pamsie, het is idd blijvend januari is het alweer 5jaar terug dat ongeluk. ben een echte lelystedeling, vroeger dacht ik altijd, ik wil hier weg maar nu heb ik zoiets van blijf lekker hier! gedoe met je familie is heel vervelend in welke situatie dan ook. het is niet zo dat ik ineens tegen ze heb gezegd ik wil geen contact maar meer dat het gewoon niet anders kan. heb ook zoiets als dit klaar is weet ik niet of we ooit nog zullen praten, vindt dat ze wel echt ver zijn gegaan. vindt het ook heel jammer van mijn zussen dat die mijn ouders steunen, weet gewoon niet wat ik fout heb uitgelegd aan ze, het is zo duidelijk hoe het zit. weet niet wat er tussen jou en je ouders speelt, maar zou wel nagaan of je er meer rust door krijgt enzo. ankje, leuke filmpjes.
@ankje: wat een geweldige filmpje vooral die met de hond moest ik wel om lachen ff dr kont in z'n gezicht en zitten maar wat een mooie meid is het. deMix Fitness - Almere ik geloof dat het almere buiten is maar het adres staat op de site. dus je moet maar even kijken misschien is het wat. @sammie: nee je hebt gelijk het is ook niet leuk. en het is fijn dat jij al je draai min of meer hebt gevonden er in. ( voor zover dat kan) ik ben gewoon nog heel erg zoekende wat ik er mee moet. wat erg zeg dat je blijvend invalide bent. het is vijf jaar geleden zeg je, heb je daar al een draai in gevonden hoe daar mee om te gaan? als ik teveel vraag moet je het maar zeggen hoor!
Jonna was dit keer om 6 uur wakker. Ze hoeste weer flink. Nu zit ze weer heerlijk te spelen. Straks weer even een slaapje doen, daarna de hond terug brengen. Straks even langs iemand (van marktplaats). Heb op een skipak geboden (7,50). Maar even kijken of ie ook lekker dik en warm is. Zo niet, dan gaan we even bij de H&M of bij de C&A kijken. @ Pamsie: Bedankt voor de link. Had gelijk even gekeken. Ga wel solliciteren, maar ben uiteindelijk op zoek naar 32 uur. Nogmaals bedankt! X
pamsie, je vindt een manier om ermee om te gaan, maar makkelijk is het niet, accepteren dat je nooit meer normaal kan lopen, rennen of dansen, zal ik niet. ach het leven gaat door! nu een mooi kindje op komst...
We hebben vanochtend de hond weer terug gebracht. Mijn nichtje moest om half 11 proef-afzwemmen. Wij mochten mee kijken. Ze is al 2 jaar bezig met zwemmen, maar ze deed nooit goed haar best. Nu heeft ze het gehaald! Morgen mag ze daadwerkelijk afzwemmen. Morgen gaan we dus weer kijken en aanmoedigen. Jonna was ook super lief. Ze liep telkens langs het raam en klopte richting Shanti (ons nichtje). Shanti heel trots .dat is mijn nichtje! We hebben ook het skipakje gehaald dat ik op marktplaats heb gezien. Ziet er goed uit en ook lekker dik en warm, en dat voor 7,50! Vind het zo zonde om er 40 euro (of zelfs meer) te betalen voor iets dat ze maar 1 winter aan heeft.
leuk dat je nichtje mag afzwemmen. die van mij mag volgende week afzwemmen voor haar B gelijk heb je dat je het zonde vindt. dure kleren is zonde voor hoelang ze het aan hebben.
Dat is toevallig Sammie. Shanti gaat voor haar A-diploma. Ik koop ook heel veel speelgoed via marktplaats. Ideaal! Als ze erop uitgekeken is dan verkoop ik het weer, en soms zelfs met winst! Zo kocht ik een schommelstoeltje (waar baby's in kunnen liggen en schommelen) voor 40 euro. Ik verkocht het weer voor 80 euro!
Ik ging met Jonna onder de douche....had ze een poepluier! Maar goed, dat kan.....maar dan spuugt ze me helemaal onder en daarna staat ze ook nog te plassen. Whahahaha Heb alles gehad dacht ik zo. Gelukkig was het onder de douche. Jonna heeft nu ook 2x gespuugd. Een aankijken, misschien is ze toch nog niet zo lekker.
[FONT="]Ben net weer 2x bij Jonna geweest. Ze lag erg te snikken en de huilen in bed. Leek wel alsof ze pijn had.[/FONT] [FONT="]Heb de temp. op gemeten en die was 36,8 goed dus.[/FONT] [FONT="]Heb haar wel een zetpilletje gegeven, want ze trok erg in elkaar en ook het hoesten zint me niet.[/FONT] [FONT="]Als het maandag nog zo is ga ik even langs de HA.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Jonna was wel zo moe, dat ze gelukkig weer in mijn armen in slaap viel.[/FONT]
@ankje: graag gedaan hoor! lekker toch als je dingen weer via marktplaats kan verkopen. zo ga ik een webwinkeltje op zetten. maar eerst maar ff via marktplaats aanbieden om te kijken of het aan slaat. vervelend dat jonna zo hoest. missn even voor hoestdrank kijken. @sammie: moeilijk hoor, maar idd veel kan je er niet aan veranderen. alleen zo goed mogelijk er mee om gaan. straks lekker gaan genieten van je kindje. @hier: pff weer een drukke dag gehad. even naar het centrum van almere geweest en bij me schoonmoeder gegeten. wel lekker wat kleding gekocht.
Goede morgen! Nadat ik een zetpil heb gegeven, heeft ze heerlijk doorgeslapen tot 7 uur. Ze had dus blijkbaar echt pijn. Ze is nu weer lekker vrolijk en is nu lekker aan het stoeien met papa en een grote flaice-deken. Einde de ochtend gaan we even naar mijn vader. Daar ga ik een programmaatje ophalen zodat ik een mooie nieuwsbrief kan maken. Ik verkoop namelijk luchtjes, make-up, huisproducten, bad en douche artikelen en nog veel meer. Aangezien het bijna kerst is zijn dit juist leuke cadeautjes voor een leuke prijs. Pamsie: Wat ga je verkopen dan Pamsie? Zelf werk ik nu voor FM Group. Ik verkoop luchtjes voor een leuk prijsje en huishoudartikelen, make-up en bad en douche artikelen. Ook geef ik home party's. Echt leuk om te doen.
[FONT="]Vanochtend even naar mijn vader gegaan.[/FONT] [FONT="]Jonna weer lekker op ontdekking geweest. Ook lekker gespeelt met de 2 honden.[/FONT] [FONT="]Ben zo blij dat ze niet bang is voor dieren.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Straks ons nichtje aanmoedigen met afzwemmen voor haar A-diploma.[/FONT]
@ankje: ik verkoop pandora style armbanden incl. bedels enzo. verder ga ik nu mijn wii verkopen dus ik zet de advertentie ook even hier neer mocht iemand interesse hebben. Te koop: Nintendo Wii met de volgende accesoires: - 2 wii motes - 2 nunchucks - 2 wii motion plus - 2 classic controllers - 1 wii balance board - 1 pistoolhouder - 1 dansmat - 1 oplaadstation voor 2 wii motes met bijbehorende batterijen -1 mario kart wheel Met de volgende games: - Mario Kart - New Super Mario Bros - Super Smash Bros Brawl Special Edition - Wii Fit - Wii Sports - Wii Sports Resort - Dancing Stage Hottest Party Inclusief de volgende Virtual Console games: - Paper Mario 64 (n64) - Donkey Kong Country (snes) - Super Mario World (snes) - Starfox 64 (n64) - Comix Zone (sega) - Gunstar Heroes (sega) Af te halen in Lelystad of verzendkosten voor de koper ik kom op een later tijdstip weer ff mee kletsen.
het zijn geen echte het is pandora style, zeg maar net als dat je neppe replay broeken hebt. maar ze zijn zeer mooi en van goede qualiteit. ik maak ze zoals de mensen ze zelf willen je geef hobby's en favoriete kleuren op. en aan de hand daarvan kan ik er 1 maken. zo is het dus ook ideaal om kado te geven en kado te krijgen ze kosten 18,50 en dan heb je 4 glas bedels 3 metalen bedel en 2 hangende bedels. uiteraard kan je ook extra bedel kopen. als je interesse hebt kun je me altijd een pb sturen
Ben ik weer hoor! Vanmiddag even naar mijn vader geweest. Mijn stiefmoeder is donderdag uitgegleden op een gladde stoep (met ijs). Ze kwam op haar achterhoofd terecht. Mijn broertje kon haar ophalen en bleek dat ze een flinke hersenschudding heeft. Ze is ook naar het zh doorgestuurd voor een scan, gewoon voor de zekerheid. Ze was namelijk erg vergeetachtig en kon haar neus niet normaal aanraken. Gelukkig was er niks op de scan te zien. Vandaag was ze nog wel een beetje stotterig, maar het ging al veel beter met haar! Om half 6 naar het afzwemmen van ons nichtje (Shanti) geweest. Ze was best nerveus. Ze moesten eerst in hun kleren zwemmen. Daarna mochten ze de kleren uittrekken bij hun papa en mama. Maar dat had ze niet begrepen. Ze stond aan de kant haar broek uit te trekken (daar onder en badpak). Alle kindjes gingen naar hun ouders .daar stond ze dan .alleen in het volle zicht. Zij helemaal overstuur .arme schat. Ze wilde ook gelijk niet meer zwemmen en had het helemaal gehad. Ons nichtje wil graag dwars liggen. Maar de juf kwam eraan, en nam haar mee. Ze mocht gelijk vooraan staan om erin te duiken. Dat deed ze en ging daarna weer super goed! Uiteraard heeft ze haar diploma gehaald! Jonna heeft zich ook erg netjes gedragen. Ze zat heerlijk op mijn schoot te kijken naar al die kindjes. En soms kwam een een schreeuw en gingen de handjes in de lucht. Net alsof ze zei: hup shanti! Morgen moeten we naar het CB. Ook krijgt ze haar prikjes. Ben benieuwd hoe ze is aangekomen en hoelang ze nu is. Vandaag heeft Jeroen haar maat 86 aangedaan, en dat stond haar prima! We merkten ook al dat maat 80 in rompers wat krap gingen zitten. Hmmmm. Dat worden weer rompers halen, want ik heb ze bijna niet in maat 86. @ Pamsie: Leuk zeg die pandoras. Ik draag de orginele pandora. Alleen mijn armband is stuk. Ik durf geen pandora style te halen ivm verkleuren en breken. Mijn armband is echt heel zwaar en een behoorlijke waarde. Maar wat jij doet is idd leuk! Zeker om cadeau te geven. Voor hoeveel wil je de WII met alles erop en eraan verkopen? Mijn man heeft intresse.