Roozjuh..bedankt voor de tips. Ik ben vorige week naar kapsalon desiree geweest in de gordiaan. Ging hartstikke goed en kostte maar 5,90. Het was gelukkig rustig, dus geen afleiding of angst voor föhns of tondeuse. Ik vind het ook moeilijk om een goede kapper te vinden. Laatst was m'n haar weer enorm verpest..gelukkig gecorrigeerd, maar daardoor wel weet een stuk korter dan de bedoeling was
Hallo!! Ik ben wannebemama en kom uit almere. Ik ben in oktober gestopt met de pil en hoop dat het gauw lukt Groetjes
Dankje, helaas wil mijn vriend niet altijd om de dag maar ach we zijn ook net pas begonnen. Geduld is een schone zaak, toch
Sorry meiden was dit topic vergeten hihi Ben niet naar de onderwaterdfotograaf geweest, mn meisje was die nacht behoorlijk aan t spoken en ze was niet lekker @kapper: nog niet nodig gehad hihi Sheba: welkom! Succes met klussen hopelijk lukt t snel
Het is hier vrij rustig deze topic... Werken jullie ook allemaal en zo ja wat voor werk doen jullie? En valt het te combineren met een kleine of zwangerschap? Ik zelf werk ik als verzorgende in een verzorgingshuis. @Mnonc: Dankje
idd rustig hier. nee ik werk niet. door rug problemen al sinds mn 1e zwangerschap niet meer. Ben van beroep kapster. knip hier en daar nog wel eens iemand, soms oppassen wat ik erg leuk vind om te doen. helaas zijn mn laatste oppaskids te oud ervoor nu dus opzoek naar ander oppaskindje
Roozjuh: Vervelend van je rug. Ik hoor het wel meer van kappers die last hebben van hun rug door het vele staan. Van welke leeftijd zijn je oppaskindjes?
Sheba : wat leuk, welke wijk? ik ben 26, getrouwd en mama van 2 kids. Mijn zoon wordt in juni 7 en mijn dochter is 21-12-12 geboren .
In tussen de vaarten. En jij? Oh leuk je bent pas voor de 2de keer weer mama. Ik ben 29, 6 jr relatie en probeer zwanger te worden maar nog niet van het plannen
Dat is niet ver van mij vandaan Ik hoop dat het ook dat het snel mag aan gaan sluiten bij de zwangere mutsen Maar helaas het staat wat op een laag pitje, omdat we volgende maand gaan verhuizen en het is een puinhoop in huis. En ik ben nog niet van het plannen, ik ben pas in oktober gestopt met de pil, het komt wanneer het komt