leuke foto ankje. ik schaam me dood meiden, ik ben al twee weken niet meer geweest. Lotte is steeds op en af ziek geweest en ik heb er gewoon me handen vol aan gehad. ik zie dat de andere meiden ook niet veel meer geweest zijn. hoe is het met iedereen. gaan we nog een keer gezellig met z'n alle naar ballorig?? @missym: gaan we nog even een speeldate afspreken zal het ook ff op je hyves vragen voor als je het hier niet leest. ik weet niet meer wie het vroeg maar voor zover ik weet heeft de driemaster geen peuterspeelzaal. @hier: Lotte is weer helemaal beter, ze kan nu zelf staan in de box. en aan tafel. ze tijgert super snel, soort van kruipt en loopt aan de hand ( twee handen) mee. ze gaat echt hard in eens.
Hoi, Hier gaat het goed!! De jongens doen het erg goed, ben helemaal blij. Niet zoveel te melden eigenlijk. Pamsie lijkt mij leuk, welke dagen werk jij? Ik zal wel ff op hyves kijken haha. Vandaag weer aan het werk, vind het echt SUPER koud, bleegh! Heb wel allemaal nieuwe kleding gescoord en een Pip studio tas waar ik helemaal gelukkig mee ben!
pamsie: ik vroeg het over de driemaster dan moet ik andere peuterspeelzaal gaan zoeken gelukkig nog wel even de tijd ervoor. Ballorig: Kom maar op meiden ik heb er zin in! Zoiezo met manlief en zoon naar ballorig komende tijd (man heeft 2weken vakantie) maar meiden onder elkaar heb ik ook wel zin in
Hallootjes! Heb weer een werkdag erop zitten. Wat was het druk zeg. Pfff. Toen we Jonna hebben gehaald bij mijn vader kregen we een tekening in onze handen. Jonna heeft getekend (dan wel op haar manier natuurlijk). Zo leuk! Morgen wel even de HA bellen voor Jonna. Jonna heeft nog steeds last van haar vingertje (lijkt wel of haar nageltje los laat), en ook heeft ze weer uitslag op haar billen. We hebben nu ook de sudo crème weg gegooid, want we denken dat de virus daar nog in zit. @ Pamsie: Gelukkig is Lotte weer helemaal de oude. Wat kun je je handen vol eraan hebben he? @ Roozjuh: Ik zat vroeger ook op de driemaster (als jullie het over de driemaster hebben in Almere-stad). Zij hadden toen (en dacht nog steeds niet) geen peuterspeelzaal. @Ballorig: Ik ben ook van de party hoor! En ik denk dat Gyino ook wel mee wilt.
Ankje: nee driemaster in lelystad maar ook deze heeft dus geen psz helaas. moet dus nu andere gaan zoeken meiden ik zit met een dilemma... zoals sommige misschien weten wilde ik eigenlijk nooit een 2de kindje erbij en mn man wel. laatste 2maanden zat ik heel erg te twijfelen en gok dat ik nu toch wel om ben en graag een 2de kindje erbij wil hebben maar nu... ik durf de stap niet te zetten. financieel hebben we t soms best moeilijk en weet dus niet hoe dit gaat uitpakken met een 2de kindje erbij kwa kosten en uitgaven... manlief is er nog best nuchter over en denkt nog steeds dat ik terug ga krabbelen dat ik geen 2de kindje erbij wil hebben.
@Roozjuh, qua kosten scheelt het niet veel, ja in het begin zal je voeding nodig hebben etc. Maar het is wel veel drukker hoor, ik heb mij daar behoorlijk op verkeken. Je bent echt veel beperkter..maar goed bij ons zit er maar 18 maanden tussen.
beperkt ben ik nu al best wel moet ik zeggen. kan vanwege mn rug en heupen niet heel ver lopen enzo. nu hebben manlief en ik gisteravond een goed gesprek gehad over een eventueel 2de kindje. en ja, die gaat er dus komen als het ons gegunt is we moeten beide nog even wennen aan het idee dat Damian straks niet de enige meer zal zijn en dat we financieel er krapper bij gaan zitten. dus over paar maandjes gaan we denk ik de grote stap zetten. ben niet aan de pil sinds vorige zwangerschap dus daar hoef ik geen rekening meer mee te houden. ben best nerveus terwijl het nog lang niet zover is hehe
Roosjuh, spannende plannen hoor, hopen dat het gaat lukken zodra je er aan toe bent, ik lees al wel een tijdje mee, (lastige van dit forum is dat ik het zo lastig weer kan terug vinden) en dacht ik kom ook kletsen, kom dagelijks wel op het forum maar heb niet dagelijks wat te vertellen, we lopen op en af met sven naar het ziekenhuis, gisteren is er bloed geprikt bij hem, hij wordt getest op allergieen, en we gaan nu 3 maanden onderhoufpufjes tegen astma geven om te kijken of het beter gaat, om te ontdekeken of het echt astma is, of gewoon domme pech en continu last van virsjes. we zullen zien. hir willen weook heel graag een 2de, bij ons gaat het alleen niet zo simpel. we heben nog maar 3 pogingen (rietjes) en een hoop geklep naar het ziekenhuis, een uur rijden enkele rijs. dus we wachten nog even.
[FONT="]Ben vandaag lekker een dagje vrij. [/FONT][FONT="] Jonna heeft geslapen tot half 7. We hebben haar weer om 8 uur in bed gelegd, want ze bleek nog erg moe te zijn. Ze heeft toen tot half 11 geslapen! We moesten om 11 uur bij de HA zijn, dus dat was even rennen (ook wij lagen nog even lekker te slapen). We zijn naar de HA geweest voor Jonna. Ze heeft nog steeds een ontstoken vingertje en ik wilde er graag even dat er naar gekeken werd. Ook heeft ze weer behoorlijke uitslag op haar billetjes. Met pukkels en blaasjes. (wat ze ook al eerder had gehad). We hebben weer dezelfde zalf mee gekregen voor de billetjes (hielp toen ook goed). Is dus gewoon weer luier uitslag, maar dan met een schimmel. Voor haar vingertje moeten we 2x per dag in een sodawater doen. En als het met een week niet minder is, dan weer terug komen.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Roozjuh:[/FONT][FONT="] Ik heb wel een wens voor een 2e, maar nu nog niet hoor.[/FONT] [FONT="]Ook wij zitten financieel erg klote. Wel ben ik van mening dat je je leven automatisch aanpast aan je kinderen. Dus voor mij is financieel geen reden om geen 2e te nemen.[/FONT] [FONT="]Wat zegt je man hiervan?[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Dobbel:[/FONT][FONT="] Arme Sven. Hopelijk komen jullie er snel achter wat er aan de hand is, zodat het ook snel over kan gaan.[/FONT] [FONT="]Sterkte![/FONT] [FONT="][/FONT] [FONT="]Zag dat Gyino nog niet is komen kletsen, maar kan niet mijn mond houden. [/FONT] Gyino is geslaagd voor haar rijbewijs!!!
Ankje: Manlief wilt graag een 2de kindje. Hij wilt het komende maanden even aankijken hoe we het gaan redden met ons geld. Hij wilt nog even half jaartje wachten en dan beslissen wat we gaan doen. Maar zijn gevoel zegt nu al dat een 2de kindje welkom is. Punt is dat we beide de stap niet durven te zetten. Bang voor het onbekende. Ik weet niet of ik het met mn rug aankan en hij twijfelt of we het financieel gaan redden
@ Dobbel: naar voor sven. Hier ook een kindje dat steeds de pech met virusen en zo heeft. wij hebben de afgelopen maand ook een puf gehad wat heel goed hielp. nu gene puf en even afkloppen gaat het nog steeds goed. @ ankje: he dat was mijn nieuws nou zoals Ankje dus al zei. IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN RIJBEWIJS. en mag nu ook de weg onveilig gaan maken. wel een gedoe tegen woordig met je rijbewijs aanvragen. begreep van roy dta hij met een bewijs van het cbr gelijk naar het gemeente huis kon. nu duurd het een dag voor dat het gegeven is digitaal. dus kan pas morgen er heen. dan duurt het nog eens 5 werkdag voor ik hem kan ophalen. dus volgende week donderdag heb ik hem pas. baal wel ontzettend. want had hem aankomende vrijdag al nodig gehad. maar ja dit weekje kan er ook nog even bij.
ja waarschijnlijk krijg ik dat morgen als ik bij het stadhuis geweest ben. jammer genoeg moet ik morgen eerst naar het cb met Logan. dus zal wel druk zijn als ik daar aankom. we zullen zien.
hey meiden, ja hier echt de handen vol met als je een ziek kind hebt. ( weer koorts, weer een tandje vandaag eindelijk wat beter maar al vanaf maandag was ze weer thuis. @Gyino: gefeliciteerd!! super meid. @roozjuh: ik snap je dilemma voor een tweede maar ik vind dat geld geen rol mag spelen in die keuze. teminste ik zou het geen rol laten spelen. ik heb altijd gezegd dat ik 3 kinderen wil en als het ons gegund is wil ik daar ook zeker voor gaan. ik hoop dat het voor jou ook kom als je eraan toe bent. of dat jullie er in elk geval samen uit komen. @dobbel: sneu voor sven, ik hoop dat ze snel ontdekken wat het is. zodat hij wat meer weerstand kan opbouwen. @ankje: sneu dat jonna nog steeds last heeft van haar vinger. hopelijk gaat het snel over. @missym: we hebben op hyves al contact dus dat is wel makkelijk @hier: zo als gezegd gaat het nu wat beter met lotte, ik heb het super druk met werk. maar ik hoop even regelmatig te komen kletsen. trusten weer
[FONT="]@ Roozjuh:[/FONT][FONT="] Kan me voorstellen dat je het lastig vind om die beslissing te nemen. Jeroen en ik lopen er ook tegen aan. [/FONT] [FONT="]Maar ik zelf ben wel van mening dat je alles kan, als je maar wilt en er 100% voor gaat.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Gyino:[/FONT][FONT="] Sorry, kon het niet laten.[/FONT] [FONT="]Mag jij die van mij doen oke? [/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Jeroen kon ook dezelfde dag zijn rijbewijs halen. Raar dat het tegenwoordig zo gaat.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Pamsie:[/FONT][FONT="] Knuffel voor jou![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Heb verder niet echt veel bijzonders te melden. Jonna gaat fantastisch! Ze loopt goed en gaat steeds meer brabbelen.[/FONT] [FONT="]Ook begint ze te klimmen. Wel erg stoer hoor![/FONT][FONT="][/FONT]
Hoe is het hier meiden? Bij ons toppie. Manlief heeft nog steeds heerlijk vakantie en kan ook ik dus even flink uitslapen om de dag. Zoals je aan tijdstip ziet is dat dus niet vandaag Met Damian gaat het super. Vannacht hebben we m alleen moeten wakker maken omdat ie een poepluier had. Hij zat ons heel slaperig op de commode aan te kijken zovan 'hey wat doen jullie hier' Meteen weer in bedje gedaan en hij sliep weer heel lief verder. Heerlijk knulletje! Ik geniet nu echt volop van hem, hoe hij schattig een broodje kan eten en af en toe een 'verliefde'blik naar mama werpt. Dan smelt je gewoon. Maar dat is niks nieuws voor jullie moeders, dat heeft elke mama wel gok ik zo