[FONT="]Wat een rot griep is dit zeg! Gelukkig ben ik zelf al wat aangesterkt, maar het is nog niet je van het zeg maar.[/FONT] [FONT="]Einde van de dag ben ik ook helemaal kapot. Jeroen kan Jonna ook nog steeds niet tillen, dus de meeste verzorging komt nog op mij neer.[/FONT] [FONT="]Maandag moet Jeroen weer naar de bedrijfsarts en als hij nog niet gaat werken (wat ik ook niet hoop) dan moet hij toestemming vragen om op vakantie te gaan volgende week.[/FONT] [FONT="]We gaan een weekje naar Frankrijk met mijn familie.[/FONT] [FONT="]Ook moet Jeroen weer opnieuw naar de neuroloog, want het gaat slecht met zijn rug.[/FONT] [FONT="]De kans is groot dat hij weer een injectie krijgt.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]We gaan straks toch even boodschappen doen voor Jonna haar verjaardag morgen.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Missym:[/FONT][FONT="] Het natuurpark Lelystad. Je betaald alleen de parkeerkosten van (dacht ik) 3 euro. Ook heb je in het park dieren die je kunt bekijken. Erg leuk.[/FONT] [FONT="]Wij gaan er ook regelmatig heen.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Roozjuh:[/FONT][FONT="] Ik wil wel een keertje met je mee naar Ballorig hoor! [/FONT]
Ankje: dat lijkt me gezellig! nog meer meiden die keertje een ballorig-middagje willen met zp-meiden?
Dat heb ik dus ook, ik werk 4 dgn per week en op mijn vrije dag is niemand vrij en in het weekend is iedereen thuis met manlief, terwijl ik wel een x weg wil zonder manlief in het weekend met de kids
Ja ik dus hahaha in lelystad is veel groter dan almere heb ik gehoord, dus dat is dan wel mijn voorwaarde
@ roozjuh: ja snap je best. heb dat zelf ook hoor. maar ook vooral dat ik gebonden ben aan openbaar vervoer. dat maakt het nog extra onhandig. maar we kunnen toch een keer afspreken in ballorig. dan zit je niet zo alleen. ballorig: lijkt me erg gezellig om eens met elkaar af te spreken. is die ballorig wel een beetje redelijk te berijken met openbaar vervoer? ik kan door de weeks op een woensdag of donderdag. moet alleen wel even kijken hoe dat gaat met slaapje. hier; zit stiekem even snel het forum te bekijken. heb net een ontzettende drukke klas gehad. ben er gelijk helemaal op van. gelukkig nu geen klassen meer. alleen nog een vergadering en dan lekker naar huis. wordt een druk weekend; verjaardag van jonna, bioscoop en vrienden die komen. wanneer ik ga rusten weet ik nog even niet. fijne dag dames
lelystad ballorig, goed idee Ja is heel goed te bereiken met de bus. die stopt voor de deur. zit namelijk zwembad naast en een bowlingbaan en laserschieten. Lijkt me leuk om met zn alle te gaan vooral voor de kids ook leuk natuurlijk Mij maakt niet uit welke dag, ik kan altijd maar inderdaad even kijken met de middag dutjes. ik wil nu eigenlijk net die kant op gaan maar gok dat jullie dat niet gaan redden om naar ballorig te komen staat al weken in mn planning
[FONT="]Hallootjes![/FONT] [FONT="]Hier ben ik weer.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Het verjaardagsfeestje zit er weer op. Het was super geslaagd. Jonna is ook behoorlijk verwend met ontzettend veel cadeaus.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Ze vond de ballonnen en slingers ook helemaal geweldig. Ze zat alleen maar de wijzen naar boven en b b b b b te zeggen. Zo lief![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Toen ze een cadeau uitpakte was ze ook steeds verbaasd met wat erin zat, zo leuk. Ook haar lippen tuitte ze net zoals wow!!!.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Ook heeft ze mij vandaag voor het eerst bewust een echte kus gegeven! Ze tuitte haar lippen en plaatste die op de mijne .tranen bij mama hoor![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Hier nog even een filmpje van de taart . En natuurlijk gingen de vingers in de slagroom! Hahahaha.[/FONT] [FONT="]YouTube - 15-01-2011 - Eerste verjaardagstaart Jonna[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Verder staan er op Jonna haar hyves ook fotos .als je ze wilt zien .hier heb je de link, maar je moet wel vrienden zijn om het te kunnen bekijken.[/FONT] [FONT="]Jonna Profiel - hyves.nl [/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Uitje Ballorig:[/FONT][FONT="] Ik ben ook van de partij! Al zijn mijn werkdagen nog te flexibel.[/FONT] [FONT="]Ik ben nu nog op de woensdag en vrijdag vrij (ivm met het inwerken), maar straks ben ik op de maandag en donderdag vrij.[/FONT] [FONT="]Als het goed te doen is met het OV dan zullen Gyino en ik zeker samen komen. En misschien heeft Gyino tegen die tijd haar rijbewijs!!! [/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Roozjuh:[/FONT][FONT="] Helaas .ik heb het niet op tijd gelezen hahahaa.[/FONT] [FONT="]Hoe was het?[/FONT]
Ankje: Klinkt als een geslaagde verjaardag Ballorig is niet meer door gegaan, begon als een idioot te regenen dus dat zal ander keertje worden. leuk als je keertje mee gaat Ego: Hier rustig, weinig te melden. Ben afgelope 2dagen bezig geweest met aantal geboorte filmpjes te bewerken zodat het 1 mooi filmpje wordt. is me aardig gelukt voor een 1ste keer moet ik zeggen. heb de smaak te pakken want ben nu bezig met filmpje van Damian's 1ste verjaardag. moet alleen nog een mooi liedje vinden om erbij te plakken. iemand tips???
Jonna lag er gisteren om iets over 7en erin. Ze was bekaf. Ze had maar een half uurtje geslapen en toen huilde ze. Mijn broertje was even naar haar toe gegaan, maar dat mocht ook niet baten. We hebben haar even 15 min. laten huilen. Mijn broertje en mijn sz-je gingen naar huis en ik ben naar Jonna gegaan, die ook helemaal overstuur was. Heb heerlijk met haar in de schommelstoel gezeten en ze is na 30 min. in mijn armen in slaap gevallen. Kon echt merken dat het te veel indrukken waren om lekker in te slapen. Maar toen ze uiteindelijk sliep heeft ze ook doorgeslapen tot 6 uur. Daarna weer geslapen van 7 tot half 10. Vanmiddag gaan we naar een verjaardag van een vriend van ons. En vanavond zouden we naar mijn vader gaan om dat de vakantie te bespreken voor volgende week, wie wat meeneemt enzo. Vroeg al wel of dat misschien bij ons kon, want dan kan Jonna lekker gelijk in haar eigen bedje. Ik ben normaal niet snel om dat te vragen, maar er zijn te veel indrukken voor haar dit weekend. We moeten even kijken hoe het met mijn stiefmoeder gaat, want die heeft een longontsteking. Ach, het wordt weer een gezellig dagje! @ Roozjuh: Jammer dat het niet door ging. Wij gaan woensdag even. Jonna is dan echt jarig en dan gaan we waarschijnlijk even naar ballorig (einde de middag). Mijn moeder gaat dat waarschijnlijk ook mee. Wat leuk dat je zon film maakt!
Vanmiddag was het erg gezellig op de verjaardag. Jonna heeft zich ook ontzettend goed gedragen. Ze kwam bij iedereen even langs. Later werd ze wel erg warm (nu was het daar ook erg warm). Toen ze ook moe werd zijn we naar huis gegaan. Thuis kwam ze weer tot leven en ging lekker spelen. Nu begint ze weer warm te worden. Straks even tempen. Misschien ligt het ook aan het vingertje (heb ik volgens mij nog niet verteld). Jonna heeft een ontstoken middelvinger. Dacht dat het wel over ging, maar het wordt alleen maar dikker en roder. Ga morgen even de ha bellen. Straks om half 8 komt iedereen bij ons thuis om de vakantie te bespreken. Gezellig!!! Morgen weer werken. @ Twisted: We willen een keer lekker met zn allen naar Ballorig in Lelystad. Ga je ook mee?
voor gene die niet weet wat Ballorig is: www.ballorig.nl indoor speelparadijs voor kinderen van alle leeftijden
Ja, dat zou ik wel heel erg leuk vinden zeg!!!! Zou Charlie ook geweldig vinden denk ik! Zijn er al plannen voor wanneer? Liefs!
zullen we het ergens begin maart plannen. februarie zit voor mij al erg vol. en als we het dan doen weten we zeker dat de meeste kunnen. donderdag 3 maart Laurette donderdag 10 maart laurette donderdag 17 maart laurette donderdag 24 maart laurette donderdag 31 maart laurette quete het lijstje en zet je naam bij wanneer je kunt. dan kijken we over een week welke datum de meeste kunnen. gr laurette (nu snel weer aan het werk)
donderdag 3 maart Laurette donderdag 10 maart laurette donderdag 17 maart laurette donderdag 24 maart laurette donderdag 31 maart laurette 1 t/m 31 maart Wendy
[FONT="]Hallo allemaal!!![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Ik ben vandaag weer gaan werken. Kreeg gelukkig allemaal goede reacties van mijn collegas en baas. Ze vonden het niet erg dat ik mij ziek had gemeld, en ze vonden het fijn dat ik er weer was.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Jonna is vanochtend naar de HA geweest vanwege haar ontstoken vingertje. Ze heeft er verband omheen gekregen die wij om het half uur (behalve s nachts natuurlijk) met ijswater nat moeten maken om de ontsteking tegen te gaan. De wond was al wel aan het genezen, dus dat is positief.[/FONT] [FONT="]Het verband zit om haar 4 vingers heen en haar duim is dus los. Het ziet er echt heel zielig uit. Het lijkt net alsof ze haar handje heeft verbrand ofzo.[/FONT] [FONT="]Gelukkig vind ze het allemaal prima, en laat ze het ook zitten.[/FONT] [FONT="]Morgen nog even het verband erom laten, en woensdag (op haar verjaardag) mag het er af![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Jeroen is ook bij de bedrijfsarts geweest. Hij mag 6 weken thuis blijven.[/FONT] [FONT="]Ook heeft hij toestemming om op vakantie te gaan![/FONT] [FONT="]Hij heeft ook contact gehad met de neuroloog. Hij moet 16 feb. Naar de neurochirurg. Daar gaan ze Jeroen verder onderzoeken en kijken wat ze nu kunnen doen. Want de injectie heeft niet geholpen, en aangezien Jeroen er al 2 jaar mee loopt willen ze kijken wat ze nog meer kunnen doen.[/FONT] [FONT="]De kans dat Jeroen toch geopereerd moet worden is nu vrij groot.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Uitje Ballorig:[/FONT][FONT="] Ga vanaf Maart hoogst waarschijnlijk op de dinsdag, woensdag en vrijdag werken .dus het komt mij goed uit!!! Gezellie!!![/FONT] [FONT="] [/FONT] donderdag 3 maart Laurette, Wendy, Anke donderdag 10 maart Laurette, Wendy, Anke donderdag 17 maart Laurette, Wendy, Anke donderdag 24 maart Laurette, Wendy, Anke donderdag 31 maart Laurette, Wendy, Anke[FONT="][/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Missym:[/FONT][FONT="] Jammer!! Ik kan vrijdag niet helaas.[/FONT]