flevopolder mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door anita85, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Heeft mn jongste ook. Maar mijn jongste is gewoon super eigenwijs. Hij vind dat hij groter is dan dat hij is. Misschien omdat hij vanaf 8 weken al naar de opvang ging. Hij neemt het alleen nog maar uit een bordje of wanneer hij echt trek heeft. Liefste eet hij gewoon fruit en brood en alles wat de grotere kindjes eten.

2. Mariska5

Mariska5 Lid

5 feb 2013
    24
    0
    0
    verpleegkundige
    Heey meiden,

De 1e week MvM zit er bijna op. Ik heb tussendoor nog bloedverlies gehad. Dus ik heb al een vervroegde inwendige echo gehad.
    Het zag er allemaal goed uit, alleen nog heel erg klein. Hartje was net begonnen met kloppen, deed het nog te langzaam maar dat hoort. Ik word waarschijnlijk op 7 juni wanneer ik me echo heb teruggezet een week. Dus ik zou nu net in week 6 zijn waarschijnlijk.

Ik heb typische klachten nu die bij een zwangerschap horen.
    Met vlagen echt misselijk, erg moe en geen energie om te sporten en in de avond weinig tot geen eetlust..

Hoest met de rest?

3. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hey Mariska,

K dat zal wel schrikken zijn geweest, bloedverlies, wel fijn dat het goed zit:) en terugzetten kan ook gebeuren.

Hier gaat het goed hoor. Alweer bijna op de helft:D. Ben al druk bezig met de babykamer en leuke dingen aanschaffen:D.

4. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hier ook alles goed!
    Het gaat allemaal zo snel!
    Kan bijna niet geloven dat ik over +/- 5 weken ook een mama ben! :D

Vind het nu wel pittig worden lichamelijk gezien moet ik zeggen. Tot een paar weken terug ging ik fluitend door m'n zwangerschap heen, maar nu een toontje lager! ;)
    Inmiddels begonnen aan de laatste voorbereidingen en de babywas.

5. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Wat baal ik van dit weer wanneer word het nou lente?

Is een keer leuk afspreken met elkaar in een speeltuin met een picknick lijkt mij erg leuk maar het zit er nog niet in:(

Verder bij mij alles goed.

Ik heb waarschijnlijk een andere woning gevonden (tegenover de D-reizen die het dichtst bij het trein station zit.

Ik ben zo blij! Eindelijk een plekje wat denk ik beter bij mij past.

Een dag ervoor ervoor werd ik nog helemaal gek omdat ik niet meer in mijn woning wou wonen en de dag erna via woningruil dat er waarschijnlijk een woning is.

Mariska: snap dat je schrikt vooral in jouwn situatie. Heb het ook gehad zelfs met flinke steken in mn buik. Was in het begin. Huisartsenpost geweest maar alles prima op orde.

Roodje: klopt dat is nog zo onwerkelijk succes met de laatste loodjes

Mijn jongste zoontje doet het zo goed hij had toen hij 9 maanden was ff terug zichzelf in de box opgetrokken en loopt aan de hand enzo. Mijn oudste zoontje is nog steeds stout! De peuterpubertijd is geen makkelijke fase marja door alle fases moet je heen.

Met al die zwangere meiden zou ik ook wel weer zwanger willen zijn maarja ik mag niet klagen met mijn 2 prachtige kinderen en heb 19 april nog abortus gedaan.

6. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Jeetje Ruby dat is ook heftig een abortus :(
    Afgelopen April?

Wat fijn dat je een nieuwe woning krijgt! Wanneer hoor je het definitief?

7. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    T word een 3 hoeksruil. Ik had al contact met iemand die in het centrum van almere stad woont en wou daar graag wonen en zij wou heel graag naar amsterdam. We moesten dus iemand vinden die van Amsterdam naar mijn huis wou en die hebben we gevonden. Ze heeft het zo goed als beloofd. Woensdag komt ze kijken. Daarna alles op orde maken. Ze zegt dat zij het eerste was die had gebeld en het daarom aan ons beloofd.

Emotioneel heb ik het momenteel ontzettend zwaar maar veel goede dingen komen ook aanwaaien. Ik moet er doorheen. Kan niet anders. Er spelen nog meer dingen mee hoor. Maar ik heb wel dagelijkse huilbuien overal.

8. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Dat is een fijn vooruitzicht! Misschien dat het ook een beetje meer rust geeft als je straks in je nieuwe huisje zit.
    Die huilbuien zijn niet erg! Gooi het er maar uit, dat lucht op! Soms moet je er idd even doorheen, maar wel goed dat je ook nog al het moois om je heen ziet!
    Een abortus is niet niks. Helemaal als je eigenlijk graag weer zwanger zou zijn. Neem de tijd om het te verwerken.

9. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ruby vanuit hier een DIKKE knuffel van mij voor jou!! Ik hoop dat de zon weer snel gaat schijnen voor je !

Wij zijn ook al een hele tijd opzoek naar een grotere woning, maar helaas nog niets gevonden. We komen eigenlijk 1 slaapkamer te kort.

10. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hey ruby, een dikke digitale knuffel voor jou, dat maar snel de zon maar snel weer gaat schijnen!

Deel Deze Pagina