Hoef je niet te zijn hoor. De natuur doet het toch op zijn manier. En tegen die tijd dat je kan gaan bevallen dan ben je er ook klaar voor en wil je ook dat het eruit komt. Tenminste dat was mijn ervaring. Was er heel nuchter onder en liet het allemaal over me heen komen.
ja, ga me er nu nog niet te druk maken, maar het leeft wel in mijn hoofd haha.. ga eerst maar eens genieten van het feit dat we " uit de gevarenzone zijn''
Ben weer terug van de HA. Jonna heeft een schimmelinfectie en we hebben een zalf meegekregen. Moet ik 2x daags smeren en als het met 1 week niet minder is geworden moeten we terug. Maar ga er vanuit dat het goed komt. Mijn vermoeden was ook al dat het een schimmelinfectie is. Met Jeroen gaat het niet zo goed. Er is geconstateerd dat hij een Hernia heeft. Hij wordt doorgestuurd naar de Neuroloog in het ziekenhuis. Als hij niks voor Jeroen kan betekenen dan moet hij waarschijnlijk geopereerd worden. We zijn hier best van geschrokken.
jeetje meid een hernia is niet niks.. ik hoop voor hem dat ze nog wat kunnen doen zonder operatie.. fijn dat jonna, zalf heeft en hoop voor haar dat het snel over is!
Nou dat hopen wij ook. De 23e maar afwachten. Hij krijgt eerst een MRI en daar zou moeten blijken hoe nu verder. Gelukkig zijn we er vrij nuchter onder. Maar ben wel blij dat er nu onderzoek gedaan wordt!
Goede morgen! Wederom heeft Jonna goed geslapen. Alleen hebben Jeroen en ik niet echt lekker geslapen. Telkens wakker. We lagen allebei niet echt lekker vannacht. Ik voel me ook een stuk minder dan gisteren. Maar goed, vanavond maar even stomen. Misschien helpt dat. Om half 3 gaan Jonna en ik naar het sinterklaasfeest van de gastouders. Onze gastouder heeft samen met nog 2 andere gastouders een sinterklaar gehuurd. Leuk idee!
zoo.. goedenmorgen... wat heb ik heerlijk uitgeslapen zeg.. kwart voor 9 werd bas wakker heeeeeerlijk straks even op ons gemakkie in bad.. en dan rond hafl 1 richting Venhuizen.. autostoel halen... volgens mij is het heel koud buiten.. dus voor vertrek eerst maar even de auto aan zetten om te verwarmen
Kreeg net een belletje van mijn schoonmoeder. De nicht van Jeroen is gisteren avond bevallen van een dochter. Was een zware bevalling, maar moeder en kind maken het goed. @ Lelymupske: Zo he! Jij hebt lekker uit kunnen slapen zeg. Lekker hoor! Ik ga Jonna eerst even een fruithapje geven. Daarna gaan we even naar de supermarkt. Maar volgens mij is het vreselijk koud buiten. Hoor de wind gieren hier.
nou man heeft de hond uitgelaten en hij heeft het niet snel koud, maar hij had het echt heeel koud hahah autostoel halen voor de kleine of voor bas?
Goeiemorgen (bijna middag), mn zoontje net even op bed gelegd en nu is het tijd voor mama, lekker even rustig eten en contacten onder houden. Ankje hoe gaat het met Jeroen?? Veel pijn?? Een vriend van ons die heeft een hernia operatie gehad en die is het 100%mee gevallen, ook het herstel. Maar voor elk persoon is het natuurlijk anders...operaties is gewoon 10x niks. Hopen dat het anders over kan gaan. Vandaag lekker een dagje vrij, straks even aan de wandel voor boodschappen, een frisse neus halen Vrijdag zijn mn man en ik alle 2 vrij, en dan gaan we lekker shoppen met de kleine, heb er zo veel zin in. En dan binnenkort natuurlijk al opzoek voor een kerstboom. Ben heel benieuwd hoe Alex er op gaat reageren. Kan nu al genieten van de voorpret. Nieuwe tratities (of zoiets) creeren voor je eigen gezin ... Wanneer zetten jullie de boom op ??
wij doen dit jaar geen echt boom. we hadden toen we hier net kwamen wonen een neppe gekocht, die snel opgezet want het was al bijna kerst toen het huis net af was, vorig jaar hadden we een echte gekocht een hele grote en dat was echt heel speciaal, de geur uitvallende naalden enzo ik vond het hardstikke leuk. honden vonden het wel raar haha. maar ja we hebben dus ook nog zo'n nepperd en als de kleine er is willen we eigenlijk alleen nog maar echte gaan doen. dus dit jaar dan nog maar 1x de neppe... denk dat ik hem dit weekend ga optuigen.. vorig jaar had ik de echteboom zo mooi opgetuigt en ik was aan het afwassen en mijn man stond in de huiskamer er naar te kijken en hij roep ineens het lijkt wel alsof hij op me afkomt!!! en ja hoor hele boom met inhoud over de grond, kon wel Janken!!! haha moest dat ding weer opnieuw helemaal opgetuigd worden... dus altijd een touwtje eraan maken haha vind de kerst altijd zo leuk!
Jonna heeft zich geweldig gedragen op het sinterklaasfeest. Ze ging met andere kinderen spelen. Zo lief! Toen ze bij sinterklaar moest komen pakte ze gelijk al het cadeau. Hahahaha. Hebbertje. Ze heeft een soort hamer gegeven met een koeienkop (van stof). Als je er ee mept hoor je een koe loeien. Kortom geslaagd feestje. @ Miran: Jeroen heeft zo nu en dan pijn. Tenminste dat merk ik. We wachten rustig de neuroloog af, en daarna zien we wel verder. We maken ons er nog niet zo druk over. Ik wil volgende week (na sinterklaar) de kerstboom opzetten. @ Sammie: Wij hebben al 5 jaar een kunstboom, en het bevalt ons prima. Vind het ook altijd zo leuk om de boom op te tuigen. Maar ieder jaar zitten we weer te dubben waar we de boom neer moeten zetten. Dat zal volgende week vast weer zo zijn.
wij hebben een vaste plek, maar daar staat nu een enorme plant. we moeten die verschuiven dan kunnen we hem neerzetten...
dat word dus de hele woonkamer veranderen Wil nog een paar dingen voor kerst hebben voor Alex. Nog even geen idee wat. Eerst wachten we sinterklaas maar af, dan krijgt hij nog van familie iets. Iemand nog leuke ideeen??
ik vodn het voor mijn nichtjes altijd heel makkelijk, maar nu zou ik het echt niet meer weten, de oudste is 6jaar en die wil niks weten van barbies haha. de andere twee opzich wel. maar ik vier dit jaar geen sint vanwege familie gedoe, dus een makkelijk jaar voor mij. nou wij hoeven gelukkig maar 1 plant te verschuiven, maar hij is wel groot hahaha