flevolandse mama's (of toekomstige mama's) kom gezellig kletsen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door pamsie, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ja iedereen doet het idd op zijn eigen manier.
    als je er zelf goed bij voelt doe je het goed.

ja de een zeurt meer dan de ander, normaal totaal geen probleem mee kan er wel lachen, maar nu met mijn eigen hormonen is het af en toe tot 10 tellen haha..
    ach komt allemaal wel goed.

wisten jullie al wat het werd?

2. Megan

Megan Lid

28 dec 2008
    44
    0
    0
    juridisch medewerker
    Flevopolder
    Hoi dames,

Hier nog een mama uit Flevoland, namelijk Lelystad.
    Ik ben 29 jaar (bijna 30), 4 jaar getrouwd met een echte lelystedeling en trotse moeder van ons kleine wondertje.
    Ik woon nu zelf 11 jaar in Lelystad en het bevalt mij nog steeds prima, lekker rustig en veel groen. Ik werk in Amsterdam en ik vind het dan ook een verademing als ik na mijn werk weer in het lekker rustige Flevoland ben.
    Leuk deze topic!

Gr Megan

3. AHzondag

hoi megan,
    leuk dat je ook in lelystad woont ik ook!

het was zeker wel wennen in het rustige lelystad?

4. Megan

Megan Lid

28 dec 2008
    44
    0
    0
    juridisch medewerker
    Flevopolder
    Ik moet zeggen dat ik gauw gewend was hier.
    Ik heb 9 jaar in West- Friesland gewoond maar ik heb daar niet kunnen wennen. Ik vind het heerlijk hier. Leuke betaalbare huizen en een groene omgeving wat wil je nog meer. Ja, ik mis een V&D in de stad hier! :)

5. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Megan, Gezellig dat je er bij bent :)
    Lelystad is goed vertegenwoordigd hier :S:D haha. Hoe gaat het met je dochtertje ?

Sammie wij wisten niet wat het werd, en vond het super spannend. Mogen we een 2de krijgen wil ik het ook niet weten. Na de bevallig was meteen de vraag en spanning wat het was geworden :)
    Jullie willen het toch wel weten ??

6. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Hela hola.. nog een lelystedeling Hier.. mama van bas.. die is nu bijna twee en een half. En zwanger van de tweede.. ben 28jaar..

7. AHzondag

hoi en welkom!

ja wij willen het wel weten, eerst niet.
    maar toen we de eerste echo hadden gehad zei mijn man meteen van, kunnen we niet al zien wat het word haha...
    het is ook wel makkelijker met kleertjes en spulletjes. heb al heel veel gekocht, maar kleren wachten we nog wel even mee haha

8. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Sammie.. ik wil deze keer ook graag weten wat het word hoor.. ben veel te nieuwsgierig..

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Hallootjes!

We hebben een heerlijk weekend gehad. Mijn schoonouders hebben een huisje geboekt bij Landal met sauna en zonnebank. Wij mochten ook komen.
    Lekker in de sauna geweest.
    Jonna wilde alleen niet slapen. Hebben we sinds een hele tijd niet meegemaakt!
    Maar ze sliep bij ons op de kamer, en volgens mij vond ze dat maar raar.

Jammer genoeg geen sneeuw gehad, maar wat was het er mooi!

Jonna is verkouden geworden, en flink ook.
    Vandaag ga ik de HA bellen voor Jeroen en Jonna. Jonna heeft 1 grote en 2 kleine blaren op haar kont. We zijn altijd heel structureel met sudocreme, maar vorige week werden de billen rood. En nu zitten er blaren. De HA er maar even naar laten kijken.
    Ook Jeroen moet naar de HA. Hij heeft al maanden last van zijn rug en liep ook bij de fysio. Maar nu slikt hij alleen ibuproven (of hoe je dat ook mag schrijven) tegen de pijn. Ik vind dat zelf geen goede oplossing en wil graag dat hij verdere onderzoeken laat doen.De fysio vertelde toen wel dat het niet meer weg gaat, maar kon Jeroen niet vertellen wat het was. Alleen welke spier het was.

Jonna en ik hebben net heerlijk 1,5 uur geslapen, tot papa ons wakker belde. Maar 1,5 uur was lang genoeg.

Was helemaal vergeten te vertellen hoe het op het sinterklaasfeest van Jeroen’s werk was.

Bij aankomst stonden er allemaal pieten op het dag te dansen en te zingen. Zo leuk! Jonna keek haar ogen uit.
    Ook een goede collega van Jeroen (is ook een paar keer bij ons thuis geweest) was zwarte piet. Ik herkende haar in het begin niet eens, hahahaha. Jonna was niet bang en gaf haar gewoon een handje. Later op de dag vond ze het ook goed dat ze werd opgetild.

Ze hebben een poppenkast voorstelling gedaan. Ontzettend leuk.
    Er was ook een heks die geen sinterklaas liedjes kon zingen en het later wilde leren.

Ze zong toen: Sinterklaas kapoentje. Geef papa een zoentje. Geef mama een kusje. Dan krijgen we weer een zusje.
    Hahahaha. We lagen in een deuk!

Later kwam natuurlijk sinterklaas. Iedereen kon zijn of haar cadeautje ophalen. Als iedereen had mocht iedereen het open maken. Jonna heeft een doos met duplo blokken gekregen.
    Daarna zijn we weg gereden naar Landal. Jonna was bek af, kreeg er ook rode wangen van.
    In de auto heeft ze heerlijk geslapen.

En nu even proberen bij te lezen.

10. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    @ Sammie: Ja. Jeroen wilde het dol graag weten. Mij maakte het niet veel uit, dus ik heb de keuze aan Jeroen gelaten.
    Ook hebben we het iedereen verteld, want had Jeroen van te voren al verteld dat ik het niet voor me kan houden.

Jullie weten het dus ook. Leuk is dat het…gericht kopen. Houden jullie het geheim?

@ Megan: Hey wat leuk! Welkom!
    Hier iemand uit Almere. Volgens mij ben ik tot nu toe ook de enige uit Almere.

@ Lelymupske: Ook welkom! Gezellig zeg.
    Gefeliciteerd met je 2e zwangerschap. Alles gaat goed, en je voelt je ook goed?

11. AHzondag

we weten het nog niet hoor, we hopen het over 3 weken te horen. ik loop bijd e gyn en hoop dt hij dan even een kijkje wil nemen anders moeten we 1,5 week wachten totdat we de geslachts echo hebben....

vind het heel spannend, zie allemaal leuk roze of blauwe dingen, maar helaas nog even wachten haha

wij zijn zaterdag naar de sint film geweest en hij was wel leuk.
    ik had van veel mensen gehoord dat hij heel erg tegen viel, dus wij waren al er heen gegaan van nou we zien wel.
    maar vonden hem toch wel goed, minder eng dan je op tv ziet!
    voor een nederlandse film was het oke. nu moeten we nog naar de eetclub en naar loft... verder hebbben we eigenlijk heel weinig gedaan dit weekend...

12. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    ankje.. dank :)
    ik voel me matig.. met veel vlagen misselijk.. en ben erg moe... heb het de hele dag koud...
    maar ach.. het is voor het goede doel.. dus we zetten nog maar ff door :) nog maar 32 weken.. :) whahahahaha

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]@ Sammie:[/FONT][FONT=&quot] Ow wat spannend!!! De gyn. doet dat vast wel. Is voor hun een kleine moeite.[/FONT]
    [FONT=&quot]Jonna lag bij mij de eerste 2 keer (heb veel echo’s gehad) met haar kont achter mijn schaambotje. Ze kunnen niet door bot heen kijken, dus dat was balen.[/FONT]
    [FONT=&quot]Maar omdat ze zag dat we het zo graag wilden weten, mochten we terug komen.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Lalymupske:[/FONT][FONT=&quot] Wat jammer zeg dat je je zo voelt. Nog kleine 5 weekjes volhouden. Had gehoord (want ik had geen last van misselijkheid enzo) dat na 12 weken het beter zou kunnen gaan.[/FONT]
    [FONT=&quot]Sterkte ermee. En neem goed je rust he.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Buienradar.nl:[/FONT][FONT=&quot] Jaah!! Ik zag op buienradar dat er een grote bui over flevoland gaat trekken rond 15:00. Hopelijk gaat het hier ook lekker hard sneeuwen![/FONT]

14. AHzondag

ik hoop het ook ben dan jarig dus ga het heel lief vragen :)

lelymupske, wil je niet ontmoedigen hoor, maar ik ben nu 13 weken en nog steeds misselijk een goed tip misschien, de hele dag door eten ook al heb je totaal geen trek toch doen, een lege maag dat is juist waar we misselijk van worden, heb ik ook van meerdere meiden gehoord!
    eerst hielp vroeg slapen bij mij wel maar nu ook niet meer. moet wel zeggen dat het niet de hele dag zo is hoor!
    heb je al een echo gehad?

hier nog even wat babyshoppen gedaan, deken voor ledikant en deken voor de wieg! (al hebben nog geen wieg ahaha)
    verder een waskussen en hoezen. zo leuk al die babykleertjes daar maar we wachten toch echt wel even wat het wordt.
    gisteren wel dit besteld Disney Playama Teigetje - Disney baby artikelen webwinkel

verder heb ik een grote hond die heel blij met het weer! helemaal los in het kleine beetje sneeuw!

15. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Sammie.. met bas ben ik TOT zeker week 22 Goed ziek geweest.. dus ik kijk nergens raar van op.. Haha.. en Ja.. heb een echo gehad met 6wk en 2dg. En komende vrijdag Weer een echo.. ze hopen dan een goede termijnbepaling te kunnen doen..

16. AHzondag

wel spannend weer zo'n echo.
    wij mogen over 3 weken weer

17. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]@ Sammie:[/FONT][FONT=&quot] Wat leuk he al die kleertjes en inkopen doen voor jullie aanstaande kleintje.[/FONT]
    [FONT=&quot]Geniet ervan![/FONT]

18. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje als ik jullie hoor over je zwangerschappen, krijg ik er bijna weer zin in :D:D Maar toch nog even wachten :).
    Vervelend dat jullie misselijk zijn en moe,maar het is echt voor een goed doel :)
    Sammie wat een schattige playama zeg...

Zaterdag hebben we lekker rustig aan gedaan en gisteren een verjaardag gehad. Mn zoontje heeft zich echt super gedragen.
    Ik ben dan altijd heel beschermend, wil niet dat hij continu opgepakt gaat worden. Van te voren kan ik me hier al druk over maken. Ondanks alle aandacht was hij heel vrolijk en wilde zelfs even slapen :):) De volgende keer toch mezelf niet zo druk maken (hihihi)

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    @ Miran: Hier hetzelfde! Het bewegen in je buik....ow dat mis ik zo erg! Het zwanger zijn op zich heb ik ontzettend van genoten, ondanks mijn bekken.
    Ik vind de zwangerschap zo iets bijzonders.

Ik zou ook graag weer voor een tweede willen gaan, maar nu nog niet. Wil eerst een baan en financieel weer een beetje op de rit.

20. AHzondag

ja wij zijn een jaar bezig geweest voordat het lukte.
    maar ik wil zo graag het kindje voelen, lijkt me zo mooi
    verder ben ik wel een beetje bang voor de bevalling haha

Deel Deze Pagina