Haha ja, altijd leuk om nog meer mama´s te ontmoeten toch, al zie ik nu dat ik al 3 mama´s van deze topic heb gesproken prive haha
ik ben er ook bij. ga wel met het ov en heb daarna nog afspraken in de stad maar als jij ook met de bus gaat kunnen we misschien wel samen?
Gaan we dan gewoon aan die grote tafel waar al die babycafe mama's zitten of doen we een tafeltje apart?
Ik kan helaas niet wij zitten ook midden in een huiskamer verbouwing en morgen gaan we een nieuwe vloer uitkiezenen de kleine naar de peuterspeelzaal dit gaat helaas even voor sorry damens maar hoop de volgende keer wel te kunnen lijkt me heel gezellig om meer mama's uit almere te leren kennen Heel veel plezier morgen
Het lijkt me wel leuker om een tafel apart voor ons te hebben omdat wij meer gewoon als groep hebben afgesproken.
Jullie zijn er half 11 of eerder? Eigenlijk slaapt mijn meisje van half 11 tot 12, haha t is net een rottijd Ik ga wel iets eerder weg
Mensen.... ik had toch een avontuur vandaag... Wij hadden voor het eerst een 'vreemde' op laten passen op onze dochter. Via een gastouderbureau. maar die heeft onze dochter gewoon aan dr TIET laten 'sabbelen' jaa want dan viel ze beter in slaap. WAT?!!!! Ik ben in shock...
Wow wat een debiel!! Weg ermee én bij gastouderb melden. Hoe haalt ze t in dr hoofd. Dit soort mensen verkl*ten t dus voor andere oppasseres zoals ik. Heb ook vaak genoeg op schoolplein verhalen gehoord waar je oren van klapperen en ze daarom geen oppasser meer willen. Hoe was de meeting trouwens dames??
15jaar? geen haar op mn hoofd die dat zou willen maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. prijs? geen idee. 3.50?