoor , vind ik we hebben natuurlijk oo kde hondjes ende katten die bij ons op bed liggen haha die stralen ook enorm veel warmte af . Wel grappig dat de kleine op bed zoveel lol had haha Ja snel zal het niet gaan dit is ronde 5 officieel 4 maar de 1e maand tel ik niet mee toen was net mijn koperspiraal verwijderd , ach ja we wachten het allemaal wel af , bedoel slik ook veel medicijnen zooi dus zo snel zal het allemaal niet lopen Hoop dat je niet ziek word zo voor ene verjaardag
@ roozjuh en angel: mmmmm ben niet blond ofzo hoor. @ ankje: heerlijk weer naar ballorig. was ook echt wel een dagje ervoor. wat een vies weer he. @ hoe snel zwanger: ik ben in 2006 gestopt met de pil. niet omdat ik zwanger wilde worden maar ik vergat hem steeds dus kon net zo goed stoppen. dus dan maar met condoom gedaan. in juli 2008 zijn we begonnen en in oktober ben ik zwanger geworden. alleen de maanden augustes en september niet mee geteld. augustes zaten we op een evenemet waar het sanitaire niet echt optimaal was dus vandaar niet geklust. en in september toender tijd ziek. dus opzich vrij redelijk. maar het kan zomaar voor een tweede een jaar duren hoor. hier: vandaag een lekker dagje geweest. weer lekker wakker worden door de wekker. de 2 keer deze week. hopelijkz et het door. 's ochtends naar een vriendin geweest. tijdens logan zijn middagslaapje 4 wassen weg gestreken. en 's middags bij prenatal trappelzakken gekocht want logan was er uit gegroeid. morgen naar een vriendin die allerdag loopt de 17 is ze uitgerekend. en ze is het helemaal zat. ze slaapt slecht want zoontje lief is erg druk in de buik. en er zijn nog helemaal geen tekenen van een begin. dus ga haar even opvrolijke.
Nou .ik heb het voor elkaar hoor. Ik heb volgens mij de griep. We zouden naar ballorig gaan, maar daar zijn we niet geweest omdat ik me steeds vervelender voelde. Alles doet me zeer. Morgen even zien hoe ik me voel, anders moet ik me helaas ziek melden. Waar ik totaal geen voorstander van ben, want ik werk er pas 2 weken! Baal hier zo van! Ook zouden we morgen een fotoshoot doen met Jonna en vrijdag heb ik een skilesje van mijn vader gekregen. Bah! Hopelijk voel ik me morgen beter. Maar nu zweet ik me kapot! Lijkt hier wel 30 graden! @ Joyce: Hoop echt dat je snel zwanger wordt. Kun je ook heerlijk genieten van een kleintje in je buik! Ook hier ligt onze kat meestal bij mij. In het begin onder de deken en daarna erboven, maar wel tegen mij aan. @ Gyino: Spannend voor je vriendin zeg. De laatste lootjes zijn ook niet prettig. Sterkte.
gyino laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze , sterkte voor je vriendin! Ankje och jeetje balen maar het heerst ook enorm ! hoop dat je je morgen beter voelt ! we hebben geen haast , het komt als het komt en we zijn al heel erg blij dat we uberhaupt mogen proberen
Haai Dames, Hoe is het hier? Bij ons niet veel gebeurd, allemaal nog kwakkelen qua ziekte. Ik wou dit weekend naar het bos, waar zit een leuk bos in Lelystad?
hebben jullie dat trouwens ook wel eens? wil je weg met je kind alleen niet 'alleen'? Kzit al 2weken met idee om naar ballorig te gaan met zoonlief maar iedereen werkt altijd en alleen daar zitten lijkt me ook zo saai
bos is erg nat tenminste het wisentbos hier in dronten ben nu al een paar dagen met mijn paard het bos in geweest maar we kwamen als twee moddermonsters terug haha Roozjuh kan ik nog niet over meepraten haha