flevolandse mama's (of toekomstige mama's) kom gezellig kletsen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door pamsie, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Hallo meiden.

Ik heb gisteren 5 uurtjes gewerkt, de pijn was niet te harden. Thuis aangekomen was ik toch aan de diaree!!! Niet normaal meer.
    Alles komt er als water uit, en dat doet zeer!!! Lijkt wel of mijn kont in brand staat. Heb er nog steeds last van. Jeroen raad mij ook aan om nu even een beschuitje te eten en morgen gewoon brood. Is wel tegen het Dieet, maar het moet dan maar.
    Dit schijnt ook een bijwerking te zijn van de medicatie van de kaakchirurg.

Zou vandaag rijden, maar dat heb ik afgebeld. Ik red het niet om ruim 3 uur in de auto te zitten terwijl ik hier thuis om het half uur naar de wc ren. Soms nog wel vaker.

We hebben gisteren avond de box weggehaald! Jonna heeft nu een geweldig speelhoekje. Toch denk ik dat we vandaag de bank ook anders zetten. Dus nog maar even puzzelen.

Vandaag verder een rustig dagje. Hopelijk wordt de diaree minder.

Gyino: Je hebt ook wel gelijk, maar soms kan ik dat gegil niet uitstaan! En ze houd ook niet op. Dan twijfel ik soms wel eens...doe ik het wel op de goede manier?
    Heb ook al gehoord dat het een fase is en dat het vanzelf overgaat. Ik hoop dat dat het snel is, want soms worden we hier wel een beetje gek.
    Jona gilt niet als ze naar bed gaat. Gelukkig gaat ze gelijk slapen.

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Het gaat gelukkig weer wat beter met de diaree. Maar mijn kont doet zeer joh! Hahahahaha.
    Ook de pijn in mijn kaak wordt minder. Zo de voelen laten er ook al wat hechtingen los. Ik durf ook niet meer zo vaak die ibuprofen in te nemen, want volgens mij kreeg ik daardoor juist de diaree.

We hebben trouwens sinds gisteren de shakes geprobeerd. Die zijn lekker!!!
    Het is een eiwittenshake. We hebben de vanille, banaan en chocolade. Banaan ben ik niet zo weg van, maar Jeroen wel.

Zou straks even foto maken van Jonna’s speelhoekje. Het steld niet zo veel voor hoor.
    Later komen er nog leukere opberg-dingen bij.

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Jaaaahoeee!!!
    Ben super blij!!! :D

Ik ben net 2 weken bezig met het Dr. Frank dieet. Toen ik begon woog ik 98 kilo.
    Nu stond ik net op de weegschaal en toen zag ik dat er ineens 93,5 kilo stond!! Ik kon het niet geloven dus ben er nog een keertje op gaan staan....en ja hoor. Ik weeg nu echt 93,5 kilo!!!

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ankje: zo das goed nieuws!

Ego: vanmiddag mega grote blunder gemaakt. We gingen naar mn schoonmoeder en heb daar even snel nog een 2de zwangerschapstest gedaan. Ben na 35dagen nog steeds niet ongi, vandaar nog maar een test. En ik zag 2 streepjes staan... Ik in mega shock. Heb uur lang geen zinnig woord kunnen zeggen. Was helemaal van de kaart. Dus mn schoonmoeder maar meteen vertelt. Iedereen blij. Ik was eindelijk beetje bijgekomen van de schrik toen ik maar is ff de gebruiksaanwijzing erbij pakte... Moesten geen 2 streepjes zijn zoals bij alle/meeste testen, maar het moest een plusje zijn! Test was dus negatief. Pff wat ben ik me rot geschrokken. Liep rood aan, kreeg t warm haha. Toen mn schoonmoeder maar voorzichtig verteld hoe blond ik ben en dat er dus geen 2de kindje bij komt. Wauw hoe blond kan je zijn!

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Hihihi. Dat is idd wel een blunder.
    Maar als je al 35 dagen over tijd bent en de testen zijn negatief....zou ik toch echt even naar de ha gaan.

Heb wel eens vaker gehoord dat als ze een test doen dat het dan negatief is, maar bleek later dus wel degelijk zwanger te zijn.
    En mocht je dan echt niet zwanger zijn....lijkt het mij ook niet echt gezond dat je niet ongi wordt.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja heb wel vaker gehad dat ik 2weken later pas ongi werd. daarom was ik weer aan de pil begonnen. maar sinds bevalling van damian niet meer aan de pil gegaan en mn cyclus was redelijk. niet meer van die hele grote verschillen tussen de cyclussen. maar nu zit ik alweer bijna op dag 38.....

7. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
  8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    4feb voor laatst ongi geweest. Dus mest rond 4maart weer ongi worden maar tis al bijna 14maart. 10dagen te laat ongeveer

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]Even ego-berichtje
    [/FONT]

[FONT=&quot]
    [/FONT]

[FONT=&quot]Het gaat niet goed met mijn opa (de laatste van mijn opa’s en oma’s)[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Vrijdag avond kregen wij te horen dat mijn Opa longkanker heeft.[/FONT]
    [FONT=&quot]Hij had 3 weken geleden longontsteking en kreeg ab. Maar het ging niet veel beter, dus CTG’s gemaakt etc. Mijn vader was bij mijn Opa met de uitslag.[/FONT]
    [FONT=&quot]Nu zagen ze dus dat zijn ene long al helemaal dicht was met kanker en zijn 2e long zat ook al aardig vol. Ook had hij uitzaaiingen naar zijn lever, rug, nek (waarschijnlijk ook zijn hersens, maar daar is niet gescand).[/FONT]
    [FONT=&quot]Als ze 3 maanden geleden een scan deden, zouden ze niks hebben gezien. Mijn opa heeft namelijk een zeldzame kanker-soort dat ontzettend snel groeit.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Het risico dat hij verlamd raakt is groot, maar dat hij zal stikken is nog veel groter.[/FONT]
    [FONT=&quot]Mijn opa zou nu een paar weken kunnen leven tot een paar maanden.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Mijn opa wil absoluut geen chemo. Hij krijgt wel bestraling op zijn rek en nek, om de pijn dragelijk te maken. Want hij heeft daar nu veel pijn.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Mijn vader zal nu vaak naar Enschede reizen (wij wonen in Almere), en het zal een heel gedoe worden.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Mijn opa was altijd ‘gezond’ en ging ook er veel opuit. Dit komt dus als donderslag binnen.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Het rare gevoel erbij is ook dat mijn oma dit weekend 3 jaar geleden is overleden. Ook moet mijn vader, tante en mijn opa beslissen wat ze met het as willen gaan doen. Ze hadden een plekje voor de urn voor 3 jaar. Pfff.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Het dringt nog niet echt tot me door. Komt ook omdat we zo ver weg wonen. Jeroen en ik gaan volgende week waarschijnlijk even naar Enschede.[/FONT]

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ankje: jeetje! Dat is niet goed. Je voelt je ook zo machteloos op zo'n afstand. Meid ik hoop dat je opa nog en paar rustige en mooie maanden kan doorbrengen met familie. Mijn opa is ook aan longkanker overleden en dat is heel moeilijk om mee te maken. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte komende tijd! Dikke knuffel!!

11. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Dank je wel!

12. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    ankje: ooh balen van je opa. hopelijk heeft hij niet al te veel pijn.
    heel veel sterkte er mee.
    wanneer mocht jij ook al weer afrijden?? heb je er al een beetje goed gevoel over?

13. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hier: gisteren heerlijk wezen wandelen met Logan ruim 2 uur rond de plas. het was meer stil staan dan lopen want elk grassprietje moest bekeken worden.
    we zouden vandaag naar de aapjes van stichting aap gaan kijken maar vannacht had hij lichte verhoging dus durf het niet aan.
    hoewel hij vandaag niet echt een verhoging meer heeft. zometeen maar lekker in de tuin spelen. kan ik die ook weer een beetje netjes maken.

hoe is het met de rest van jullie?

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Gyino: jammer dat je niet naar de apen ben geweest. Ander keertje weer toch. Lekker aant genieten van het weer in de tuin?

Ook hier heerlijk aan t genieten van dat lente zonnetje. Afgelope dagen waren we hier allemaal ziek. Flinke buikgriep. Damian is er weer helemaal bovenop en ik gelukkig ook. Net voor eerst in 3dagen buiten geweest SUPER weertje!! Deur heeft wel hele dagen open gestaan maar even stukje lopen met de kleine is toch wel fijn. Hebben 30min gedaan over een stukje van 3min. Stoepje op stoepje af. O kijk een takje. Fietspaaltjes knuffelen(weet niet waarom hij dat doet, ik vind het maar vies:p) nu ligt hij lekker op bed.

15. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Roozjuh: fijn dat jij allemaal weer opgeknapt zijn. Heerlijk he dat zo lang doen over een klein stukje. Hier een boomknuffelaar. Vind het ook niet echt fijn maar tja wat wil je er tegen dien. Ik heb nu steeds van die detol doekjes bij me.

Hier: de tuin is alweer een beetje netjes. We hebben zaadjes in de grond gedaan en in potjes. Logan heeft echt super goed geholpen. Nu hopen dat ze ook gaan bloeien. Vandaag ben ik begonnen met hardlopen. Ben benieuwd hoeveel spierpijn ik heb. Mijn doel is om over 9 weken 5 klm te kunnen hardlopen en op 29 mei mee te doen aan de cityrun van almere met 7 klm. Hopelijk gaat het lukken.

16. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik ga me gezellig bij jullie voegen!
    Ik ben 24 jaar en woon nu anderhalf jaar in Lelystad, met veel plezier! We zijn zwanger van ons eerste kindje!!

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Welkom kylie!! Leuk, nog een lelystedeling erbij :D

18. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Kylie wees welkom. Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Gaat alles tot nu toe goed?

19. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Hier balen logan en ik. Het is gaan regenen toen we buiten waren.
    Nu na wat tekenen en met de auto's gespeeld te hebben is de verveling toe geslagen. Dus maar zandkasteel aan het kijken.
    Logan is helemaal verslaat het eerste wat hij 's ochtends wakker wordt is antateel.

20. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Bedankt voor het warme onthaal!
    Ja hoor, mijn klachtjes tot nu toe: vermoeidheid, massale vetopslag (hihi), rugpijn en buikpijn (vooral eind v/d middag begin v/d avond). Vooral de buikpijn vind ik eng, maar ik vloei niet, dus het gaat goed.
    Vanwege mijn schildklier ga ik 4-4 naar de Gyn, krijg dan ook meteen een echo hoop ik.

Deel Deze Pagina