flevopolder mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door anita85, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

19 nov 2010
    225
    0
    0
    Leuk !
    Ik zelf ook uit haven.
    Maar wat is er te doen dan bij tante truus? Want van wat ik weet staat het daar vol met prulletjes en beeldjes etc....haha en in combinatie met grijpgrage handjes van peuters lijkt me dat lastig xD

2. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

19 nov 2010
    225
    0
    0

Gefeliciteerd! Xxxx

3. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @pinkpreccious dankje:D!

Volgens mij bestaat tante Truus niet meer??

Maar wel leuk om een meeting te houden:D

4. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Wat leuk een meeting:) MAAR ik wil er ook zo graag bij zijn mag het buiten school tijden zijn? Of woensdag de 17e? Dan ben ik wel vrij.

En idd mijn kleine mannetje heeft ook grijpgrage handjes en zit echt niet stil! T is een gangmakertje

Maar een meeting lijkt mij te gek

5. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

19 nov 2010
    225
    0
    0
    Woensdag de 17e kan voor mij ook. Maar weet niet wie hier werkt en wie niet ^^

6. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

19 nov 2010
    225
    0
    0
    Was het maar al mooi weer dan komden we naar de grote speeltuin in haven!! ^^
    Hij is wel al open maar beetje koud nog :p ballorig kan wel maar weet niet of we dan ook met elkaar in contact komen lol ...ik loop altijd als een debiel door ballorig heen te rennen en te doen :p

7. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Die ballorig van almere ligt niet in de buurt van het ov pprecious heb je een pb terug gestuurd

8. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

19 nov 2010
    225
    0
    0
    Jawel hoor ruby ^^ max 10 min lopen van busstation het oor ^^

9. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Als je samen loopt is t niet zo erg maar 10 mn in mn eentje is totaal niks voor mij (prive had ik de reden al verteld ben de laatste tijd heel moe)

10. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

19 nov 2010
    225
    0
    0
    Volgens mij heb ik je nieuwste pb dan nog niet binnen.
    Maar ik snap het ! Maar samen lopen als dat beter werkt kan toch ook dan. Wil best ergens met je afspreken ^^ ik weet alleen niet of woensdag ballorig lukt. Afsprekenwel maar dinsdag donderdag en vrijdag zijn druk voor mn kleine al ^^ maar goed er valt genoeg te doen toch :D

11. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Woensdag de 17e is voor mij prima! Tante truus heeft op woensdagochtend wel een mama-ochtend geloof ik..
    Misschien dat het dan wat peutervriendelijker is? Je kunt even bellen evt?

Ik ga morgen voor het eerst babyzwemmen met mijn zoontje, hebben jullie goede ervaringen met een zwembad in almere?

12. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik ben altijd op woensdag vrij dus als ik zonder baby ook mee mag lijkt het me wel gezellig:).

@youngmama toen ik nog op een kdv werkte hoorde ik goede verhalen over het babyzwemmen in almere buiten.

13. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Ik heb meerdere keren babyzwemmen in de vrijbuiter (almere buiten) gedaan. Vond het erg leuk en mn zoontje genoot ook van de lessen. Ik zou verder echt niet weten waar in Almere je nog meer zou kunnen babyzwemmen. Ze moesten ook zelf van de kant in het water springen (dus onder water) eens in de zoveel tijd kunnen ze volgens mij ook iets behalen. Een certificaat ofzo? Erg leuk iig. Als ik niet naar school zou moeten zou ik het wel weten. Misschien in de zomervakantie ofzo als het dan door blijft gaan.

14. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Trouwens Tante Truus ziet er super goed uit! Ik kende dat nog niet. Ik denk ook niet dat ze moeilijk gaan doen tijdens de babyochtend over de kinderen die wat drukker zijn en van alles willen pakken enzo. Ze moeten als ze zo iets organizeren toch wel kindvriendelijk zijn ingesteld. Er staat ook bij dat alle kinderen van 0-4 jaar van harte welkom zijn.

15. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    He he wat leuk dit ! Helaas zit me zoontje elke woensdag ochtend op de peuterspeelzaal:( maar ik lees wel even mee wat het uiteindelijk gaat worden want kan ook een keertje afzeggen of een dagje ruilen nartuurlijk maar leuk zoveel mama uit almere hierzo op:D

16. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Waar van Almere kom jij?

17. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    Ik kom ook uit haven:)

18. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

19 nov 2010
    225
    0
    0
    Hey dames!
    Ja babyzwemmen in almere buiten is super leuk! Wil binnenkort daar ook weer zwemen! Heb sowieso tot hij 1 was daar elke week meegedaan met baby zwemmen en peuter zwemmen..en daarna om de week ofzo..maar dat is langzaam aan een beetje overgegaan. Maar daar is zwemmen sowieso heel leuk !! Ook vrij zwemmen ^^

En ok nouja dan zal het vast wel goedkomen toch ^^
    Toch wil ik even waarsschuwen haha dat mn kleine voor het eerst soms momenten heeft van...alles is van mij en iedereen moet afblijven haha :)

Maarre lijkt me heel leuk om de meeting te plannen!! En als het nou volgende week spontaan mooi weer wordt is een speeltuin of park dan ook een leuk idee? :D
    de speelhaven in haven of het beatrix park ofzo ^^

Hoe gaat het verder trouwens met jullie? Xxxxx

19. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

19 nov 2010
    225
    0
    0
    Leuk trouwens dat je ook in haven woont! Misschien ken ik je wel haha

20. Lola Jade

Lola Jade Actief lid

24 apr 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heyy beetje late reactie van mij.
    Ik ben er pas nog geweest. Een keertje van een afstande de kat uit de boom gekeken terwijl het babycafe in vollge gang was. De keer daarna was het vakantie en was ik alleen met een andere moeder, want het babycafe is er nooit in de vakanties, haha sufff

enfin... Alle mama's en kindjes zitten aan een heel grote tafel, er staat speelgoed en het ziet er allemaal erg gezellig uit. Er is een lactatiekundige die herkenbaar is aan haar shirtje

Ik heb geen prulletjes gezien. Vond het erg dreumesproof ;)

Deel Deze Pagina