[FONT="]De verjaardag was erg gezellig. Jonna heeft zich ook prima vermaakt met haar oudere nicht (6 jaar). Zo lief om dat te zien![/FONT] [FONT="]Jonna had vandaag ook voor het eerst haar schoenen lang aan. Ze ging op een gegeven moment er super goed op lopen! Moeders dus helemaal blij.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Om 7 uur hebben we Jonna op bed gelegd na een lekker flesje. Na een half uurtje hoorden wij haar babbelen en gillen in bed. Op een gegeven moment werd het echt huilen.[/FONT] [FONT="]Ze was weer klaar wakker, en dus haar maar mee naar beneden genomen.[/FONT] [FONT="]Jonna heeft toch een tijd met papa gespeeld. Het spelletje .speen over geven met de mond of hand.[/FONT] [FONT="]Geweldig vond ze het![/FONT] [FONT="]Hier een filmpje: YouTube - 12-02-2011 - Een spelletje... het speentje aan elkaar overgeven.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Gelukkig kon ik haar daarna weer lekker in bed leggen en ze ging lekker slapen.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Gyino:[/FONT][FONT="] Gaan jullie dan toch verbouwen? Dacht dat jullie gingen kijken naar een ander huis?[/FONT] [FONT="]We zijn vandaag niet naar Enschede gereden, maar naar Ton en Irene. [/FONT] [FONT="]Ton is maandag jarig, maar heeft avonddienst.[/FONT] [FONT="]Morgen gaan we een dagje naar Enschede.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Ben deze maand nog op de woensdag en vrijdag vrij. Maar vanaf volgende maand ben ik op de maandag en donderdag vrij.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Had het wel super leuk gevonden om naar Ikea te gaan. Wie weet een ander keertje.[/FONT] [FONT="]Hoe ging het trouwens naar Ikea rijden? En hoe vond Roy het om ernaast te zitten?[/FONT]
[FONT="]Hallo allemaal![/FONT] [FONT="]We zijn weer terug van een familiedagje. Wat een geweldig mooi jongetje heeft mijn nicht op de wereld gezet zeg! En wat was Jonna ineens groot!!! Echt grappig om dat te zien.[/FONT] [FONT="]Ook zijn we even langs mijn opa geweest (wordt volgende maand 80 jaar). Hij vond het geweldig om ons te zien. Maar Jonna was al behoorlijk moe, dus zijn we niet lang gebleven.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Morgen is het Valentijnsdag. Wij doen er normaal niks aan, maar dit keer ga ik Jeroen een beetje in de maling nemen.[/FONT] [FONT="]Ik heb een anonieme kaart gestuurd via hallmark gnagnagna. Ben benieuwd hoe hij daar op reageert.[/FONT] [FONT="]Ook heb ik een kaart gestuurd naar mijn sv. Hij is morgen officieel jarig. Ik heb de kaart uit Jonnas naam gestuurd.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Straks ga ik lekker kaas-fonduen en Jeroen gaat snacken.[/FONT] [FONT="]Nu mag het nog, want vanaf maandag gaan we wat aan ons eetpatroon doen. We gaan op de calorieën denken. Jeroen had het opgezocht mannen mogen gemiddeld 2500 cal. Per dag en vrouwen 2000 cal. Nou ik zit daar nu dus vet boven![/FONT] [FONT="]Ook mijn broertje en sz doen mee, zo kunnen we elkaar ondersteunen.[/FONT]
@ ankje: naar ikea gaan ging prima. ben met zusje en mama geweest. (lees stukje) * groot zijn ze dan he als je ze naast een net geboren kindje ziet. ik kon me ook niet voorstellen dat Logan echt zo klein was geweest. heel erg raar. maar niet alleen in lengte en gewicht vond ik hem groot. maar dan zie je ook hoeveel ze al geleerd hebben en hoe groot ze daar al in zijn. bezefte me toen pas hoe snel alles echt is gegaan. ** sterkte met het letten op je eetpatroon. gaat jullie vast lukken. hier: Logan heeft weer een nachtje doorgeslapen. dus denk dat het gewoon was omdat hij zijn speentje kwijt was. vandaag was hij om 6 uur wakker maar heeft heerlijk tot 6.30 in zijn betje gespeeld. daarna was hij het zat "mama uit" kwam het toen uit zijn kamertje. om 11 uur had ik mijn moeder en zusje opgehaald met de auto en zijn we naar ikea gegaan. ik vond mezelf zo stoer dat ik daar naar toe ben gegaan. had me zusje ook al ruim 6 weken niet gezien dus dat was ook wel weer even lekker. het rijden gaat best goed. alleen het wegrijden vanuit stilstaan is nog even lastig. moet nog even vriendinnetjes worden met deze auto maar dat komt wel. mijn les auto was splitter nieuw en diesel. onze auto is al 12 jaar en rijd op bezinne. dus is echt heel anders. even wennen maar dat komt wel goed. Logan heeft het woordtje nee ondekt. maar ook de gevolgen daarvan. om 18.30 zei ik we gaan naar boven in bad. meestal rent hij dan naar de trap. nu was het "nee". uuh dan sta je even raar te kijken. dus nog een keer "Logan ga je mee in bad" "nee". en hij ging door met spelen. oke dan niet hoeft ook niet persee hij was gisteren nog geweest. dus dan straks met een washandje prima. gaan we om 19.00 naar boven om naar bed te gaan. eerst veel drama wat nee hij wilde niet. uiteindelijk boven loopt hij naar de badkamer. "bad?" vraagt hij. nu was het mijn beurt om nee te zeggen. boos dat hij was. tja dat zijn de gevolgen van als je nee zegt dan krijg je ook nee. nou het weekend zit er weer op. nog 1 weekje en dan lekker vakantie.
Wat is het hier stil dames. allemaal aan het genieten van het mooie weer? hier: ooh wat een geweldig weertje was het vandaag. ben lekker met Logan lopend naar de stad gegaan. tenminsten Logan liep en ik deed een stapje en stond daarna weer 5 minuten stil. normaal doen we zo'n 15 minuten om dat stukje te lopen heb er nu 45 minuten over gedaan. heerlijk genietend van me mannetje die van alles ondekte. een stoep tegen die los zit, daar moet je minstens 50 keer overheen. want tja je moet wel zeker weten dat hij los zit. verder lekker een rustig dagje gehad.
Gyino: haha leuk he dat ontdekken! Ik kan er zo van genieten. hihi die stoeptegel. Ego: niks te melden, rustige zonnige dag.
hey meiden wat is het rustig hier. ik heb aankomende week een weekje vakantie. ben er ook hard aan toe. vrijdag kreeg ik ontzettende keelpijn en heb nu een hoofd vol snot. hoe gaat het met jullie?
Gyino: lekker een weekje vakantie! Nog plannen? Vanuit hier weinig te melden. Die 3 plekjes op damian zn gezichtje zijn toch waterpokken. Gelukkig zet het niet door en heeft ie er geen last van
[FONT="]We zijn net terug van vrienden[/FONT][FONT="]. Het was erg gezellig.[/FONT] [FONT="]Ook Jonna was super! Ze was eerst weer een beetje verlegen en bleef staan, maar later ging ze alles ontdekken en stoeien met Robin en Silvia.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Morgen om 12:20 moet Jeroen naar de neuroloog. Ik kan helaas niet mee, omdat ik moet werken.[/FONT] [FONT="]Jonna gaat morgen een dagje naar mijn broertje en schoonzusje. Gyino: Lekker vakantie!!! Ga je nog iets leuks doen? Roozjuh: Oei waterpokken. gelukkig heeft ie er weinig last van. [/FONT]
maandag en dinsdag heb ik de uitdaging himalaya gebergte wasgoed weg werken. woensdag lekker in de eemhof zwemmen samen met mijn ouders. donderdag niksen en vrijdag naar de handwerkbeurs. en ergens tussen door een nieuwe telefoon halen en rusten. goed vol gepland. ben nu bezig met de foto's van Logan uit te zoeken. was met zijn eerste jaar begonnen om foto's uit te laten printen en een "echt" album te maken. maar ben nooit ver gekomen. dus nu alles aan het uitzoeken qua datum'. heb net nog 125 foto's besteld dat is van kerst 2009 tot 3 juli 2010. dus kan wel even voort. maar voor dit jaar maak ik een digitalen. want dat opplakken is ook geen doen. hoewel het wel heel leuk is. je kan er mooie en leuke collages mee maken. maar goed ik ga me bedje opzoeken. fijne avond dames
[FONT="]Jonna moest ik vanochtend om iets over 7en wakker maken, want ik moest werken en vanwege Jeroens hernia gaat Jonna op mijn werkdagen naar de oppas (opas, omas, tante, oom).[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Jeroen moest einde de ochtend naar de neuroloog. Vind het best balen dat ik niet mee was .want Jeroen is weer doorverwezen naar een andere afdeling .zal het verhaal uitleggen.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Jeroen was vorige week naar de neurochirurg en die vertelde Jeroen dus dat ze hem niet wilde opereren, omdat de complicaties erger konden zijn dan de hernia (volgens de MRI dan).[/FONT] [FONT="]De uitstulping (de hernia dus) is zodanig klein dat hij er eigenlijk weinig tot geen last van zou moeten hebben. Dus heeft ze Jeroen weer terug gestuurd naar de neuroloog (waar hij dus vandaag was) en hij zou weer zon prik krijgen, in de hoop dat ie nu wel werkt. Ook zou hij weer een mri krijgen omdat die uitstulping misschien groter is geworden (omdat Jeroen alleen maar meer pijn krijgt).[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Komt Jeroen vandaag bij de neuroloog .verteld hij hem dat hij geen prik wil geven en ook geen mri-scan wilde doen. Hij wil Jeroen doorsturen naar de pijn-poli. Pffff[/FONT] [FONT="]Jeroen werd dus al een beetje boos, omdat hij het gevoel krijgt dat hij telkens wordt afgescheept omdat ze niet weten wat ze ermee aan moeten.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Wel gaat Jeroen woensdag naar de OSA (stichting waar fydios zijn) in de hoop dat ze hem daar kunnen helpen.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Wij zijn het echt zo zat! Jeroen heeft giga veel pijn .hij is PAS 30! Er moeten toch bellen gaan rinkelen![/FONT] [FONT="]Buiten dat alles .zijn hernia speelt ook een grote rol in onze relatie. Hij is namelijk erg kribbig, hij heeft een erg kort lontje, en ziet alles erg snel als negatief.[/FONT] [FONT="]Hij heeft het zelf ook door, maar weet zich er geen raad mee. Ook ik probeer veel te slikken, maar ik ben ook maar een mens. Soms is het vreselijk moeilijk.[/FONT] [FONT="]Maar gelukkig praten we er veel over, en gaat het super tussen ons.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Oeps ..even weer terug naar de pijn-poli.[/FONT] [FONT="]Hij is daar dus naar toe verwezen .nu kan hij daar pas in April terrecht!!! Belachelijk!!! Jeroen wacht telkens erg lang, en heeft dus al die tijd erg veel pijn en slikt veel ibuprfen (of hoe je dat ook schrijft).[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Ik ga woensdag even bellen, en even rond vragen. Vind het niet normaal dat Jeroen zo wordt afgescheept en weer telkens onderaan de wachtlijst wordt gezet.[/FONT] [FONT="]Hij heeft al 2,5 jaar pijn en slikt dus ook veel pijnstillers.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Wel hebben we afgesproken, dat als er in Juni nog geen verschil is en niks geholpen heeft. Dat we proberen te regelen om Jeroen naar het AMC te krijgen. [/FONT] [FONT="]Had al geen vertrouwen in het Flevoziekenhuis ..maar nu al helemaal niet![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Gyino:[/FONT][FONT="] Ben benieuwd naar het resultaat![/FONT]
Ankje: wat een gedoe zeg! weet precies hoe jullie je voelen. kort lontje, snel afreageren en boos zijn en vaak niet weten waarom en hoe. ik weet maar al te goed hoe dat leventje is Hier dus precies zo. dat met medicijnen ken ik ook maar al te goed. ik zit dus aan de tramadol en naproxen. elke avond met een hete kruik tegen mn rug anders gaan mn spieren verrot en trekt het door naar mn borstkas met als gevolg dat ik geen adem krijg. flevoziekenhuis zou ik dus inderdaad niet vertrouwen. ook ik werd naar pijnpoli gestuurd en die konden niks voor me doen. nu ga ik naar Spine & Joint Center in Rotterdam. 28ste heb ik daar onderzoeken. lees veel goeie dingen erover dus ben benieuwd. Ik zou niet te lang afwachten met zoeken naar andere artsen en onderzoeken. ik loop hier al 10jaar mee en ben het zo zat dat het maar niet opschiet met oplossingen. weet dus heel goed hoe jeroen zich voelt. altijd maar pijn en niemand die je kan helpen. flink door zeuren en pushen bij de artsen. liever te veel meningen,onderzoeken,artsen dan dat hij nog een hele tijd met die pijn moet rond lopen. absoluut geen pretje. ik huil mezelf regelmatig in slaap. jeroen is pas 30, dan hoor je niet elke dag met pijn te lopen, ik ben zelf ook pas 24 en zit aan zware medicijnen en niemand die me helpt ego: vandaa naar gyn geweest. moet van medicijnen wisselen wil ik zwanger kunnen worden. medicijnen die ik dus nu gebruik voor de pijn in mn rug mag niet. schadelijk voor de baby. dussss nu gaan uitzoeken welke medicijnen wel mogen en hopen dat die ook tegen de pijn helpen. dit gaat dus nog wel even duren voor we de juiste medicijnen hebben gevonden pfff wat een gedoe. heb meteen gevraagd of ik een geplande ks kan krijgen bij volgende bevalling. gyn vond het niet nodig maar alles is mogelijk was zijn antwoord. liefst via de 'normale' weg tenzij het niet anders kan. ook niet antwoord waarop ik zat te wachten want ik wil graag een geplande ks. dan weet ik wat me te wachten staat. reden waarom ik toen ks had was omdat de baby niet ver genoeg was ingedaald en ze niet langer meer konden wachten omdat hartslag niet meer omhoog ging na een wee. die bleef op 80 hangen. met spoed dus naar OK omdat zoonlief het niet meer vol hield. ik overigens ook niet maar dat boeide die gyn toen niet.
@ ankje: hey meid, balend at jeroen zo is afgescheept. zoals roozjuh al zegt wacht niet te lang met naar andere gaan. en inderdaad bellen of hij al eerder kan komen. je kan het beter erger maken zodat je eerder gehopen kan worden. een leugen om eigenbest wel mag best hoor. als jonna een dagje bij ons moet komen zodat jullie en samen hebben kan altijd he. of als we even moeten helpen met boodschappen of wat dan ook laat het weten. ik kom er wel aan gescheurd in mijn paarse autootje. * aan me plak boek ben ik nog niet echt verder gegaan. heb nu bijna alle foto's uitgezocht. maar moest eerst van mezelf de was doen. was echt te erg voor woorden. dus doe dat nu maar braaf. @ roozjuh: zie me reactie op ander forum hier: gisteren hebben roy en ik een nieuwe telefoon gehaald. allebei een htc. mijn abonnement begint pas in april maar de aanbieding was nu goedkoop. wel een ontzettend leuk spellendingetje is het. logan lijkt aardig opgeknap te zijn. gisteravond wel weer koorts maar na een paracetamol is hij gaan slapen en pas om 4.30 weer wakker geworden. wij lagen ook al om 21.00 te slapen dus hebben veel slaap in gehaald. na een flesje werd logan pas om 8.00 weer wakker dus lekker uitgeslapen. nu is hij weer naar het kdv. ik ga nog even de berg wasgoed te lijf. gisteren al een groot gedeelte gedaan dus valt al weer mee. de docent van de klas viert aankomende maandag haar verjaardag. ze is dol op spelletjes dus ga ik een soort van ganzebord maken voor haar. met allerlei opdrachtjes die in de klas ook gebeuren. heb al heel wat ideeën in me hoofd maar nog niks op papier.
Hoi dames Even kijken of ik via me nieuwe spellendingetje kan reageren. En volgens mij lukt het aardig. Maar ga me nu haasten ga me kleine ventje op halen. Ze hebben carnaval op het kdv. Ze doen elke dag wat anders. Fijne dag.
[FONT="]Jonna was vandaag bij mijn vader en mijn stiefmoeder. Na mijn werk bleven we daar ook eten.[/FONT] [FONT="]Toen kreeg mijn vader het idee om Jonna bij hun te laten slapen (natuurlijk in overleg), zodat wij lekker een avondje voor ons zelf hadden en uit konden slapen.[/FONT] [FONT="]Dus zo gezegd zo gedaan. [/FONT] [FONT="]Ik moest om 7 uur weer rijden. Het ging super! Heb veel meer zelfvertrouwen gekregen door het inparkeren en file-parkeren. Joepie!![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Roozjuh:[/FONT][FONT="] Pfff, jij ook al zon last van je rug. Een warme kruik .dat is ook wel een idee.[/FONT] [FONT="]Jeroen gebruikt ook wel een zon rode lamp. Dat wil ook wel eens helpen.[/FONT] [FONT="]Ben het flevo ook spuug zat! We wachten de pijnpoli nog even af, en dan ben ik er klaar mee.[/FONT] [FONT="]Jeroen is niet zo vel met woorden en zegt ook niet vaak duidelijk wat hij vind, dus dan spring ik er even in .hihihi.[/FONT] [FONT="]Sterkte met jou rug lieverd.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Gyino:[/FONT][FONT="] Je bent een lieverd!! Kussss.[/FONT] [FONT="]Leuk dat jullie nu ook een htc hebben! Ik heb er ook 1 .als het goed is kun je ook whatsapp-en. Dat is sms-en via het internet (kost dus geen geld, alleen je betaald je internet).[/FONT] [FONT="]Zo kunnen wij gratis berichtjes sturen.[/FONT]
Ankje: lekker even uitslapen, heerlijk hoor! Geniet er maar goed van. **rode lamp heb ik ook gebruikt maar kruik kan ik mooi in bed gebruiken. ** handig he dat WhatsApp! Gebruik ik ook elke dag hier BB.
Aaah ik snap het Roozjuh. Gyino: ben benieuwd of het lukt met whatsApp, want dan kunnen wij ook WhatsAppen!!!