Kzie idd dat de vrijbuiter en zwembad almere stad beide zwangerschapszwemmen hebben. Almere stad (muziekwijk) zou voor mij een stukje dichterbij zijn, ben namelijk afhankelijk van het OV, dus ga daar maar eens een duik nemen binnenkort denk ik! Koop gewoon een losse les en als het niks is kan ik altijd nog switchen naar de Vrijbuiter! Hmmm misschien ook maar eens op zoek naar een zwangerschapsbadpak dan
Peuters ook prima bij Tante Truus. Bovendien zijn we met zijn allen. We kunnen makkelijk op elkaars kindje letten Ik heb de 17e opgeschreven
Ik natuurlijk ook om het op de 17e te houden was mijn voorstel en ben blij dat er best wat kunnen. Eilandenbuurt hier regenboogbuurt leuk zeg zo dichtbij.
Hallo dames! Ik zie nu dit topic pas...ik woon in Almere! En heb een dochter van 13 maanden..lijkt me leuk om mee te kletsen! Ik ben 26 en inmiddels alweer 11 jaar samen met vriendlief (28). Ik werk 2,5 dag
Ok je weet ook dat je ook uitgenodigd bent 17e in tante truus voor een meeting hoe meer zielen hoe meer vreugd
Ik ben al een paar keer naar het mamacafe gegaan. Helaas werk ik tegenwoordig op woensdag dus kan nooit meer.
Nee weet niet meer dacht rond 10/11 uur. Stel je er verder niet teveel erbij voor. Het zijn gewoon allemaal mamas met kids die samen zitten...dus ik keek nooit zo naar de tijd.
Het belangrijkste voor mij is dat het een leuke gezellige meeting word en mn drukke peuterpuber niet netjes braaf de hele tijd op een stoel gaat zitten want daar is ie veel te levendig voor