hey meiden, sorry ik ben een paar dagen niet geweest. Lotte heeft een longontsteking gehad. ( geloof dat jullie dat wel wisten) en afgelopen week was ze weer ziek. maandag heb ik haar weer op gehaald met 40,2 graden koorts en griep verschijnselen. dus ik was weer een drukke week bezig met zorgen. @missym: ik heb via hyves steeds gereageerd maar als jou kleine weer wat beter is wil ik graag een bakkie komen doen. @nieuwe meiden: welkom nog al is het wat laat. @ankje: ik zag je filmpje op youtube wat goed dat jonna als steeds meer gaat lopen ze is vlot zeg! @natuurpark is heel leuk om in te wandelen hier. maar dat heb ik al heel lang niet meer gedaan. @gyino: hoe is het met jou? en met Logan natuurlijk?? @ballorig: lijkt me leuk. maar ik werk op de bso dus donderdagen gaat me niet lukken alleen de woensdag en het weekend en ik moet twee maanden van te voren vrij vragen maar goed als de datum ver weg ligt kan ik het altijd nog proberen @hier: lotte kruipt eindelijk vooruit en ze trekt zich op aan de box en aan de tafel tot staan dus het gaat ineens hard. @roozjuh: hoe is het bij jullie?
Goedemorgen. Ballorig, waarom doen we het niet in het weekend dan als iedereen kan? Vind het een beetje vervelend dat er al is besloten dat het een donderdag word, zonder dat er even gekeken is of iedereen dan wel kan.... @Pamsie, hij zit nog aan de medicijnen, maar het gaat een stuk beter. Dit weekend zit ik wel al helemaal vol, maar volgend weekend zou evt. kunnen.
Pamsie: Beterschap met Lotte! Erg he als ze flinke koorts hebben, hier dan altijd zo'n slap poppetje op de bank met al zn knuffels. Ballorig: De dag staat nog niet vast. Even in het lijstje doorgeven welke dagen je beschikbaar bent en dan zoeken we de beste datum uit. En als velen niet kunnen gaan we toch op 2 verschillende dagen Weekend vind ik ook prima idee, is het dan niet alleen heel erg druk dan? Ik vind alle dagen goed Hier gaat verder alles toppie. Alleen vannacht weer mega slecht geslapen(last van mn rug) Maar de kleine man heeft wel weer heerlijk geslapen zoals altijd. Verder niks te melden vanuit hier.
Zondagochtend is het altijd heel rustig en zaterdag de hele dag (ja ik ga nogal geregeld). Ik kan het lijstje niet invullen, want er is gekozen voor alleen donderdagen, dan kan ik sowieso niet Sportwinkel: Ik ben op zoek naar een sportwinkel in Lelystad, waar ze kinderschoentjes verkopen. Voorheen ging ik naar de Coach (naast Lucardi) in de kroonpassage, maar die is weg . Nu weet ik het dus niet meer.... Iemand een idee?
Actie Sport? kzal even voor je denken verder Zaterdag rustig? had juist heel druk verwacht. we zouden gister trouwens nog ff naar ballorig gaan maar manlief had geen zin meer eind van de middag GRR!
Nee zaterdag is heel rustig, sowieso is het tot 13:00uur altijd vrij rustig. Ik ga vaak om 10uur en dan tot 13uur spelen, dan kunnen ze of daar of thuis wat eten en dan naar bed
@ missy: jammer dat je niet op een donderdag kunt. mmm vrijdags werk ik of we moeten een keer in een vakantie gaan. @ ankje: hoe komt het dat ze een ontstoken vingertje heeft. gelukkig is het al aan het genezen. * fijn dat jeroen toch nog 6 weken thuis kan blijven. hopelijk kunnen snel wat vinden dat hem helpt. @ pamsie: balen dat Lotte weer ziek was. kan me voorstellen dat je dan zorgen maakt. ben ook snel ongerust als Logan ziek is. en longontsteking is niet niks voor zijn kleintje. omdat ze niet goed kunnen door hoesten blijft het lang hangen. hopelijk is ze er nu helemaal vanaf. * met ons gaat het goed. dankje, tuurlijk met ups en downs maar tja hoort er een beetje bij met een kleintje toch? ** hihi eindelijk vooruit. kende ze alleen de achteruit nog maar vinden? op trekken dat wordt de glazen in veiligheid brengen. Ballorig: Ach die donderdag was gewoon maar een idee. dacht dat iets was gezegt over meerdere mensen die op een donderdag konden. gelukkige is vergissing menselijk. in het weekend is het bij Ballorig wel vaak erg druk. tenminsten hier in almere. En aangezien mijn man een drukke week heeft vinden we het vaak wel erg gezellig om in het weekend iets met zijn 3tjes te doen. maar tuurlijk moet het wel kunnen. pamsie je kan toch het lijstje kopieren en de dagen er bij zetten die je wel kan. als ik de helemaal maand moets schrijven leek me erg stomzinnig. en het is makkelijk om alleen de dagen te zetten die je kan. hier: ooh ik had een smeld moment vandaag bij het thuis komen. Logan stond voor de tuin deur te wachten samen met roy. toen ik binnen stapte zei roy "mama is..?" en logan zei "mooi". echt heel erg lief. hij heeft het nog een paar keer zelf gezegt "mama mooi". bij het eten was het weer even een drama. Logan wilde niet in zijn stoel om te eten. en zetten een ongelovelijke keel op. dan niet in je stoel maar ook geen eten. Roy en ik zijn toen eerst zelf gaan eten. Logan heeft al brullend onder de tafel en stoelen door gekropen. halve wegen het eten kwam hij bij me staan. "zijn we weer vriendjes?" "ja". "ga je in je stoel zitten om te eten?" "ja". maar nee hoor bij zijn stoel weer een drama. dus weer op de grond en wij veder eten. toen wij klaar waren kwam hij weer bij me. heb hem getroost en daarna ging hij gewoon eten. maar oef wat is dat toch zwaar. zeker om een strak gezicht te houden en niet toe te geven.
pamsie oe longontsteking bij zo een kleintje is niet mis , hopenlijk knapt ze snel op . sterkte ermee ! Roozjuh balen van je rug en daardoor de slechte slaap , heb je iets aan je rug ? missym sorry ik kan je niet helpen aan een leuke winkel voor sportschoenen in lelystad ik kom er niet zo vaak , en al helemaal niet in de stad hoop dat je een leuk alternatief vind gyino jeetje dat is wel balen dat die zo moeilijk is bij het eten , gaat het hem dan puur om de stoel ? ja gezicht dan in de plooi houden is moeilijk denk ik haha Wij moesten een tijdje geleden op mijn nichtje lotte passen , en die bleef op een gegeven moment jengelen toen ik aardappels aan het schillen was , ze moest en zou opgepakt worden , kijk boos worden op mijn nichtje is moeilijk maar heb wel nee gezegd en haar even genegeerd , ze wou niet bij martijn zitten omdat ik de hele dag met haar alleen was geweest haha hoezo eenkennig ...
laurette: vreselijk he als ze zo drama doen om eigenlijk helemaal niks. kan je zelf ook niet even rustig eten. mooi dat ie alsnog erna wat gegeten heeft joyce: ja heb al 10jaar rug problemen, sinds half jaartje weten ze pas wat er mis is (scheve wervels) maar kunnen er niet veel aan doen, blijft maar terug komen helaas. ego: Hier rustige dag gehad, gelukkig geen Drama Queen hier in huis. Hij heeft vanmiddag 2.5uur geslapen en daarna ging hij lief spelen. en de hond pesten maar dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn. kan m ook om de 10min uit de mand van de hond vissen. hij blijft erin klimmen. nog even over mn twijfel aan een eventueel 2de kindje. Ik ben nu beetje aant idee gewend dat er misschien wel een 2de kindje bij komt in de toekomst Eigenlijk best een leuk vooruitzicht als ik er over na denk.
[FONT="]Hallootjes!![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Pfff wat een nacht hebben we gehad zeg.[/FONT] [FONT="]Jonna werd om half 11 wakker en bleef huilen en gillen, maakte niet uit wat we deden. We zijn tot half 3 met haar bezig geweest, en uit eindelijk sliep ze.[/FONT] [FONT="]Ik moest vandaag weer werken, dus dat was een kort nachtje.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Om 6 uur heb ik een skiles gehad van mijn vader omdat we volgende week 1 dagje gaan skieën.[/FONT] [FONT="]Het was heel erg leuk, maar omdat ik al zo moe was hakte het er wel in.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Jonna was ook de hele dag niet te genieten en wilde overdag weinig tot niet slapen.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Hopelijk wordt het morgen een betere dag. [/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Met Jonna haar vingertje gaat het al een stuk beter. Ze heeft vandaag zelf het verband eraf gepulkt.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Uitje Ballorig:[/FONT][FONT="] Ik merk het wel wat jullie gaan doen. Ik kan op de donderdag en kan ook op de zaterdag en zondag.[/FONT] [FONT="]Hoor wel welke datum jullie doen, dan kijk ik wel of ik kan (kan meestal wel).[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Pamsie:[/FONT][FONT="] Arme Lotte!! Je hebt je handen er dan vol aan he.[/FONT] [FONT="]Hoe is het nou met haar?[/FONT]
[FONT="]Jonna heeft heerlijk geslapen vannacht, maar het was wel raar opstaan. Jonna is namelijk om 7 voor 7 geboren s ochtends en om die tijd gingen wij naar beneden.[/FONT] [FONT="]Grappig als je zo terug denkt, want ging het afgelopen jaar toch snel![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Ik heb een leuke ballentent via marktplaats gekocht met 100 ballen. Heb de ballen vandaag schoongemaakt en Jonna kreeg dus nog een klein cadeautje.[/FONT] [FONT="]Ze is er heel erg blij mee. Ze ging gelijk de tent in en gooide de ballen uit de tent hahahaha ..en mama ze maar terug gooien .wat een leuk spelletje hihi.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Mijn moeder komt rond een uurtje of 2 en dan als Jonna wakker is (die slaapt nu) gaan we lekker naar Ballorig.[/FONT]
hey meiden. vraagje voor de lelystedelingen: welke peuterspeelzaal gaan jullie kindjes naartoe of heb je voor je kindje voor straks op t oog? Volgens mij mag je ze met 1.5jaar inschrijven. Ik wil Damian op mijn oude school hebben (De Driemaster) maar ik weet niet of deze ook een peuterspeelzaal heeft. kan ik nergens vinden en kan t me ook niet herinneren van vroeger.
Bij SKL-lelystad op de site kun je kijken waar er vestigingen zijn. Ik heb ze bij lelystad haven, en daar is inderdaad een wachtlijst.
zeker rustig. hier is de kleine man verkouden. ik zelf keelontsteking. morgen heeft manlief 2weken vakantie dus lekkere timing om ziek te worden :s vanavond gaat de kleine naar opa en oma zodat wij de trap eindelijk kunnen schuren en verven (4maanden geleden verhuisd dus werd wel eens tijd)
[FONT="]We zijn weer terug in NL![/FONT] [FONT="]We waren gisteren om half 10 s ochtends weg gereden, en we waren om half 12 thuis.[/FONT] [FONT="]We stonden nog 2x in de file in Frankrijk ook! Bah. Maar Jonna heeft zich ontzettend goed gedragen. Ze heeft ook het merendeel geslapen.[/FONT] [FONT="]Ze had ook spuitluiers (misschien de hoogte?). gelukkig had ik schone kleren bij me.[/FONT] [FONT="]Vandaag hebben we alles opgeruimd en de eerste was staat weer de draaien.[/FONT] [FONT="]Straks gaan we naar mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder was de 28e jarig (55 jaar).[/FONT] Jonna loopt volledig los! Ook kruipt ze eigenlijk niet meer. Onze vakantie kon niet meer stuk!