@ roozjuh: vind hem echt leuk gewoorden. @ ankje: heb de app nu wel gedownload maar nog geen tijd gehad om te instaleren en te bekijken. en nu veel te moe. het korte pootjes gelopen vandaag. was erg leuk. en een te leuke hobby er bij. denk dat jij het ook wel wat zult vinden. al is het maar om eens uit te proberen. heb ook een breipakket gekocht voor een nieuw truitje voor Logan. met een brandweer. kan niet wachten om hem te gaan maken. is wel in maat 104. maar dan kan ik het rustig aan doen. ben ook nog bezig met een spencer voor hem dus zal me niet zo snel vervelen. * nog steeds naar je zin op het werk? ** heb je je meeting al gehad? en zo ja hoe was het om alle kids van de januari mama's te zien. hier: vandaag naar zwolle geweest. Rijden ging echt super goed. ondanks de mist. maar wat was het druk het is dan ook vakantie in deze regio. er waren ook een hoop moeder met kleine kids. en dat snap ik niet echt goed. wat hebben ze er aan. zijn ze nu een jaar of 10 dan kunnen ze zelf ook mee doen aan een workshop ofzo. maar kids in de leeftijd van Logan hebben er naar mij idee echt niks aan. ben wel weer een hobby rijker. Termai ballen maken. dat is een Japanse handwerk kunst. Om een piepschuimbal borduur je verschillende kleuren draaden. hierdoor ontstaat er een heel mooi patroon. de patronen hebben allemaal een achterliggende gedachten. zo is bijvoorbeeld het gebruik om ze te schenken als geluk brengen of als ondersteuning bij genezing. het werk in iedergeval erg verslavend. fijne avond dames.
Dat klinkt grappig Gyino! Kom snel een keertje kijken hoe dat eruit ziet en gaat! Super goed van je dat je al zo'n stuk bent gaan rijden zeg! Ik ben ook steeds met meer zelfvertrouwen gaan rijden. Ik heb donderdag mijn TT-toets, ben best zenuwachtig hoor. Wil ook zo graag rijden en eropuit gaan met mijn meisje. Wat leuk dat je ook weer een trui bent gaan maken! Ik heb morgen het uitje! Heb er onwijs veel zin in.
Goedenmorgen dames, hoe is jullie weekend geweest? hier lekker druk. een hoop gedaan. gisteren met Logan bij mijn ouders op bezoek. hebben lekkere pannenkoeken gegeten. ooh kids komen al weer terug van buiten spelen. tot snel
Hallo meisjes! Beter laat dan nooit dus kom me hier ook gezellig melden. Ben ook een flevoland mama en heb zin om lekker te kletsen hier (als ik het allemaal een beetje bij kan houden ) 27 dec 2010 ben ik bevallen van mijn prachtige zoon, ik ben super trots!!!! Om precies te zijn kom ik uit lelystad, waar ik erg prettig vertoef! Wat leuk om te lezen dat er zoveel flevoland mama's op dit forum zitten. Voor nu... zal ik me maar een beetje inlezen? Liefs
@ Soekie! Leuk dat je ook mee kletst! Nog gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! Hoe gaat het? Doet hij het goed? Zou mij even voorstellen: Ik ben Anke en woon in Almere. Ik ben 27 jaar. Ik ben bijna 3 jaar getrouwd met Jeroen en samen hebben wij een dochter Jonna. Zij is van 19 Januari 2010. @ Hier Ik heb vandaag mijn TTT gehad. Ik ben geslaagd voor de toets en heb nu vijstelling voor het parkeren! Hij vond mij goed rijden, al moet ik zelf nog wat verder vooruit kijken. Zo kan ik eerder gas los laten ipv remmen. Dus daar gaan we mee aan de slag. De 30e moet ik afrijden. Jonna was gisteren niet zo lekker. Ze heeft veel overgegeven en hield ook weinig voeding binnen. Gelukkig dronk ze wel goed! Vandaag zijn we er achter gekomen dat ze 2 kiezen heeft gekregen, dus daardoor zou ze wel niet zo lekker zijn. Ook vandaag wilde ze niet echt eten. Gelukkig kan ze het goed hebben, dus maken ons niet zo'n zorgen zolang ze maar wel goed blijft drinken. Morgen weer werken en dan weekend! Zaterdag gaan we zwemmen met vrienden in het Tikkibad in Duinrell! Jonna gaat toch niet mee, omdat we het toch ook wel een keertje leuk vonden om met vrienden alleen wat te gaan doen. Met deze vrienden zijn wij ook de enige met een kind. Nu vinden ze Jonna natuurlijk harstikke leuk, maar blijven natuurlijk niet in het pierebadje hangen. Daarom vinden wij het ook leuk om lekker mee te dollen in het zwembad. Jonna gaat een dagje logeren bij opa en oma (mijn vader en stiefmoeder).
@ Ankje, dank je wel Het gaat super goed, hij groeit goed en lacht ontzettend veel. Af en toe vraag ik me af hoe snel het wel niet allemaal gaat , hij is pas 2 maanden maar al zo'n verschil met een paar weken terug. Spannend zeg dat je met je rijbewijs bezig bent, nu is het even ploeteren af en toe maar als je hem eenmaal hebt... kun je niet meer zonder. ( ik kan het weten ) Hoeveel lessen heb je nu nog tot de 30ste? Je moet morgen werken? Wat voor werk doe je als ik vragen mag? Ik heb gelukkig nog even verlof tot 12 april, krijg al de bibbers als ik er bij nadenk brrr. Nog even genieten dus, het gaat snel genoeg. Ik ga nu mn prinsje z'n laatste voeding geven en dan lekker naar bed!
Welkom Soeki! Zal me ook even voorstellen. Heet Wendy(24) ben getrouwd met Dennis(25) en hebben samen een zoon, Damian(20maanden. 8juli 2009) Ook ik woon in Lelystad. Niet veel te beleven maar its home Ben fulltime huismama, heb kappersopleiding gedaan maar vanwege bekken en rug problemen gedwongen werkloos. Maar ben van het huismama-leventje gaan houden.
Hoi Wendy, Aangenaam kennis te maken . Ook al uit Lelystad, wat een gezelligheid! Tja wat je zegt, er is niet veel te beleven haha maar denk dat dat op de meeste plekken wel een beetje geld. We motten het er maar mee doen . Ik ben trouwens 23, nog niet verteld haha. Ik werk in de zorg als Verzorgende IG, heb het er erg naar mn zin met al die lieve mensjes. Wat naar voor je gezien je klachten, maar gelukkig vind je thuisblijf mama zijn erg leuk. Kan ook niet anders he . Heb je hier in Lelystad als kapster gewerkt? Helaas moet ik binnenkort weer beginnen maar ga wel wat minder werken, thuisblijfmama zijn zie ik eigenlijk ook wel erg zitten moet ik zeggen. Vermaak me heerlijk zo met mn kleine binkje. Fijne weekend!
Soeki: heb op de kappersschool gezeten (lelycenter) Op welke middelbare school heb je gezeten? We hebben redelijk de zelfde leeftijd. Zou lollig zijn als we elkaar 'kennen' haha. Heb trouwens niet in een kapsalon gewerkt, kon niet meer verder in het kapperswereldje
[FONT="]Wij zijn gisteren lekker wezen zwemmen met vrienden in het tikibad op duinrell. Heerlijk![/FONT] [FONT="]Net als vanouds. Ik heb in tijden niet zoveel meer gelachen als gisteren.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Jonna sliep bij mijn vader en stiefmoeder. Die gaan we straks ophalen.[/FONT] [FONT="]Daarna gaan we naar Enschede. Mijn opa woont daar en hij is 80 geworden vandaag.[/FONT] [FONT="][/FONT] [FONT="]Jonna heeft trouwens 2 kiezen erbij gekregen. Dit keer had ze er wel veel last van! Veel huilen en ook spuitluiers, niet willen eten en weinig willen drinken. Gelukkig ging het gisteren al een stuk beter.[/FONT][FONT="] [/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Soekie:[/FONT][FONT="] Wat heerlijk he zon lachebekkie in huis. Jonna lachte ook al zoveel (en nog steeds).[/FONT] [FONT="]Ik heb nog 3 lessen voor mijn examen, dus dat moet lukken.[/FONT] [FONT="]Ik werk als logistieke medewerken / inkoop logistiek. Lekker afwisselend.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Geniet nog lekker van je verlof. Ik heb zelf het eerste jaar van Jonna thuis gezeten (baan kwijt geraakt in overleg). Daarvoor zat ik al in de ziektewet vanwege de zwangerschap, dus al met al zat ik bijna 2 jaar thuis. Vind het nu wel lekker hoor om weer te werken.[/FONT] [FONT="]Volledig huismoeder is niks voor mij. Zo kan ik gewoon Anke zijn ipv alleen maar moeder.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Gyino:[/FONT][FONT="] Hoe is het daar thuis?[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Roozjuh:[/FONT][FONT="] Met jullie ook alles goed?[/FONT]
Ankje: Ja hier alles goed. Heb tehoren gekregen dat ik 8weken lang 2x per week naar Rotterdam moet voor revalidatietraining. weenie of ik t hier al had verteld hoor Kga dus aan mn spieren werken daar onder persoonlijke begeleiding. Spieren in mn bekken werken niet goed, de ene doet bijna niks en de andere spieren nemen het werk over met als gevolg dat die altijd gespannen staan en dus pijn doen. Verder: Morgen zwangerschaps testje halen. Ben laatste 2dagen opeens heel erg misselijk bij eten in de buurt. Gister patatje gehaald en had er satesaus bij. werd erna misselijk maar niet spugen. maybe dat t aan de satesaus lag. vandaag bij het koken weer. was met kip bezig en misselijkheid sloeg weer toe. weer niet spugen ofzo. zakte weer weg en tijdens het eten werd ik weer misselijk. klink beetje vies (Sry) maar heb ook wat wittige afscheiding. dus ben heel benieuwd. zou wel ongelofelijk slecht uitkomen als ik wel zwanger ben. want ik mag de revalidatietraining niet doen als ik zwanger ben. aangezien je spieren dan anders zijn en je ze dus niet goed kan trainen op de manier dat ik nodig heb.... morgen dus testen. khou jullie op de hoogte
Even snel via me morieltjes. Me laptop heeft wat op gelopen en wilt nu niet meer op internet. Hier gaat alles goed. Gisteren in de eemhof met mijn ouders en zusje wezen zwemmen. Logan is wel 100x van de glijbaan af geweest. Daarna heerlijk wezen eten. Hij heeft zitten bekeren als of de honger winter er aan zat te komen. Vandaag ff langs me schoonouders. Die stelde voor om chinees te halen daar zeggen we geen nee tegen. @ soeki: wees welkom. Mijn naam is Laurette en ben 28. Ik heb een zoon van 20 maanden. Genaamd logan. Ik werk 2 dagen als onderwijsassistent en 1 als werkmeester atelier op een school voor geestelijk en lichamelijk gehandicapten. @ ankje: leuk ook wezen zwemmen. Hoe was de verjaardag? @ roozjuh: ooh spannend. Tja aan de ene kant hoop ik toch voor je dat het niet zo is. Het zou beter zijn dat je eerst je spieren sterkt.
Roozjuh: Spannend voor je zeg! Gyino: Jullie ook lekker wezen zwemmen! Leuk! Hier ben ik een beetje beroerd, maar dat komt omdat ik super zenuwachtig ben want ik moet om 11 uur naar de kaakchirurg.
[FONT="]Nou ik ben weer terug van de kaakchirurg. Ik heb Jonna even naar mijn vriendin gebracht (woon iets verder) en daar kon Jonna even lekker spelen met haar dochter (schelen 1,5 jaar).[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]De verstandskies kon er ook uit gehaald worden gelukkig, dus 2 vliegen in één klap. De verstandskies was er ook zo uit, maar de kies waar ik dus een verwijzing voor kreeg was lastig.[/FONT] [FONT="]Die kies bestond al uit 80% vulling, dus die moest er ook in delen uit. Tjonge jonge .wat een getrek en geboor zet.[/FONT] [FONT="]Gelukkig stond Jeroen bij mijn voeten .mijn steun en toeverlaten. Ben echt een held als er naalden of spuiten in voorkomen hoor![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Gelukkig heb ik het achter de rug en de verdoving begint nu aardig uit te werken. De pijn komt helaas ook flink opzetten.[/FONT] [FONT="]Ga ook zo lekker even op bed liggen.[/FONT] [FONT="][/FONT] [FONT="][/FONT] [FONT="]Roozjuh: Wat jammer dat de test negatief was (of vind je het toch wel fijn). [/FONT]
Ankje: tja ik weet het niet eigenlijk... Ik had wel een heel klein 'yes' momentje maar in de 5min wachten op uitslag zat ik toch wel beetje te denken hoe het zou zijn met 2kids en dat ze in de toekomst lekker kunnen ravotten in de tuin. Achja het is niet anders. Over paar maandjes pakken we de draad weer op.
@ roozjuh: jammer maar straks met een goede rug kan je je kindje heerlijk dragen. Zonder veel pijn. En wie weet gaat dan je bevalling ook een stuk beter want kan me voorstellen dat dit ook een stuk zal helpen. @ ankje: ooh pijnlijk. Ben wat tandartsen ook geen held. Tijdens mijn zwangerschap had ik steeds dromen over dat me tanden eruit vielen. Heel raar is dat. Hoe is het nu met jeroen zijn rug? Hier: vandaag een lekker dagje gehad. Lekker gehandeld met de leerlingen. Want het was zulk mooi weer. Logan gaat ontzettend goed. We hebben al een feestje kunnen bouwen. Nu moet mama nog gewoon gaan slapen hihi. Zo dames fijne avond.
Hallo meiden. Ik heb vandaag gewoon gewerkt, als koste het mij wel ontzettend veel moeite. Ik had ontzettend veel pijn, maar gelukkig bestaan er zoiets als pijnstillers (lief dat jullie er naar vroegen). Want zonder die dingen had ik het echt niet gered vandaag. Hopelijk gaat het morgen weer wat beter. Met Jonna gaat het goed, al was ze vanavond wel weer behoorlijk aan het gillen. Soms maakt het ons ook wel onzeker hoor. Wat doen wij fout? Waarom gilt ze? Heeft ze pijn? Hoe laten we haar ophouden? Pfff Gyino: Met Jeroen's rug gaat het wel steeds beter, maar nog niet echt je van het zeg maar. Hij is momenteel onder behandeling van de fysio en gaat volgende week 3x per week. Hij heeft er veel baat bij. Fijn dat het met Logan zo goed gaat!
@ ankje: ging het al weer wat beter vandaag? * jeempie 3x in de week fysio dat is veel. maar als het maar helpt dan weet je ookw aar voor je het doet. jeroen krijgt de groeten van roy ** meis je doet niks verkeerd hoor. Hier ook eentje die een hele periode heeft gegilt met naar bed gaan. vandaag ook weer ineens een uur lang om de 5 minuten mama roepen. het enige wat ik je als tip kan geven is probeer steeds het zelfde ritueel te houden. dat geeft houvast voor ze. dan is alles herkenbaar voor ze. merk dat Logan daar heel veel aan heeft. maar niet onzeker worden hoor meis. Jonna is een lieve meid die het hartstikke goed doet. tja er zijn gewoon eens momenten dat niet alles vlekkenloos loopt. hou er ook rekening mee dat het voor haar wennen is dat mama werkt. ze gaat die dagen naar verschillende mensen met allemaal toch iets andere gebruiken. dat moet even wennen. komt echt goed hoor. *kus* hier: joepie me lappie is gemaakt. er stond een vinkje verkeerd. tja wist ik veel. maar goed hij doet het weer. zo nu lekker op de bank. een boekje lezen heb twilight van een vriendin te leen. fijne avond dames