Grappig man! Iedereen lijkt of net uit haven te komen en nu in almere buiten..of precies andersom..wel toevallig. Ik heb dus ook in regenboogbuurt gewoon en gewerkt ^^ Enne als tante truus tegenvalt...kom op zomer is in aantacht! Dan kennen we elkaar iniedergeval en kunnen we genoeg andere leuke dingen doen toch Hoe was jullie dag trouwens? Xxx
Mijn dag was druk zoals altijd school(6 uur opstaan)/koken/huisje opruimen(nu net klaar met alles) en natuurlijk daarnaast voor mn allerliefste mannetje zorgen Presteren en gezelligheid en hartstikke druk denk dat dat wel de beschrijving is van een normale doordeweekse dag voor mij Hoe was jouwn dag? Ik kom trouwens uit Amsterdam, niet naast de deur dus. Al mijn vrienden en vriendinnen en familie woont in Amsterdam of nog verder daarom vind ik het super leuk om wat mensen hier te kennen en zeker ook met kids extra leuk natuurlijk voor mijn kleine man. Pprecious: waar heb je gewerkt?
Kan ie mooi spelen met mijn dreumes die veel te vele haast heeft met groot worden en zich dus als een peuter gedraagt
Klopt bedrijfsadministratie op ROC Almere Buiten Leuk dat ie met je dreumes kan spelen hoe drukker hij kan zijn en hoemeer hij kindjes om zich heen heeft hoe leuker hij het vind
Dank je nou mn jongste woont bij mn vriend/ex en zijn ouders omdat ik het allemaal alleen doe en anders is het idd te zwaar nu is het best al bikkelen daarnaast ben ik ook bezig voor mn rijbewijs
Nou evengoed veel op je bordje hoor! Rijbewijs zou ik ook moeten halen, maar het komt er steeds niet van Nu zal het er voorlopig ook niet van komen denk ik! Zie er wel een beetje tegenop straks met kinderwagen in de bus/trein enz. Lijkt altijd zo'n gedoe.
Nou met 1 kind valt t wel mee reis ook elk weekend heen en weer naar Amsterdam of Diemen en verder zijn de bussen in Almere er goed voor gemaakt en vele treinen ook van t traject Almere richt Diemen Zuid of Amsterdam. Sommige wel nog met een trappetje maar ik hoef nooit te vragen of medereizigers me helpen. 9 van de 10 bieden ze al hulp aan. Met een peuterpuber die niet stil wilt zitten is het wel wat lastig. Hij kan geen rondjes in de trein rennen dus heb uiteindelijk een huilend kind die de hele reis kan krijsen.
Het is wel te doen met het ov. Al moet ik wel zeggen dat ik minder snel d deur uit ga. Tot 4 maanden geleden had ik een auto van de zaak en toen ging ik veel sneller ergens heen. Nu moet ik of fietsen of 10 min lopen naar de bushalte....ben ook wel een beetje lui. Hoop dat als het weer beter is ik weer meer buiten te vinden ben
Ik zie het ook vaak gebeuren dat een bus vol zit en dan sta je daar wel mooi met je kinderwagen Helemaal hier in Poort rijden vaak enkele bussen ipv die lange dubbele. Ach het zal ook wel wennen. En misschien toch ook een goede stok achter de deur om m'n rijbewijs te gaan halen net als Ruby!
Girls, are we still on for tomorrow? Ik heb mijn baby maxi cosi nog, als er iemand geen vervoer heeft ergens tussen Literatuurwijk en de stad kan ik wel voor taxi spelen
Jij bent ook welkom hoor Dag: woensdag 17 april Tijd: vanaf 10:30 Locatie: Tante Truus Almere Centrum
Hallo mama´s uit almere , ik ben ook mama van een kleintje van 3 en bezig om zwanger te worden van een 2e.. als jullie het niet erg vinden klets ik gezellig mee..