Hallo Meiden, Ik las dat jullie het over babyzwemmen hadden. Je kan bij van Rhenen sport ook babyzwemmen. Je hebt daar alleen wel een abbonement nodig. De eerste keer is gratis. Een abbo kost 19,95 per maand. en in Almere buiten is het voordeel dat je losse lessen kunt nemen. Ik heb met mijn kleine meid bij beide gezwommen en het is bij alle bij erg gezellig !
Thanks! Kzal me ff voorstellen. RooDje, over 2 weken 32, 7 jaar samen met mijn vriend, op het ogenblik werkeloos (maar kom uit de mode), in verwachting van mijn eerste kindje
Ik ben opgegroeit in almere stad me mannetje woont in haven ze hele leven en hij wou graag hier wonen, dus woon hier nog niet zo super lang en ken weining mensen uit haven helaas weet niet waar jij uit haven komt? Ik iedereval uit de marken.
Ahh ja dat snap ik! Ik ben ook opgegroeid in stad..en heb 2 jaar in buiten gewoon maar vond almere haven altijd zo leuk! Woon er nu een jaar. Ken er ook niet echt veel mensen hoor ^^ 2 maar hihi.. En ik woon in de wierden..bij dat surfstrandje zeg maar ..echt super leuk!
@angelryan manlief heeft ook z'n hele leven in de marken gewoond maar die is nu juist blij dat hij weg is! Apart is dat dan toch hè? Wij wonen nu in buiten
We hebben zondag een proefles gehad bij van rheenen sport, was erg leuk maar er waren maar 3 aankleedkussens en er waren wel een stuk of 10 kindjes.. Ga de vrijbuiter dan maar eens proberen, zijn daar meer aankleedkussens aanwezig? Het klinkt heel gezellig tante truus ben benieuwd!
Heeft een van die 2 zwembaden ook zwangerschapszwemmen? Lijkt me echt heerlijk ff gewichtsloos te zijn en volgens mij is het ook goed voor m'n bekken en rug om te zwemmen. Ik doe wel aan yoga en zwangerschapsgym, maar mis het sporten verder toch wel.