O serieus? Haha nooit geweten! Zal maandag is kijken madam gaat gewoon met ons mee onder de douche maar wieweet is zo'n badje ook wel lekker voor haar
Ik vind t piratenbad dus erg koud maar ben een koukleum wss daardoor haha. Babybadjes daar vind ik wel erg heet. Dochterlief vond t ook niet fijn. @onderwaterfotograaf: er staan geen voorwaarden bij dus neem aan ook voor degene die niet iedere week gaan?
Gabie78 thanx voor de felicitatie. Hoi dames, ben al weer een tijd niet geweest. Ben inmiddels bevallen, heerlijk genieten nu dus, geen buik meer die in de weg zit. Wel ben ik lichamelijk nog erg moe, maar goed dat gaat ook wel weer goed komen.
Gefeliciteerd! Ik heb vandaag mn theorie examen gehaald voor mijn rijbewijs. In 1 keer 4 fouten had ik.
Maandag was er storing bij het piratenbad, dus gingen we zwemmen in het warme doelgroepenbad. Erg lekker, maar wat een domper als je eruit gaat. Zo koud dan bij de douches en kleedkamers. Ben ook benieuwd naar de onderwaterfoto's! Aanstaande weekend is het carnaval. Iemand een idee of er nog wat wordt georganiseerd voor kinderen in Lelystad?
Er was wel wat te doen op het stadhuisplein..m'n nichtje kwam logeren, dus die heeft op het springkussen gespeeld Nog een vraag: heeft één van jullie de haren van je kindje laten knippen bij de kapper? Zo ja, waar en was je tevreden?
Ik weet het niet qua kapper. Ik heb toevallig net de haren van onze kleine man net geschoren. Zag wel dat er best veel verschil zit in de prijs bij kappers.
ik ben kapster knip vooral kinderen. kga dus nooit met kids naar een kapsalon. weet dat veel kapsters het dood eng vinden om kinderen te knippen omdat ze niet stil zitten. ik vind het juist een geweldige uitdaging. werk overigens niet in een salon (na kappersschool moest ik er helaas mee stoppen vanwege rugproblemen) Knip gewoon lekker thuis of bij anderen thuis zo nu en dan
oja mijn tip voor naar de kapper gaan. zoek een thuis kapster met ervaring. zoals ik hierboven al zei vinden veel kapsters het dood eng om kinderen te knippen. thuiskapsters hebben daar vaak wat meer ervaring in en zo kan je rustig 1 zoeken die er goed in is. ze hebben wat meer geduld en je kleine is in zn eigen omgeving. vreemde omgeving + vreemd mens aan zn hoofd = een ramp (voor veel kinderen)
Hier nog een flevo mam, heb 2 meiden van 7 en 11 en de 3e is onderweg Heb zelf 21 jaar in lelystad gewoont normaal was er wel wat te doen met carneval maar goed in de loop der jaren is het daar ook wel erg veranderd hoor dus wat ze nu doen ik weet t niet Ja een thuiskapster altijd makkelijker dan kapper en scheelt in de centen Ik zoek nog een thuiskapster. Degene die knipte wist precies wat ik wou nu is het steeds niet naar me smaak en ga ik niet snel meer hahaha